До скоро бях фен на немските коли и бях твърдо убеден че други няма. Но след като за пореден път Голф 3ката се счупи реших , че трябва да я сменя за БМВ е36 купе 318ис. За щастие седнах и си поговорих с един приятел които е заклет фен на Фиат и Алфа. Човека ми отвори очите че ще хвърля безсмислени пари за старото БМВ и после ще плащам солено за удоволствието да го карам. Препоръча ми Фиат КУПЕ , седнах , прочетох малко за него и останах о ч а р о в а н. Сега ви моля за малко помощ (и донавиване за да се откажа от немското един път завинаги) , какво бихте ме посъветствали относно купенцето
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Италианците могат да правят коли :) Купе ?!
Collapse
X
-
http://avtomobili.info/d.php?s=vr&rvi=206и между друготоhttp://avtomobili.info/d.php?s=mrv&mni=19 - инфо за доста фиати.Аз бих ти препоръчал Брава с 1.9 JTD ( или TD, зависи от парите ).Попаднал си на кофти Голф ІІІ, сега внимавай с покупката, мини през сервиз!Ако ти я внасят от италия - смени всичко що е консуматив веднага!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Пич ако имаш възможност взимай ИС-ката и не се чуди. С риск да бъда нахокан ще кажа, че удоволствието от БМВ-то и задното предаване е незаменимо - липсва ми дрифта по завоите.:D Но има и някой минуси, тоест един минус - цената на подръжката. Предната ми кола беше БМВ Е36. Само за информация преден амортисьор за Е36 струва 250лв, колкото 4 за Бравото, което карам в момента. На мен ми беше заминал и дебитомера - 900лв. Перка с ел мотора за радиатора на климатика - 550лв. Понеже не ми се даваха толкова пари го продадох БМВ-то. В момента на Бравото така тракат тези пластмаси, че ми иде да ги мина всичките с епоксидна смола... Така че си прави сметката добре. НЕ съм карал, нито съм се возил във Фиат Купе, но пък имай предвид, че това е друг клас Фиат спрямо тези, които ние караме - Браво, Брава, Мареа, Пунто... и там цените на новите части най-вероятно ще са съизмерими с тез на БМВ-то . Но за сметка на това части втора употреба за БМВ ИС има на всяка морга и се намират много по-лесно от тези за Фиат Купе. Ако от чисто икономическите причини искаш да се откажеш от покупката на БМВ ИС и да вземеш Фиат Купе те съветвам да прочетеш внимателно горния абзац. Като истински фен на немските коли не си прави експерименти с Фиат Купе ами си взимай ИС-ката е моя съвет. П.с. При първа възможност и аз скачам на ИС-ка :PСега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Фиат Купе колкото и да ти е странно е базиран на Фиат Типо. Двигателите, скоростите, ходовата част, окачването и пода са 1 към 1 с Типо 1.8/2.0 16V. Различни са ламарините и интериора. В интериора приликата е само в врътките за парното :D Като цяло концепцията на Типо е доказана и частите са евтини. Единствения проблем, който би изникнал при Купето е при евентуална катастрова намирането на ламарини. Дано не се случва, но според мен в БГ никъде няма да намериш тенекии за тази кола Ще се налага изпъване, яко кит и т.н., неприятна работа. Освен това е много вероятно ако вземеш такава кола от БГ тя вече да е минала през тия процедури. Имаше скоро едни снимки на Великотърновско Купе блъснато и кита се нацепил по цялата кола - трагедия, все едно е шпаклована, така изглеждаше.Иначе щом си спортист вземи си едно BRAVO GT (1.8 16V) или ALFA 146 (4 цилиндрова). Нарочно не препоръчвам 5 цилиндровите 20V мотори, защото поддръжката е трудна (не че при БМВ е лесна). Иначе фаворита ми е Стило Абарт, но това е друга тема :D
Коментар
-
blato написа:Пич ако имаш възможност взимай ИС-ката и не се чуди. С риск да бъда нахокан ще кажа, че удоволствието от БМВ-то и задното предаване е незаменимо - липсва ми дрифта по завоите.:D Но има и някой минуси, тоест един минус - цената на подръжката. Предната ми кола беше БМВ Е36. Само за информация преден амортисьор за Е36 струва 250лв, колкото 4 за Бравото, което карам в момента. На мен ми беше заминал и дебитомера - 900лв. Перка с ел мотора за радиатора на климатика - 550лв. Понеже не ми се даваха толкова пари го продадох БМВ-то. В момента на Бравото така тракат тези пластмаси, че ми иде да ги мина всичките с епоксидна смола... Така че си прави сметката добре. НЕ съм карал, нито съм се возил във Фиат Купе, но пък имай предвид, че това е друг клас Фиат спрямо тези, които ние караме - Браво, Брава, Мареа, Пунто... и там цените на новите части най-вероятно ще са съизмерими с тез на БМВ-то . Но за сметка на това части втора употреба за БМВ ИС има на всяка морга и се намират много по-лесно от тези за Фиат Купе. Ако от чисто икономическите причини искаш да се откажеш от покупката на БМВ ИС и да вземеш Фиат Купе те съветвам да прочетеш внимателно горния абзац. Като истински фен на немските коли не си прави експерименти с Фиат Купе ами си взимай ИС-ката е моя съвет. П.с. При първа възможност и аз скачам на ИС-ка :PTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Защо препоръчвате Браво на човека, при положение, че визията му няма абсолютно нищо общо с тази на Купе? Много по-близко (и като цени) се разполага Стило.И в крайна сметка, нека се изкаже някой от колегите, които наистина карат Купе. И тука стана "един приятел ми каза...", "хората говорят", "слухове се носят" и т.н.Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.
Коментар
-
stef написа:колега тези цени за бмв то от къде ги измъкна недей ще наплашиш човека реалните цени са в пъти по ниски от това което си писалСега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Лично аз бих препоръчал едно браво, особено ако колегата търси динамика и комфорт на добра цена.Едно браво 1.8 или 2.0 16V е страхотен автомобил,поддръжката определено е по-евтина от тази на БМВ, а за динамиката мисля, че няма какво да говорим-трудно ще ме убедите, че една тройка, та дори и петица ще бие 2.0 браво.Още повече, че в БГ най-издуханите коли са БМВ и ФВ.N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:Лично аз бих препоръчал едно браво, особено ако колегата търси динамика и комфорт на добра цена.Едно браво 1.8 или 2.0 16V е страхотен автомобил,поддръжката определено е по-евтина от тази на БМВ, а за динамиката мисля, че няма какво да говорим-трудно ще ме убедите, че една тройка, та дори и петица ще бие 2.0 браво.Още повече, че в БГ най-издуханите коли са БМВ и ФВ.Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
blato написа:stef написа:колега тези цени за бмв то от къде ги измъкна недей ще наплашиш човека реалните цени са в пъти по ниски от това което си писалTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Мерси много за отговорите. Благодария и за предложенията , но аз съм се спрял на Фиат Купе (а за да стигна до тук съм се заинтересовал за доста други коли и съм ги отписал ). Да , немското си е немско , по-здраво е но НЕ мога да сравнявам 14 годишна БМВ ИС-ка (318ис) с 9 годишно Купенце нали ? До колкото частите , разбрах че доста от тях са взаимнозаменяеми, в случай че не се намери тази за купе + това колата ще е с каско и мился че няма да имам огромни проблеми. Прочетох почти всички теми които са във форума за купе и съм много доволен. Остана само един проблем , които трябва да реша докато търся купето : абе хора , какви джанти пасват на тая кола , имам чуството че освен базовите всички други седят грозноPininfarina Coupe
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар