Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

инжектор впръсква много бензин-всичко е на 6 вече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    инжектор впръсква много бензин-всичко е на 6 вече

    здравейте...давайте съвети че вече не знам какво да правя.имам punto 1.1 sx -95г.-проблема е че както си карах колата започна да прекъсва .паднаха оборотите до 500 и после изгасна.няма палене вече.всичко свързано със запалването е здраво и не иска.инжектора впръсква много бензин и я дави.възможно ли е да от компютъра .казват че той дава информация на инжектора колко бензин да пуска.

    #2
    При Типо има един датчик-ламбда сонда-който регулира количеството на впръсканото гориво.При Пунто не е ли пак така? Ако да-той е заминал.Все пак отиди на един елкон, ако е наистина заминал-там веднага ще лъсне.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #3
      sachma написа:
      При Типо има един датчик-ламбда сонда-който регулира количеството на впръсканото гориво.При Пунто не е ли пак така?
      Не е сонда със сигурност. Ламбда сондата не се взима под внимание от компютъра при студен двигател и при ускорение. По-вероятно е потенциометъра на дроселната клапа да дава сигнал за макс. отворен дросел или регулатора на налягането на бензина да е блокирал и да не отваря ( малко вероятно ) Има и други причини, но по-добре ( ако не разбираш много ) - на диагностика, както ти предлага sachma
      Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
      Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
      BlueStorm transforms . . .
      . . . !!!

      Коментар


        #4
        колата я карах на стенд и показа неработеща дюза но като я премерихме тя работи.blue storn имаш предвид регулатора който е до инжектора

        Коментар


          #5
          А като погледнеш дюзата прави ли хубав конус и разпръсква ли добре горивото? Макар да е малко вероятно - може да хвърлиш едно око. Това за ТПС-а изглежда доста логично предположение...
          Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

          Коментар


            #6
            конуса е хубав но толко много пуска бензин че чак се връща обратно.какво имаш в предвид с ТПС

            Коментар


              #7
              ТПС е потенциометъра на дроселовата клапа, за който спомена BlueStorm и наистина би трябвало да е някъде отстрани на инжекциона, така, че отварянето на дросеволата клапа да му променя съпротивлението.
              Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

              Коментар


                #8
                благодаря вилсега отивам да проверя това ТПС и после ще ви отговоря.

                Коментар


                  #9
                  Като застанеш срещу двигателя се намира отляво на инж. тяло. Стои наклонен и е с букса от 3 пина. Зад него се намира стъпковия мотор за празен ход. Зад въздушния филтър се намират релетата, които дават ток на помпата и инжектора. Извади ги всички ( заедно с четирите бушона ), изчистваш контактите със ситна шкурка. Разглобяваш релетата ( оригиналните са с метални капачки ), и проверяваш пъпките за нагар или прогаряне.При слаб ток компа увеличава времевия импулс на дюзата за да компенсира мудната скорост на отваряне!!!
                  Fiat Tipo <<149C2>> + momo pack
                  Alfa145 16V TC <<AR67601>> RossoCorso
                  BlueStorm transforms . . .
                  . . . !!!

                  Коментар


                    #10
                    ще пробвам и това и песле ще пиша

                    Коментар


                      #11
                      Аз имах подобен проблем на Бравата,незнам как е при Пунтото,при мен се оказа регулатор на налягането,даже ми течеше от него бензин.
                      www.avi7.hit.bg
                      Видеонаблюдение и системи за сигурност

                      Коментар


                        #12
                        BlueStorm написа:
                        sachma написа:
                        При Типо има един датчик-ламбда сонда-който регулира количеството на впръсканото гориво.При Пунто не е ли пак така?
                        Не е сонда със сигурност. Ламбда сондата не се взима под внимание от компютъра при студен двигател и при ускорение. По-вероятно е потенциометъра на дроселната клапа да дава сигнал за макс. отворен дросел или регулатора на налягането на бензина да е блокирал и да не отваря ( малко вероятно ) Има и други причини, но по-добре ( ако не разбираш много ) - на диагностика, както ти предлага sachma
                        Аз имах подобен проблем на Бравата,незнам как е при Пунтото,при мен се оказа регулатор на налягането,даже ми течеше от него бензин.
                        www.avi7.hit.bg
                        Видеонаблюдение и системи за сигурност

                        Коментар


                          #13
                          Пунто

                          по може да е запушено нещо или да е помпа- дюзи -филтър
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            всичко е на 6..оказа се ЕКУ-то.благодаря на всички... :D :D :D

                            Коментар


                              #15
                              колега би ли написал повече инфо. как и къде откриха, че е ЕКУ-то. и какво направиха - смяна, ремонт или преинсталиране на софтуера, ако изобщо е възможна някаква интервенция.
                              TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

                              Коментар

                              Working...
                              X