Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Fiat Punto 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А тук случайно цъкнах на сайта на един един колега от форума и ми се видяха доста интересни оферти....http://www.shicauto.com/index.php?op...k=showEO&id=15
    Пунто 1.1 1994 г.

    Коментар


      #17
      здр, видях форума за пунто и реших да се включа.Аз лично имах такава кола и съм доволен от нея,за мен тая цена е добра.За забележките не знам ама с тоя български манталитет се ше си ходиме пеш кола без забележки нема,кой има пари да си купи нова тогава нема да се вглежда в кусури

      Коментар


        #18
        Моята я взех за 7500.2001година.
        FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

        Коментар


          #19
          Да, има такива с 1.2 моторчето, които са без усилвател на волана, но твоите гуми тогава са 13 цолови, по каталог си ги дават такива....това не е за притеснение все пак.Не разбрах, 1.2/60кс ли е или 1.2/16V - 80 кс?
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #20
            колата е 1.2 60кс
            Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

            Коментар


              #21
              Гледа ли и окачването, аз си купих Пунто 1,1/94 г за 3500 с леки козметични дефекти по десните врати, което не ме притесняваше, но се оказаха и скрити неща за които не знаех да гледам, сега вече знам. Погледни окачването отпред и отзад, аз смених лагерите на задните носачи, голям бой падна, ремонтния комплект за едниния струва от 30 до 50 лв, зависи от къде ще го намериш, та има още неща да се внимава освен това което си описал, а те паричките се трупат, огледай и радиаторите: охлаждащия и на парното, аз ги смених и двата, виж дали е зареден с антифриз или вода, ако е с вода значи има нещо гнило, или сваляй цената или бягай, водата не просмуква в дупките като антифриза, та за радиаторите гният по сглобката м/у пластмасата отсрани и алуминиевите серпентини, там се захващат с щанцована желязна ламарина, която с времето изгнива и шурва, няма спасение освен с ново- охлаждащ радиатор 100 лв, за парното 50 /това са цени мин./, та гледай хубаво и дано съм ти помогнал с предпазните мерки. Успех!
              FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
              Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

              Коментар


                #22
                Благодаря за съветите. Но аз се отказах от тази кола. Скъпичка е за мен. Окачването и го гледах и беше добро. Нямаше забележки и в сервиза, но виж за обезвъздушителя и радиатора имаше забележки и май си много прав, защото от него течеше. Сигурно и аз ще си взема по-старичка, защото новите (от2000 и 2001г.), които се внасят в България нямат серво. Не, че ми е голям проблем, но и това си е един плюс в деншно време с тези неопитни шофьори по улиците. Намерих едни по-изгодни за 5000лв. , но трябва да ходя чак в Сливен да ги гледам. Благодаря на колегата за линка
                Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                Коментар


                  #23
                  Мойта е без серво и волана е страшно лек, така че това не би трябвало да ти е критерий. А и за окачването, като вдинеш на крик /за задното / и разклатиш гумата наляво и на дясно не трябва да ималуфт иначе лагерите са за смяна.
                  FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                  Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                  Коментар


                    #24
                    Така е наистина. Лесно се управлява и не е кусур. Все пак цената не е конкурентна
                    Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

                    Коментар


                      #25
                      dreamfool написа:
                      Благодаря за съветите. Но аз се отказах от тази кола. Скъпичка е за мен. Окачването и го гледах и беше добро. Нямаше забележки и в сервиза, но виж за обезвъздушителя и радиатора имаше забележки и май си много прав, защото от него течеше. Сигурно и аз ще си взема по-старичка, защото новите (от2000 и 2001г.), които се внасят в България нямат серво. Не, че ми е голям проблем, но и това си е един плюс в деншно време с тези неопитни шофьори по улиците. Намерих едни по-изгодни за 5000лв. , но трябва да ходя чак в Сливен да ги гледам. Благодаря на колегата за линка
                      Нали ти обясних, че при тази кола и всеки по-нов модел като Стило има ЕЛЕКТРОУСИЛВАТЕЛ на волана и автомобила се управлява в пъти по-леко отколкото Пунто-1 с хидравлика.При този екземпляр който си гледал вероятно е ОПЦИЯ!Така, че МОДЕЛЪТ ПУНТО-MK2 има серво.. не заблуждавай хората!!!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #26
                        Моята като я взех беше почти на 8 год.Нямаше една забележка.Даже беше и обслужена.Но след година и половина пчна да се обажда все по нещо.Особено по ходовата част.
                        И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                        Коментар


                          #27
                          ...

                          Коментар


                            #28
                            Моята кола е сигурно на 500000 км.При първия собственик сигурно не е давала толкова проблеми,но при мен се появяват колкото и да й обръщам внимание.А какви са признаците на една кола ако е на много километри?При мен салона е доста запазен(волан,скорстен лост,тапицерия)
                            И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

                            Коментар


                              #29
                              Sven написа:
                              jo написа:
                              ...За забележките не знам ама с тоя български манталитет се ше си ходиме пеш кола без забележки нема,кой има пари да си купи нова тогава нема да се вглежда в кусури
                              Напротив, една кола ако се подържа, може и на 15 години да е и да е перфектна.
                              Може но не и в този клас автомобили-те са правени за около6-8 годишна експлоатация.
                              FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                              Коментар


                                #30
                                са ще ви кажа една работа... докато си купя фиатчето яко неща разбрах и научих !!! накарая се спрях на Пунто 2ка... един пичага от кюстендил ги вкарва от чужбина(Австрия) и им праи ремонти....! първо Пунто 2ките им се разбират годините от СТОПОВЕТЕ отзад!!! има 3 вида ! едните са на нивото на багажника ... тва са най старите другите са изпъкнали... малко старчът като мойте а третите са като от магазина имат и на багажника стопове, освен на колоните! аз си взех некво дето му е паднало некво дърво на покрива ... в случая ми го пребоядисаха че черното мн трудно се докарва, треа на цяло всичко да се пребоядисва! другото важно е ... гледай надписите FIAT PUNTO отзад! те са мн трудни за лепене, както и лайсните отстрани ! ако някой пребоядиства вдига ръце и се отказва от лепенето им ! че е бая зор... като гледам на тва пунто дето питаш и буквите и лайсните отстрани и стоповете отзад са като за годините които са дадени така че треа да гледаш кво стаа под капака и кво стаа като го подкараш с 150 по пътя :D аз за са от мойто съм доволен на 6! никва грешка само го карам ... бати кефа ново и готино дано сполучиш... И ГО ВЗЕХ ЗА 6500 лв така че... праи си сметката
                                Punto 2002 - смачкано

                                Коментар

                                Working...
                                X