Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на ангренажен ремък Bravo 2.0 20v

    Налага се да сменям ангренажен ремък с ролки. Дайте съвет къде да направя смяната качествено и колко парички горе долу да си пригорвяМерси
    Bravo HGT

    #2
    Качествено можеш да си смениш ремька само в сервиз, който плзва инструненти за фиксиране на разпределителните валове!!! Останалото е вьпрос на аритметика....

    Коментар


      #3
      Е кой сервиз ще препоръчате, колко горе долу излиза смяната на ангренажен ремък на такова Bravo.
      Bravo HGT

      Коментар


        #4
        Обаждах се във Вантотрейд и Итал сервиз - мисля, че са най-добрите места, където можеш да извършиш операцията. В първото искат 250, а във второто - 200 лв. за труд за смяната - вади се целия двигател. Също е възможно и ако съединителят ти отделя твърде високо, да се наложи да смениш и него
        Alles in Ordnung

        Коментар


          #5
          За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.

          Коментар


            #6
            hit-ko написа:
            За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.
            Един приятел смена на такова браво, не знам колко пари е платил, но каза че операцията била почти цял ден - със сваляне на двигателя.

            Коментар


              #7
              Мерси, значи си приготвям 500 кинта и във Вантотрейд
              Bravo HGT

              Коментар


                #8
                hit-ko написа:
                За какви цени говорите!?!?..... просто сьм изумен ! Подобна операция в провинцията не струва повече от 80лв и изобщо не е необходимо сваляне на мотора!!! Но... може би!... все пак е София.
                Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъка
                Alles in Ordnung

                Коментар


                  #9
                  На моята кола смених ремък+филтър+масло(селения голд 10w40)+работа = 120 лв.Но майстора дори и не спомена от нуждата на такъв инструмент за разпределителните валове, но слава богу (чукам 3 пъти на дърво) няма проблеми

                  Коментар


                    #10
                    Ще Ви кажа, че специалния ключ е от значение защото неправилното зацепване на ремъка води до прегряване на колата и после става мазаво, един приятел си изпати така, но се отърва само със смяна на термостата. Така, че никакви експерименти, още повече както е казал колегата при Браво 2,0 смяната му изисква цялостно разглобяване.
                    Bravo 1,6 16V

                    Коментар


                      #11
                      двигателя се свала и маи ми казаха че около 1000 илиза в ванто трейдмоите съболезнования моита излезе 650 на алфата ( 2.0 16в) всичко с части и смяна
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Здравей колега!Аз карам Фиат Мареа 1,6 16V и смяната на ремъка и ролките ми излезна около 220 лева.- Голяма ролка - 77 лева;- Малка ролка - 54 лева;- Ремък - 44 лева;- Работа - 45 лева.Ролките са SKF, а ремъка е на ГЕЙТС. За сравнение в сервиза на ДИНЕКСПРЕС в Пловдив ми искаха 113 лева за голямата ролка, 70 лева за малката, 45 лева за ремък и 72 лева за работа.
                        Fiat Marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъка
                          Колега Zaphod, аз сьвсем ясно виждам, че става вьпрос за 2.0/20v на Браво и ако не сьм сменял поне няколко такива ремька, изобщо не бих споделил мнение по темата! Трябва да ти кажа, че стоя сьвсем отговорно зад всяко свое мнение , сьвет или препорька, поместени вьв форума! Опитвам се с опита който сьм натрупал по тази изключителна марка автомобили, да помагам кьде както мога. И в случая с ремька искам да споделя, че от всички 5 цил. мотори на Фиат, монтирани на Алфа,Ланчиа и Фиат, най трудно се сменя на Браво, но това в никакьв случай не означава, че мотора трябва да се сваля! В случая е напьлно достатьчно да се разхлабят тампоните на двигателя и той да се премести в посока ск. кутия. Останалото е рутинна смяна не по-сложна от 1.6/16V и 1.8/16V. А иначе, като прочетох мненията по темата, ако бях решил да си купувам 2.0HGT, щях да се откажа! А целта е да се помага и то колкото е вьзможно по-компетентно. И пак го казвам: При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!! Дано да сьм бил полезен, а ако има вьпроси-насреща сьм![/quote]

                          Коментар


                            #14
                            При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!!
                            Ако е била направена смяна на ремъка без фиксатор и е настанало някакво объркване как тогава се оправя бакията?

                            Коментар


                              #15
                              hit-ko написа:
                              Сигурно защото в провинцията сменят за толкова пари ремък на Браво 1.4 до 1.8, при 2.0 капакът на ремъка опира плътно в рога и подкалника, не може дори да се свали без да се извади/помести двигателя, да не говорим за смяна на ремъка
                              Колега Zaphod, аз сьвсем ясно виждам, че става вьпрос за 2.0/20v на Браво и ако не сьм сменял поне няколко такива ремька, изобщо не бих споделил мнение по темата! Трябва да ти кажа, че стоя сьвсем отговорно зад всяко свое мнение , сьвет или препорька, поместени вьв форума! Опитвам се с опита който сьм натрупал по тази изключителна марка автомобили, да помагам кьде както мога. И в случая с ремька искам да споделя, че от всички 5 цил. мотори на Фиат, монтирани на Алфа,Ланчиа и Фиат, най трудно се сменя на Браво, но това в никакьв случай не означава, че мотора трябва да се сваля! В случая е напьлно достатьчно да се разхлабят тампоните на двигателя и той да се премести в посока ск. кутия. Останалото е рутинна смяна не по-сложна от 1.6/16V и 1.8/16V. А иначе, като прочетох мненията по темата, ако бях решил да си купувам 2.0HGT, щях да се откажа! А целта е да се помага и то колкото е вьзможно по-компетентно. И пак го казвам: При смяна без фиксатори не разчитайте на точност!!! Дано да сьм бил полезен, а ако има вьпроси-насреща сьм!
                              [/quote]Колега, не съм искал да те засягам по какъвто и да е начин и съм сигурен, че не пишеш мнения без да помислиш, но аз лично се убедих, че само разхлабване на тампона не върши работа, след като я мъчихме близо 4 часа с майстор, който съм убеден, че много си разбира от работата. За да има поне 2-3 см място, за да могат да се отвият болтовете на капака, трябва да се извади всичко от въздушния филтър нататък, да не говорим, че точно там, където би трябвало да има поне малко свободно място, при мен са изпарителят и ламбда контролите на газовата уредба...Разбира се, съгласен съм да сменим ремъка с теб, ’наемайки’ фиксаторите от hf hpe, а аз да си заплатя разумна сума за услугата.
                              Alles in Ordnung

                              Коментар

                              Working...
                              X