Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверявайте периодично маслото в скоростите!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    dimmX, твоята и моята са с по 2 литра.
    Octavia RS
    Evo 10-служебната играчка.

    Коментар


      #17
      Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

      megamuscle написа:
      Nino написа:
      Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
      По-добре сменяй маншона, защото на мен така ми се беше скъсал или нещо подобно и ми се прецакаха скоростите. Въобще не съм разбрал кога е изтекло маслото. Когато майсторите са отворили скоростната кутия не имало поече от 200гр масло, при обем 2л. След това ми сменяха синхронизатори, вилки, и не помня още какво в скоростната кутия.
      Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

        Tornado написа:
        Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.
        Колега, честно казано аз не разбирам от коли и за това казах че ми се е скъсал "маншон или нещо подобно". Може и да е семеринг, може и да е лагер, честно не знам за какво става въпрос. Прсто казах, че ако има теч, по-добре да се оправи, защото после ремонта излиза доста соелн.
        Fiat Bravo SX 1.6 16V

        Коментар


          #19
          Aз също имах тъкъв проблем миналата зима. Уж сълзеше малко а като свалих полуоската целият лагер беше в кал и пясък.Играх си цял ден да избия лагера и да я сглобя.Ама стана.Но изтече цялото масло от скоростната кутия.Сега гледам че от другата страна имам същия проблем, и то пак през зимата
          И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

          Коментар


            #20
            Red Storm как е твойта бегачка,бяга ли имах си хас да не бяга!я кажи честно имашли някви проблеми с гарнитурите по двигателя на самолета или не си виждал да капне масло кадето и да било и колко ти гори градско?
            now. BMW E39 523i '98 170hp
            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

            Коментар


              #21
              Разхода зависи от дразнителите по улиците.Рекорда извън града ми е 6,8/100 , но при скорост 90-100.И до 3000об/мин. Имах проблем с гарнитурата на капака на клапаните,но е отстранен.А относно вървенето нямам забележки.
              Octavia RS
              Evo 10-служебната играчка.

              Коментар


                #22
                Red Storm написа:
                dimmX, твоята и моята са с по 2 литра.
                2 л дупка в скоростите и 2л в блока :D:D:D

                Коментар


                  #23
                  maiden, не те разбрах.
                  Octavia RS
                  Evo 10-служебната играчка.

                  Коментар


                    #24
                    Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                    Tornado написа:
                    Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.
                    Къде няма общо бе Tornado? Вътрешният маншон на късата полуоска и лагерчето което е покрито от него как да нямат нищо общо с маслото на скоростната кутия.За какви семерини говориш там?.Пак подчертавам, че става дума за КЪСАТА ПОЛУОСКА! Май тебе мятат по сервизите.
                    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                    Коментар


                      #25
                      Маншонът е прахозащитен, той покрива лагера.
                      N.Y. State of Mind

                      Коментар


                        #26
                        sachma написа:
                        Маншонът е прахозащитен, той покрива лагера.
                        И какво става като се прецака лагерчето? Или само него да сменя и оставя стария маншон?!
                        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                        Коментар


                          #27
                          Естествено, че и двете :D .Ако тръгнеш да пестиш 5лв. за маншон...
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #28
                            Red Storm браво на теб в събота ще пътувам и мисля да карам и аз така 90-100.И до 3000об/мин да видя какъв разход ще имам мъкаааааа за мен и колата
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #29
                              Мъка,брат.И за мен и колата.Ма няма начин.
                              Octavia RS
                              Evo 10-служебната играчка.

                              Коментар


                                #30
                                Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                                Nino написа:
                                Tornado написа:
                                Аде де аз сигурно маншон не съм виждал.Маслото изтича от семерините, маншоните нямат нищо общо със маслото.Много ви мятат в тези сервизи.
                                Къде няма общо бе Tornado? Вътрешният маншон на късата полуоска и лагерчето което е покрито от него как да нямат нищо общо с маслото на скоростната кутия.За какви семерини говориш там?.Пак подчертавам, че става дума за КЪСАТА ПОЛУОСКА! Май тебе мятат по сервизите.
                                Ето схемата хайде сега нагледно да се разберем за кое лагерче говорим и как и от къде ще изтече маслото от предавателната кутия-диференциал като се скъса маншона на вътрешното каре.
                                Прикачени файлове
                                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                                Коментар

                                Working...
                                X