ще си позволя да кажа, че на БМВ Е36 - бензиновите 1.6 и 1.8, като цяло частите са му по евтини от на браво 1.8 примерно. ще съм ви благодарен ако няма излишни лакардии. ако има желаещи може да сравняваме.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Италианците могат да правят коли :) Купе ?!
Collapse
X
-
Всичко де що е италиански стандарт пасва... Друг е въпроса за визията - оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Manoff написа:...имам чуството че освен базовите всички други седят грозноzgabrovski написа:...оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.Поожулени са, но все пак са навъртяли 11 годинки и все още са красиви :D
1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
koleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :DСега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичкаТова само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос
И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...
Коментар
-
blato написа:koleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
Коментар
-
maiden написа:Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичкаТова само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос
И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Manoff написа:Добре де, ама темата не е БМВ купе vs. Фиат купе. Има ли някой , който да притежава купе и да си даде мнението ? Моля пишете повече за Фиат купе от колкото за БМВ
Споко, ще откликне някой!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
everton написа:blato написа:koleto написа:лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :DFIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
Коментар
-
everton написа:tinalex написа:Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар