Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За Fiat Punto 2000г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За Fiat Punto 2000г.

    Здравейте, приятели. От два месеца си търся кола и вече ми омръзна да гледам обявите в mobile.bg. Бях се спрял на Фиат Пунто от 97г. 1.2i, но след като се поразтърсих открих това: http://i.mobile.bg/perl/main.cgi?top...972&f1=details Моля ви сърдечно да ме посъветвате. Разумна покупка ли е Фиата, лесно ли се поддържа и наистина ли малко харчи. Аз съм начинаещ шофьор, но не мога да си позволя да си купувам кола всяка година. Реална ли е цената на това Пунто според вас? Къде в София мога да я откарам и да я прегледат и да ми направят пълна диагностика, за да зная какво трябва да сменя? Чувал съм , че има майстори дето се занимават само с италиански коли и са ги разбират. Предварително Ви благодаря за съдействието и разбирането.
    Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

    #2
    прекалено е евтинадоста ще е карана тази колаили има някакъв проблемвзимаш човек с теб, който разбираи ако ви хареса после я карате във Вантотрейд или АутоИталия
    2015 Renault Megane Expression GT
    2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
    Всичко за FIAT Bravo 2007

    Коментар


      #3
      Благодаря.

      А каква е разликата в това пунто и моделите от 97г. ? Zаслужава ли си човек да се изръси малко повече пари за екстри или и старите коли вършат работа?
      Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

      Коментар


        #4
        заслужава си естественоновото си е новоно все пак и състоянието на колата е от значение
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5