Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверявайте периодично маслото в скоростите!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проверявайте периодично маслото в скоростите!

    Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
    SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

    #2
    Аз така си возих три месеца ангренажния и ролката в багажника докато се намери време за смяна. Но всичко е добре като завършва добре.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

      Nino написа:
      Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
      Тц тц тц, големи несериозници сме.Ето сега вече две-три седмици взимам от теб тапа за 4-тата дюза... и кога ще я взема знаеш ли?! Ами когато пак ти се обадя като закъсал и ти промрънкам - Бате Слави помагай!

      Коментар


        #4
        И аз мисля да я свърша тая процедура и да си проверя маслото в скоростната кутия Та и какви са симптомите когато маслото започне да намалява не че имам проблем влизат си много добре и безшумно но все пак няма да е излишно да съм запознати аз така като теб колега по някой път отнямане на време си возя частите за смяна в колата
        now. BMW E39 523i '98 170hp
        ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
        ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

        Коментар


          #5
          Аз това масло не съм го проверявал откакто е колата. Колко струва една подмяна на такова масло?
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            25-30лв. маслото и 5лв смяната
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              Един съвет ако решите да си го сменяте сами маслото - първо развийте горната тапа за пълнене с масло, а не първо да източите маслото и после ако горната е затегнала здраво да се чудите какво да правите .... :D
              Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
              Преди: Браво 1,6 16в SX

              Коментар


                #8
                Има една малка тапичка дето играе ролята на пробка, която много ясно се вижда на скоростната кутия. Рaзвивате я с един шестограм и ако протече от нея значи няма нужда да доливате, но ако не протече значи доливането е задължително, т.е. трябват Ви около 800 мл. масло. Цената на хубаво синтетично масло е 30 лв., а цената на полусинтетично е 15 лв. Аз съм с такова за 15 лв. и не се оплаквам!

                Коментар


                  #9
                  dimmX написа:
                  И аз мисля да я свърша тая процедура и да си проверя маслото в скоростната кутия Та и какви са симптомите когато маслото започне да намалява не че имам проблем влизат си много добре и безшумно но все пак няма да е излишно да съм запознати аз така като теб колега по някой път отнямане на време си возя частите за смяна в колата
                  Не мога да кажа със сигурност, но една идея "по-мазно" влизат скоростите след като доляха! Но много лошото е това, че при намаляло ниво, 5-та скорост не се маже и това води до проблеми и то доста неприятни по-късно.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                    Nino написа:
                    Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
                    Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...
                    Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
                    IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
                    1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
                    2.Audi B4 1.6 (ежедневка)

                    Коментар


                      #11
                      Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                      HCO написа:
                      Nino написа:
                      Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
                      Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...
                      Лагерчето в маншона.Точно вътрешният маншон е омаслен
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #12
                        Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                        Nino написа:
                        HCO написа:
                        Nino написа:
                        Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
                        Нино, имаш напредвид семеринг на ск.кутия , а не маншона на карето нали ?Аз го имам този проблем от много време , сменях го този семеринг 4-5 пъти и след време пак просълзиПросто вече съм убеден че проблема е в ск.кутия (по точно в диференцияла ) а не от менте семеринг.То не беше "кортеко" , Елринг , Гьотце и какви ли не други семеринги...От време на време си доливам по 200 мл и това е...
                        Лагерчето в маншона.Точно вътрешният маншон е омаслен
                        А колко струва труд + части за Пунто 55s тая процедура че и аз забелязах че и аз имам такова просълзяване ?
                        Пунто 1.1 1994 г.

                        Коментар


                          #13
                          Не знам за Пунто 1,но за Пунто 2, лагерчето е 20лв, маншона 5.За труда ще ти кажа след седмица.
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #14
                            Колко масло събира скоростната кутия на мойта ламя :P чух нещо за 1,4 л?
                            now. BMW E39 523i '98 170hp
                            ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                            ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                            Коментар


                              #15
                              Re: Проверявайте периодично маслото в скоростите!

                              Nino написа:
                              Току що се връщам от масларница.Доляха 400 мл масло в скоростите, при обем 2л. Маслото съм го сменял преди 5 месеца.Причината е течащ маншон на полуоската.Новия го мъкна 9 месеца в багажника, но това "няма време" можеше да доведе до лоши неща.Още другата събота го сменям!
                              По-добре сменяй маншона, защото на мен така ми се беше скъсал или нещо подобно и ми се прецакаха скоростите. Въобще не съм разбрал кога е изтекло маслото. Когато майсторите са отворили скоростната кутия не имало поече от 200гр масло, при обем 2л. След това ми сменяха синхронизатори, вилки, и не помня още какво в скоростната кутия.
                              Fiat Bravo SX 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X