Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

bravo 1.8 16v Gt info

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    bravo 1.8 16v Gt info

    Здравейте някой може ли да даде малко инфо за Fiat Bravo 1.8,16v,Gt-97г. : разход,проблеми и обща оценка.

    #2
    Инфото е да внимаваш много, като купуваш 10 годишна "бегачка"
    OPEL ASTRA 1.4 16V 75Hp 2001г.-сегашна любовница
    FIAT BRAVO JTD 105 - бъдеща куртизанка

    Коментар


      #3
      1. Колата не е бегачка, 113 коня нищо особено не е2. мойто харчи в София от около 10 до към 12-12.5/100 в зависимост от настъпване на колата и задръствания3. подръжката хмм, някои неща са по-евтини други по-скъпи, зависи какво сменяш, термостата ми беше 90 лв (скъпичко според мен), акумулатор не се брои, амортесьори задни по 30тина лв боря (добра цена според мен), масло не се брои също, маркучета на спирачките по 10тина лв..друго не съм сменял за две години4. Колата за цената си е много добра, най-големите недостатъци са изключително нискокачествения интериор, много детайли тракат и скърцат, и зле направеното окачване (не чупливо, нищо не съм сменял по него), усеща всяка неравност и колата стъпва много твърдо ( не е спортно окачване), шума в купето от всеки дефект на пътя е по силен от колкото в друга кола
      ex Fiat Bravo GT

      Коментар


        #4
        стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добра
        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
        e30 forever!

        Коментар


          #5
          BEX---GT---TDi написа:
          стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добра
          да, сигурно след намесата е доста по добре, но аз нямам нерви за такива неща. За ситроен специално, баща ми има ксара и по варатите при мен където е пластмаса там е кожа и просто няма как да издава шум, да не говориме колко по луксозно изглежда, пък и салона е плюшен, предишната му кола беше ксантия и беше по същия начин кожа по вратите, по таблото, просто няма къде да трака и скърца
          ex Fiat Bravo GT

          Коментар


            #6
            явно сглобката е доста по-добра , а в твоя случай, на баща ти де, и материалите са по-добре подбранипп е, то и аз съм с кожен салон, наистина си е по-луксозно вътре :D
            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
            e30 forever!

            Коментар


              #7
              ivo098 написа:
              BEX---GT---TDi написа:
              стига бе, аз си мислех, че е със спортно окачване, защото по завоите е хипер стабилна, естествено при добри амортисьори - за моята са само газови, предполагами и за 1.8 е така... но според мен, това окачване е по-добро отколкото да се лашка като лодка както и да е, да кажа, че и моят интериор беше така, но след моята намеса вече е доста тихо в купето, така че не е болка за умиране. за намеса говоря като разглобих много работи по таблото, които мислех, че тракат и ги укрепих, разбира се, това стана постепенно, а не изведнъж, сега остана само жабката, за сега съм уплътнил вратичката й с едни лепенки, меки, служат за обиране на луфтове, мога да кача снимки, ако не се сещате и въобще не трака. може да се сложат същите парченца при повечето сглобки, в които има шум, между, например жабката и там където се навива и всички шумове ще изчезнат , кабелите ги овиваш с изолирбанд, тези които са под шофьора и си готова самата пластмаса не е толкова некачествена, всичко идва от по-твърдото окачване - в Рено, Ситроен - същите пластмаси, а наскоро влизах и в една тойота и там беше така, само че може би при тойотата сглобката е по-добра
              да, сигурно след намесата е доста по добре, но аз нямам нерви за такива неща. За ситроен специално, баща ми има ксара и по варатите при мен където е пластмаса там е кожа и просто няма как да издава шум, да не говориме колко по луксозно изглежда, пък и салона е плюшен, предишната му кола беше ксантия и беше по същия начин кожа по вратите, по таблото, просто няма къде да трака и скърца
              Все пак не трябва да се забравя, че за тия пари, компромиса си заслужава.Отделно.няма как да не се усеща вся ка неравност, при положение, че колата е с малко по - твърдо окачване, оригиналните джанти са 15" с доста ниски гуми (195/50), а колата тежи 1170 кг. При по -меко окачване, колата би станала доста нестабилна.
              Настоящата - Ford Focus ST
              Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
              Франкенщайн - R.I.P.
              Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

              Коментар


                #8
                не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравностите
                ex Fiat Bravo GT

                Коментар


                  #9
                  ivo098 написа:
                  не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравностите
                  A Golf-а колко тежи? Идеята ми е, че при по-лека кола, окачването е по-малко натоварено и съответно преминаването по неравности е по - осезаемо (от къде ги измислих тия думи мале ). Забелязал съм, че като понатоваря колата, друса доста по-малко, ама задължително тампоните опират.
                  Настоящата - Ford Focus ST
                  Бившата - Bravo GT - мъничко, черничко, тук - там стъпва ...
                  Франкенщайн - R.I.P.
                  Fiat Ducato Heku Wohnmobill 530 '87 - НАБОРЪТ

                  Коментар


                    #10
                    Korun написа:
                    ivo098 написа:
                    не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравностите
                    A Golf-а колко тежи? Идеята ми е, че при по-лека кола, окачването е по-малко натоварено и съответно преминаването по неравности е по - осезаемо (от къде ги измислих тия думи мале ). Забелязал съм, че като понатоваря колата, друса доста по-малко, ама задължително тампоните опират.
                    Голфа е 1110 кг, фиата е 1100 по книжка...
                    ex Fiat Bravo GT

                    Коментар


                      #11
                      Мерси за информацията. В края на седмицата бравото пристига от Ит.

                      Коментар


                        #12
                        ей, със здраве, добър избор, пусни снимки, да го видим и ние
                        A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                        e30 forever!

                        Коментар


                          #13
                          Ето я

                          Коментар


                            #14
                            ivo098 написа:
                            Korun написа:
                            ivo098 написа:
                            не е точно така, имам приятел с Голф тройка GTI 115 коня, доста по твърно окачване има и седи по стабилно в завой от бравото ми, но пък не лумка толкова тежко и шумно по дупките и неравностите
                            A Golf-а колко тежи? Идеята ми е, че при по-лека кола, окачването е по-малко натоварено и съответно преминаването по неравности е по - осезаемо (от къде ги измислих тия думи мале ). Забелязал съм, че като понатоваря колата, друса доста по-малко, ама задължително тампоните опират.
                            Голфа е 1110 кг, фиата е 1100 по книжка...
                            и двете са по тежки ...голфа е с двулитров двигател този който е малкото гти и е 100-на кила по тежък от астра 2.0 ... начи тя колко ше е по книжка ... 1 тон а не е така ... тия по книжка данни ги оставете ...и в крайна сметка ... в една кола като не се поддържат нещата ... не ще тропа ... ще скърца и т.н. ами и ще подскача ...в моя фиат скърца новото цд щото не е сложено като хората ... друго не скърца ... как в твоя фиат всичко тропа незнам ... ти очакваш кола с твърдо окачване - хем да е стабилна ... хем да вози меко ... хем да не е раздрънкана и да е 10-12 години ... как става тоя номер ..няма такива модели на марки на тия години с подобен тип окачване които да не тропат и скърцат ... и аз съм имал голф и знам колко скърца ... и силно ме съмнява голфа да е по устойчив в завой да ти кажа ... обаче тебе съм те забелязал че сякаш ти не си харесваш колата като пишеш по форумите ... продай и я сменяй ... стига и се чуди глобки и т.н. не играят никва роля след 10 години нажежаване и истиване на тая пластмаса ... поддръжка и фини ремонтчета оправят нещата ... само да го гледаш и да искаш да е здраво не става.
                            : Der Engel ist Viren :

                            Коментар


                              #15
                              колега, много добре изглежда колата и е ЧЕРНА - знам, че се вижда, но е любимият ми цвят, а видях и прагчета, абе супер е!!!със здраве да си я караш.... и безаварийно
                              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                              e30 forever!

                              Коментар

                              Working...
                              X