Аз съм пастирал(полирал) две коли.По принцип правилото е, че ако се вижда грунда под боята(драскотината е дълбока)-няма да стане, ще трябва боя.Принципа, на който става фокуса е, че при нанасянето на пастата и въртенето на флекса с гъбата, става висока температура, при която драскотината се "свива".Но пак казвам-трябва да е малка.При мен се получи.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пастиране (с каква паста и как?)
Collapse
X
-
sachma написа:Аз съм пастирал(полирал) две коли.По принцип правилото е, че ако се вижда грунда под боята(драскотината е дълбока)-няма да стане, ще трябва боя.Принципа, на който става фокуса е, че при нанасянето на пастата и въртенето на флекса с гъбата, става висока температура, при която драскотината се "свива".Но пак казвам-трябва да е малка.При мен се получи.
Коментар
-
Re: Пастиране (с каква паста и как?)
wwweb написа:Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва.Кажете с коя паста за ръчно пастиране да я пастирам сам. Гледах темите от търсачката и разбирам, че 3М пастите (дето се хвалят най-много) са за машинно пастиране. А и най-вече как да я пастирам, каква е процедурата ... тези неща ме интересуват.Благодаря предварително!
Коментар
-
това с нагряването и свиването не го взимайте за пример.точно обратното трябва да се прави.ако задържите повече полир машината на едно място се нагрява лака или боята и остава петно което се махва само с боядисване.не полирайте на високи обороти.ако драскотината закачи на нокът с полиране няма да излезе.ползвайте пасти на 3М защото другите са силиконови и освен че нищо не правят увреждат боята.преди да си закарате колата за боядисване или друго се консултирайте за даденото място.punto 1.2 16v sporting
Коментар
-
Аз имам една паста на сонакс, но не е за полиране, в смисъл няма абразив в нея, но пък като пастирам дедрата с нея а тя е на 17 години става като нова. Така издържа около 2-3 месеца, като вали дъжд водата не се задържа по колата стои на капки, и се отича лесно. Пастирам си я на ръка за около 2 часа максимум. Измивам си колата, подсушявам е, и я почвам (задължително на сянка) пастата си има гъба към нея с нея я омазвам цялата без да се заигравам много много , изчаквам я да исъхне 5-10 мин и после с памук свалям пастата, резултата е огледален блясък. Верно че ми се откачат ръцете от търкане ама ефекта си заслужава Мисляси че ако я подбарам с флекса или бормашината ще и видя сметката като несъм го правил преди , и за това се доверявам на ръцете сиПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Аз имам една паста на сонакс, но не е за полиране, в смисъл няма абразив в нея, но пък като пастирам дедрата с нея а тя е на 17 години става като нова. Така издържа около 2-3 месеца, като вали дъжд водата не се задържа по колата стои на капки, и се отича лесно. Пастирам си я на ръка за около 2 часа максимум. Измивам си колата, подсушявам е, и я почвам (задължително на сянка) пастата си има гъба към нея с нея я омазвам цялата без да се заигравам много много , изчаквам я да исъхне 5-10 мин и после с памук свалям пастата, резултата е огледален блясък. Верно че ми се откачат ръцете от търкане ама ефекта си заслужава Мисляси че ако я подбарам с флекса или бормашината ще и видя сметката като несъм го правил преди , и за това се доверявам на ръцете си
Коментар
-
Ми тва беше кръгла кутия диаметър 10см с синя капачка под която има гъба за мазане. струваше към 21 лева , не е много като количество но кара много време, аз я имам от 3 години пастирам пролет и есен и си стои половината Хубава пастичка еПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: Пастиране (с каква паста и как?)
wwweb написа:Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва.Кажете с коя паста за ръчно пастиране да я пастирам сам. Гледах темите от търсачката и разбирам, че 3М пастите (дето се хвалят най-много) са за машинно пастиране. А и най-вече как да я пастирам, каква е процедурата ... тези неща ме интересуват.Благодаря предварително!FIAT MAREA 1.8 16V SLX sedan 98г.
Коментар
-
Re: Пастиране (с каква паста и как?)
[quote="wwweb"]Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва..Колега, аз работя във фирма която внася и продава на едро авто козметика и др. най добрата паста за пастиране е търтел-факс (американска паста за полиране)или пастата с костенурка има всякакви видове за от паста за пастиране на мокра кола до паста за професинално пастиране но най -добрата за момента като цена и качество е зелената паста с нарисувана костенурка тя е за пастиране на добре измита и подсушена кола като боята не трябва да е нагрята от слънцето на самата паста добре е написано как точно става .Аз лично съм пастирал моята кола с такава и останах много доволен от резултата.препоръчвам ти я цената е около 10лв.Имаи в предвид ,че има пасти за разлчен цвят боя прочети на самата паста.и за металик също.FIAT MAREA 1.8 16V SLX sedan 98г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар