Колеги имам следния проблем....гарнитурата на единия разпределителен вал сълзи,тоест тази под конзолата.Въпроса ми към вас е дали си разглабям до някаде двигатела заради тази гарнитура?Всички други гарнитури са ок но тази сълзи!незнам какво да правя да карам така без да си отварям и разглабям машината или да си саздам допълнителни главоболия и да се набутам снякой лев защото ако реша да сменям ще сложа изцяло нови гарнитури, дори другите да са здравипък на днешно време имали качествени гарнитури които да не цъфнат след времекажете мнението си
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стрували си?
Collapse
X
-
ако е тази на кожуха ,новата може да е с друга дебелина и да се наложи да слагаш друг размер пулове(ако така ти се регулират клапаните)ти ли ще я правиш или майстор?колко масло ти губи?щото ако не е много ,не мога да преценя колко пари ще ти излезне при майстор,ако е леко ,карай така,ако ти ще го правиш и имаш инстумент ще ти легне около 10лв,дори и да сменяш пулове............дано съм помогналтипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
-
Не,не губи много масло.Съвсем леко сълзи а и не мисля да я правя аз прав си за дебелината на гарнитурите и затова се притеснявам да не само да давам пари и да си мисля дали тез гарнитури няма да цафнат пак.между другото гледах още две двувалки и те бяха така омазани на същото място само че хората си казват" а ше сменям, да капе" явно аз искам всико да ми е наредnow. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар