Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Humppa написа:
    При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
    Ако е била направена смяна на ремъка без фиксатор и е настанало някакво объркване как тогава се оправя бакията?
    Ако не е късно, просто ремъка се зацепва на ново с фиксатор. Все пак може някой по компетентен да ме подкрепи :D
    FIAT Bravo 1.6 16V '97

    Коментар


      #17
      До hf_hpe, колега постни една снимчица на този прословут фиксатор, ако няма да те затрудни много разбира се

      Коментар


        #18
        Humppa написа:
        При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
        Ако е била направена смяна на ремъка без фиксатор и е настанало някакво объркване как тогава се оправя бакията?
        абе то май по-интересно е как се разбира дали е станала "бакия". май?
        "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
        (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

        Коментар


          #19
          мнението е променено от потребителя,поради несъгласие с политиката на форума

          Коментар


            #20
            Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?

            Коментар


              #21
              И наистина" бакията" се оправя само с качественно презацепване!!!

              Коментар


                #22
                hit-ko написа:
                И наистина" бакията" се оправя само с качественно презацепване!!!
                и все пак, има ли някъкви признаци, макар и косвенни, дали се е получила бакия...?
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #23
                  hit-ko написа:
                  Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?
                  Хехех - прав си, не бях забелязал щата - явно сме станали големи грандомани софианци, та си мислим, че всички са в един град с нас Иначе - ако успееш, много по-евтино ще ми дойде да си платя газта на отиване и връщане /тамън ще се разходя/, вместо да им давам 250 лв на Ванто - пък с теб ще се разберем отделно Акумулаторът е ОК, даже съм много доволен - пали от втория оборот, никакви засечки досега. То и не се е налагало да разбирам дали държи много, де))Може би зимата ще имам по-преки впечатления, макар да се надявам да е същото като сега)Иначе, дори и да не направим далаверата с ремъка - кръгчето задължително го имаш!))P. S. Очаквам впечатления от смяната на ремъка - дали всичко е било ОК
                  Alles in Ordnung

                  Коментар


                    #24
                    Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!

                    Коментар


                      #25
                      hit-ko написа:
                      Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!
                      Заминавам за месец в Испания в края на седмицата, но предлагам като се върна - когато имаш време, да направиш една оферта, от мен освен другото имаш пиенето и кръговете)))Офф:Между другото - нещо важно - като си пусна климатика и празният ми ход напълно се губи - от 600 до 900 оборота си ходи и е много неприятно... Иначе няма много признаци за спад в мощността, но този ’колеблив’ ход много ме притеснява... Ще съм благодарен за всякакви идеи, включително и успокоението, че ’всичко е в реда на нещата’/ОФФ
                      Alles in Ordnung

                      Коментар


                        #26
                        а

                        скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка

                        Коментар


                          #27
                          Re: а

                          a написа:
                          скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
                          Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!
                          Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                          Porsche 944 S2
                          http://www.valmcrae.snimka.bg/
                          http://vbox7.com/user:val_mcrae
                          http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                          Коментар


                            #28
                            Re: а

                            val_mcrae написа:
                            a написа:
                            скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
                            Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!
                            Ех да не си помислиш, че ти следя постовете Твоят мотор е цилиндър по-малко от на Капата(и споменатото Браво). Аз като си смяних ремъците нямах абсолютно никакви шумове. Май в мастера е грешката...сменяй го

                            Коментар


                              #29
                              Re: а

                              me_to_u написа:
                              val_mcrae написа:
                              a написа:
                              скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
                              Колега сажалявам че чак сега се намесвам по тази тема но от месец карам Купе (предполагам е със същия мотор като на Ланчата) Имам същия проблем, но маистора каза че този шум идва от обтегнатия ремък, като ме убеди че след определени километри щял да се оправи. Шумът идвал от обраните лувтове от обтегнатия ремък, поне така ми го обясни тои!
                              Ех да не си помислиш, че ти следя постовете Твоят мотор е цилиндър по-малко от на Капата(и споменатото Браво). Аз като си смяних ремъците нямах абсолютно никакви шумове. Май в мастера е грешката...сменяй го
                              Ами не че ми следиш постовете ама маи сме малко във форума с Купета А относно маистора , вече му дигнах едно скандалче, и все пак (и след скандалчето) пак има шум
                              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                              Porsche 944 S2
                              http://www.valmcrae.snimka.bg/
                              http://vbox7.com/user:val_mcrae
                              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

                              Коментар

                              Working...
                              X