Налага се да сменям ангренажен ремък с ролки. Дайте съвет къде да направя смяната качествено и колко парички горе долу да си пригорвяМерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v
Collapse
X
-
Обаждах се във Вантотрейд и Итал сервиз - мисля, че са най-добрите места, където можеш да извършиш операцията. В първото искат 250, а във второто - 200 лв. за труд за смяната - вади се целия двигател. Също е възможно и ако съединителят ти отделя твърде високо, да се наложи да смениш и негоAlles in Ordnung
Коментар
-
Humppa
hit-ko написа:За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.
Коментар
-
hit-ko написа:За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.Alles in Ordnung
Коментар
-
Humppa
На моята кола смених ремък+филтър+масло(селения голд 10w40)+работа = 120 лв.Но майстора дори и не спомена от нуждата на такъв инструмент за разпределителните валове, но слава богу (чукам 3 пъти на дърво) няма проблеми
Коментар
-
Ще Ви кажа, че специалния ключ е от значение защото неправилното зацепване на ремъка води до прегряване на колата и после става мазаво, един приятел си изпати така, но се отърва само със смяна на термостата. Така, че никакви експерименти, още повече както е казал колегата при Браво 2,0 смяната му изисква цялостно разглобяване.Bravo 1,6 16V
Коментар
-
Здравей колега!Аз карам Фиат Мареа 1,6 16V и смяната на ремъка и ролките ми излезна около 220 лева.- Голяма ролка - 77 лева;- Малка ролка - 54 лева;- Ремък - 44 лева;- Работа - 45 лева.Ролките са SKF, а ремъка е на ГЕЙТС. За сравнение в сервиза на ДИНЕКСПРЕС в Пловдив ми искаха 113 лева за голямата ролка, 70 лева за малката, 45 лева за ремък и 72 лева за работа.Fiat Marea 1.6 16v
Коментар
-
Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъка
Коментар
-
Humppa
При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
Коментар
-
hit-ko написа:Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъкаAlles in Ordnung
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар