Humppa написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
Humppa
До hf_hpe, колега постни една снимчица на този прословут фиксатор, ако няма да те затрудни много разбира се
Коментар
-
Humppa написа:При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?
Коментар
-
hit-ko написа:И наистина" бакията" се оправя само с качественно презацепване!!!"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
hit-ko написа:Колеги, тькмо снощи се настроих на смяна на ремьк на Браво 2.0 / за което благодаря на Zaphod/ и не щеш ли днес надвечер идва едно такова зверче за смяна на ремьк!!! Ха кажете сега, че няма извьнземни! Та, утре ще го сменяме и естествено без сваляне на двигател, но за Браво с газово / пьк се чюдя кьде му намерихте и място / нямам коментар! Ще ви кажа и защо смяната без фиксатори е неточна, но не и невьзможна. Ремька м/у двете шайби на разпр. валове трябва да е обтегнат, и така, може да се свали, но неможе да се монтира без да се разхлаби дясната шайба. А тя е плаваща и без белег! Ако това не се прави с инструмента , то сьс всяка смяна при обтягане се измества с 1/2 зьба, при повторна - става с натрупване 1 зьб. Не знам дали стана сьвсем ясно, но един ремьк с удоволствие бих сменил, като знам, че Zaphod ще даде едно завойче после с болида! Не знам само приятелю, обьрнал ли си внимание от кой щат сьм? Все пак, ако имаш пьт насам, ще се радвам ако отделиш малко време! А как е БГ акумулатора, дьржи ли се юнашки?Alles in Ordnung
Коментар
-
Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!
Коментар
-
hit-ko написа:Всичко сьс смяната на ремька е ОК! Бяхме решили да засечем време и да поставим рекорд, но се наложи да поизчакаме за двойно каналния ремьк и темпото спадна. Но за около 4-5 часа смятам, че може да се прави тази операция и то грамотно. Неправилно монтиран агр. ремьк може да има много признаци-лоша динамика и то в целия оборотен диапазон / чувства се твьрдост на педала за газта /, повишен разход около 1л. например за 1.4/12 и най вече се познава по колебливия празен ход. Но това само те кара да се замислиш! Най-точна и категорична представа се добива като се направи проверка и то с нашумелите вече фиксатори, които са индивидуални за различните мотори на Фиат! И умната с агренажа, че клапаните са доста!!!Alles in Ordnung
Коментар
-
а
скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
Коментар
-
Re: а
a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъкаAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
Re: а
val_mcrae написа:a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъка
Коментар
-
Re: а
me_to_u написа:val_mcrae написа:a написа:скоро си смених ангренажа колата е ланчиа капа 2.0 месля че двигателя е същия като на бравото но сега се чува някакав шум от там подобен на стържене на много леко като я запаля не се чува веднага а лед около минита като дам газ пак не се чува а само на свободен ход какво може да е дали не е преобтегнат ремъкаAlfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар