Здравейте някой може ли да даде малко инфо за Fiat Bravo 1.8,16v,Gt-97г. : разход,проблеми и обща оценка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
bravo 1.8 16v Gt info
Collapse
X
-
1. Колата не е бегачка, 113 коня нищо особено не е2. мойто харчи в София от около 10 до към 12-12.5/100 в зависимост от настъпване на колата и задръствания3. подръжката хмм, някои неща са по-евтини други по-скъпи, зависи какво сменяш, термостата ми беше 90 лв (скъпичко според мен), акумулатор не се брои, амортесьори задни по 30тина лв боря (добра цена според мен), масло не се брои също, маркучета на спирачките по 10тина лв..друго не съм сменял за две години4. Колата за цената си е много добра, най-големите недостатъци са изключително нискокачествения интериор, много детайли тракат и скърцат, и зле направеното окачване (не чупливо, нищо не съм сменял по него), усеща всяка неравност и колата стъпва много твърдо ( не е спортно окачване), шума в купето от всеки дефект на пътя е по силен от колкото в друга колаex Fiat Bravo GT
Коментар
-
стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добраA big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добраex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ivo098 написа:BEX---GT---TDi написа:стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добраНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
ivo098 написа:не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравноститеНастоящата - Ford Focus ST
Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
Франкенщайн - R.I.P.
Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ
Коментар
-
Korun написа:ivo098 написа:не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравноститеex Fiat Bravo GT
Коментар
-
ivo098 написа:Korun написа:ivo098 написа:не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравностите: Der Engel ist Viren :
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар