Ами тази за инжекциона е едно като спринцовка дето пръска Тази за еърбега е една глава човешка с кръгче пред нея. Та при мен те гаснеха почти едновременно ако не се лъжа но все пак се забелязваше интервалче от време че едната по-бързо гасне.
Сигурно ви писна вече от мен, ама пак имам няколко въпроса... Има ли Brava само с 1 Airbag? Имали също и без? Гледам, че на повечето, мястото над жабката е изтърбушено и там е сложено нещо като рафтче, да си слага човек партакешите в него.
Моделите само след ’98, мисля, са със 2 еърбега. Мойто е със рафтче и определено е доста удобно - като влезна във колата точно там си поставям я шапката, я портмонето - много е практично Запълнено със еърбег, не ми харесва, но като се вземе във предвид, че това е мястото на смъртта... Yellow_Flash_Colorz_PDT_07 Задължително, всички модели имат поне 1, на волана - все пак е модел ’95 и от тогава, производителите започнаха да обръщат повече внимание на сигурността.
Има само с 1 еърбег, може и да намериш модел която няма нито един. Това за крушките е вярно, имаше специална тема, че джамбазите дават накъсо крушката на еърбега със тази на инжекцията когато има проблем, така че гледай да не гаснат по едно и също време
Хммм, ми аз с 2 до сега не съм виждал (от тези които се продават). Даже тези, които съм гледал много се съмнявам дори и 1 да са имали... А ако всичко е наред, в каква последователност гаснат лампите? И коя е тази за инжекциона?
nadq написа:
Задължително, всички модели имат поне 1, на волана - все пак е модел ’95 и от тогава, производителите започнаха да обръщат повече внимание на сигурността.
Е моята е 96г. и няма еърбег, дори на волана! Естествено няма и лампичка за еърбег! Както няма и ABS! За лампичките: Важното е при работещ двигател НИКАКВА лампичка на таблото да не свети! Е с изключение на лампичката за фаровете, ако са включени.
BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
Среден разход на газ
Има значение явно от къде е колата, защото в Германия почти всички Brava са с 2 airbag-а!!! Без значение какво изпълнение е ELX, EL, SX или S и коя година... Ами на тези от вас, които имат на волана, пише ли долу на третия лъч "airbag"? Гледам, че има някакъв надпис, но не мога да го разчета... И самия волан ми се струва малко по-надут, точно в средата, от другия, който няма. Явно ще се наложи да се примиря с тази екстра Барем с ABS да успея да намеря...
Следващия въпрос: при нефабрично поставена газова уредба, НЕ-газов инжекцион, (за 1.6 16V) каква е практиката при повечето от вашите автомобили на газ? Дупчат ли се колекторите? Ако да, колко е смяната с нови? Може ли да се зашушат старите? Искам главно да разбера, ако е слагана газова, дали мога да я махна и колата да си работи така, както е била преди слагането на газта? Дали ще има странични ефекто-дефекти поради работата и на газ?
Колега,чудя ти се,ако има сложена газова уредба защо ще я махаш?Нека си седи,пък като искаш да караш скъпо си цъкни копчето на безин и си карай на бензин.Дупките мисля,че могат да се запушат.Недостатък на газ-скапва се по-бързо катализатора(дали това е така не мога да го твърдя.Така съм чувал)От там нататък само плюсове,ако е работила на газ.
Коментар