Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Италианците могат да правят коли :) Купе ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ще си позволя да кажа, че на БМВ Е36 - бензиновите 1.6 и 1.8, като цяло частите са му по евтини от на браво 1.8 примерно. ще съм ви благодарен ако няма излишни лакардии. ако има желаещи може да сравняваме.
    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

    Коментар


      #17
      лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
      punto 1.2 16v sporting

      Коментар


        #18
        Всичко де що е италиански стандарт пасва... Друг е въпроса за визията - оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #19
          Manoff написа:
          ...имам чуството че освен базовите всички други седят грозно
          zgabrovski написа:
          ...оригиналните на купето направо ме опиват от всякъде.
          И оригиналните тасове на Бравото с които излиза от завода Поожулени са, но все пак са навъртяли 11 годинки и все още са красиви :D
          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

          Коментар


            #20
            koleto написа:
            лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
            Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздрави
            Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
            Преди: Браво 1,6 16в SX

            Коментар


              #21
              Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичка Това само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...

              Коментар


                #22
                blato написа:
                koleto написа:
                лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
                Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздрави
                за сравнение - оригинален фар за браво ВАЛЕО - 600 лв, а за Е36 - нелла или бош /оригинал/ - 250 лв.шарнир за Е36 по бмв - 45 лв, а за типо и браво носачи - 70-130 лв/мисля не греша/.за огледала, калници,капаци, ролки, термостат, водна помпа и др. няма да говорим.
                UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                Коментар


                  #23
                  maiden написа:
                  Още нещо да допълня. Това схващане, че италианските коли били слаби, а немските здрави се дължи не толкова на самото производство, а на факта, че едните са карани в Италия, другите в Германия. Иначе в италианските коли има доста инженерна мисъл, колкото и да не им се иска на доста хора, освен това почти цялата електроника е Bosch, Borg, JCI, Hitachi и т.н. Същото важи и за мехатрониката - хидравлика, климатици, АБС и т.н. Ламарините са добри, сглобката е читава. Както повече да искаш от една кола. Проблема е в немарливата поддръжка и многото километри. В Италия колите се карат между 30 и 40 000км на година, като масло се сменя на 20 000 в най-добрия случай и най-често като светне някоя лампичка Това само доказва колко са здрави нашите каляски. Това, че колата е дошла след 10-15г и на нея пише 135 000км и ние си вярваме е друг въпрос И се почва - окачване, стартер, алтернатор, амортисьори, лагери. ....Тия неща не се сменят току така бе?Ако километрите бяха реални изобщо нямаше да се говори така за нашите колички, но ...
                  Ха-ха прав си и то доста!!! По Коледа бях при мой братовчед в Бергамо, близо до Милано.Рече човекът, че трябва да сменяме масло на Палиото 1.7TD,ами добре сменяме го.Отиваме в сервиз и юнакът избра най-измисленият и евтин минерален SHELL /който никой от Вас дори няма да помисли да сложи!!!/,колкото и да го убеждавах, даже му предлагах да доплатя до дизелово полусинтетично.... той не се съгласи.От 97 е там и вече е с тяхното мислене.Не казвам, че старото му масло беше на поне 20 хил.км, защото си идва до България, бръмча насам на там и есента се върна обратно в Италия.Но в книжката му пишело, че се сменя на 15 хил.
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #24
                    не знаеш да плачеш ли, да се смееш ли. и като се сетя, че после на тази кола ще и се радва някой от нас .
                    UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                    Коментар


                      #25
                      Не говоря празни приказки, знам за какво става дума Имам и един монтьор приятел, като му докарат кола за оглед (нов внос) и познава от къде е само като свали картера :D

                      Коментар


                        #26
                        Добре де, ама темата не е БМВ купе vs. Фиат купе . Има ли някой , който да притежава купе и да си даде мнението ? Моля пишете повече за Фиат купе от колкото за БМВ
                        Pininfarina Coupe

                        Коментар


                          #27
                          Manoff написа:
                          Добре де, ама темата не е БМВ купе vs. Фиат купе . Има ли някой , който да притежава купе и да си даде мнението ? Моля пишете повече за Фиат купе от колкото за БМВ
                          Има бе Manoff и то няколко, но хората си ги карат, пътуват... ако трябва да им се обадим да се включат по спешност във форума! Споко, ще откликне някой!
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            everton написа:
                            blato написа:
                            koleto написа:
                            лелеее с цените на частите на БМВ-то са те изкормили бе колега.клиентските цени са 50% надолу и отстъпка ако имаш смятай кво става :D
                            Както казах и на stef Бургас не е София или Пловдив. Далече е и няма голяма конкуренция. А като ми се развалят едно по едно пак не върви да идвам до София или Пловдив. Това, което писах, са реални цени на оригинални части в Бургас, за които съм обикалял да търся.Поздрави
                            за сравнение - оригинален фар за браво ВАЛЕО - 600 лв, а за Е36 - нелла или бош /оригинал/ - 250 лв.шарнир за Е36 по бмв - 45 лв, а за типо и браво носачи - 70-130 лв/мисля не греша/.за огледала, калници,капаци, ролки, термостат, водна помпа и др. няма да говорим.
                            Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.
                            FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6

                            Коментар


                              #29
                              tinalex написа:
                              Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.
                              аз под 600 лв. не намерих. и въпреки всичко е по -скъп.
                              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                              Коментар


                                #30
                                everton написа:
                                tinalex написа:
                                Оригинален фар ВАЛЕО за БРАВА е 280 лева,Шарнир е 42 лева.
                                аз под 600 лв. не намерих. и въпреки всичко е по -скъп.
                                В София-Експорт е 160лв. Какви са тия глупости. 600лв е с ел. регулиране - цялата система с сервомоторите. По принцип се сменя само фара и се слагат старите машинки. Шарнира при БМВ предполагам е отделно от носача, затова е по-евтин. Иначе частите за повечето коли от един и същи производител са горе долу на едни цени - примерно шарнир за ЛАДА MOOG - 35лв, за Опел Астра 98ма година, пак 35лв

                                Коментар

                                Working...
                                X