Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пастиране (с каква паста и как?)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз съм пастирал(полирал) две коли.По принцип правилото е, че ако се вижда грунда под боята(драскотината е дълбока)-няма да стане, ще трябва боя.Принципа, на който става фокуса е, че при нанасянето на пастата и въртенето на флекса с гъбата, става висока температура, при която драскотината се "свива".Но пак казвам-трябва да е малка.При мен се получи.
    N.Y. State of Mind

    Коментар


      #17
      sachma написа:
      Аз съм пастирал(полирал) две коли.По принцип правилото е, че ако се вижда грунда под боята(драскотината е дълбока)-няма да стане, ще трябва боя.Принципа, на който става фокуса е, че при нанасянето на пастата и въртенето на флекса с гъбата, става висока температура, при която драскотината се "свива".Но пак казвам-трябва да е малка.При мен се получи.
      Ако си забелязъл в заоблената част под дръжките на колата какви драскотини се получават от нокти и т.н. е за такива драскотини говоря!

      Коментар


        #18
        То тях трудно ще ги махнеш, може би трябва да махнеш дръжките първо, защото иначе няма как с машината да се достигне до тези вдлъбнатини.Иначе би трябвало да се махнат.
        N.Y. State of Mind

        Коментар


          #19
          sachma написа:
          То тях трудно ще ги махнеш, може би трябва да махнеш дръжките първо, защото иначе няма как с машината да се достигне до тези вдлъбнатини.Иначе би трябвало да се махнат.
          Давам ти ги само като пример да добиеш представа какви са точно, защото нали стана дума!

          Коментар


            #20
            Ако ще си я пастираш сам-гледай да не прекаляваш с прекалено много обработване на едно място, че знам ли, да не вземе да стане някой сакатлък с боята...А с подобни драскотинки не би трябвало да имаш проблеми-махат се.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #21
              Re: Пастиране (с каква паста и как?)

              wwweb написа:
              Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва.Кажете с коя паста за ръчно пастиране да я пастирам сам. Гледах темите от търсачката и разбирам, че 3М пастите (дето се хвалят най-много) са за машинно пастиране. А и най-вече как да я пастирам, каква е процедурата ... тези неща ме интересуват.Благодаря предварително!
              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9160&highlight=%EF%EB%E0%F2%E8%ED% F3%ECвиж ми мнението по долу. ако искаш де
              UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

              Коментар


                #22
                това с нагряването и свиването не го взимайте за пример.точно обратното трябва да се прави.ако задържите повече полир машината на едно място се нагрява лака или боята и остава петно което се махва само с боядисване.не полирайте на високи обороти.ако драскотината закачи на нокът с полиране няма да излезе.ползвайте пасти на 3М защото другите са силиконови и освен че нищо не правят увреждат боята.преди да си закарате колата за боядисване или друго се консултирайте за даденото място.
                punto 1.2 16v sporting

                Коментар


                  #23
                  Аз имам една паста на сонакс, но не е за полиране, в смисъл няма абразив в нея, но пък като пастирам дедрата с нея а тя е на 17 години става като нова. Така издържа около 2-3 месеца, като вали дъжд водата не се задържа по колата стои на капки, и се отича лесно. Пастирам си я на ръка за около 2 часа максимум. Измивам си колата, подсушявам е, и я почвам (задължително на сянка) пастата си има гъба към нея с нея я омазвам цялата без да се заигравам много много , изчаквам я да исъхне 5-10 мин и после с памук свалям пастата, резултата е огледален блясък. Верно че ми се откачат ръцете от търкане ама ефекта си заслужава Мисляси че ако я подбарам с флекса или бормашината ще и видя сметката като несъм го правил преди , и за това се доверявам на ръцете си
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #24
                    Slavi_Lancia написа:
                    Аз имам една паста на сонакс, но не е за полиране, в смисъл няма абразив в нея, но пък като пастирам дедрата с нея а тя е на 17 години става като нова. Така издържа около 2-3 месеца, като вали дъжд водата не се задържа по колата стои на капки, и се отича лесно. Пастирам си я на ръка за около 2 часа максимум. Измивам си колата, подсушявам е, и я почвам (задължително на сянка) пастата си има гъба към нея с нея я омазвам цялата без да се заигравам много много , изчаквам я да исъхне 5-10 мин и после с памук свалям пастата, резултата е огледален блясък. Верно че ми се откачат ръцете от търкане ама ефекта си заслужава Мисляси че ако я подбарам с флекса или бормашината ще и видя сметката като несъм го правил преди , и за това се доверявам на ръцете си
                    Благодаря ти колега за изчерпателните обяснения ... Тези продукти на Сонакс май доста се използват, но дали са надеждни

                    Коментар


                      #25
                      wwweb написа:
                      Благодаря ти колега за изчерпателните обяснения ... Тези продукти на Сонакс май доста се използват, но дали са надеждни
                      ако надеждни = качественищом не са ментета, естествено че са надежднии аз така от време на време лъскам колатас Tutle Wax
                      2015 Renault Megane Expression GT
                      2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                      Всичко за FIAT Bravo 2007

                      Коментар


                        #26
                        Ми тва беше кръгла кутия диаметър 10см с синя капачка под която има гъба за мазане. струваше към 21 лева , не е много като количество но кара много време, аз я имам от 3 години пастирам пролет и есен и си стои половината Хубава пастичка е
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #27
                          sev написа:
                          аз така от време на време лъскам колатас Tutle Wax
                          Я обясни колега каква е процедурата и с точно какъв вид Turtle Wax я пастираш?

                          Коментар


                            #28
                            а бре колеги, купете си ВС Платинум, за да се родите
                            UNO 1.0 FIRE & TIPO 1.4 I.E

                            Коментар


                              #29
                              Re: Пастиране (с каква паста и как?)

                              wwweb написа:
                              Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва.Кажете с коя паста за ръчно пастиране да я пастирам сам. Гледах темите от търсачката и разбирам, че 3М пастите (дето се хвалят най-много) са за машинно пастиране. А и най-вече как да я пастирам, каква е процедурата ... тези неща ме интересуват.Благодаря предварително!
                              FIAT MAREA 1.8 16V SLX sedan 98г.

                              Коментар


                                #30
                                Re: Пастиране (с каква паста и как?)

                                [quote="wwweb"]Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва..Колега, аз работя във фирма която внася и продава на едро авто козметика и др. най добрата паста за пастиране е търтел-факс (американска паста за полиране)или пастата с костенурка има всякакви видове за от паста за пастиране на мокра кола до паста за професинално пастиране но най -добрата за момента като цена и качество е зелената паста с нарисувана костенурка тя е за пастиране на добре измита и подсушена кола като боята не трябва да е нагрята от слънцето на самата паста добре е написано как точно става .Аз лично съм пастирал моята кола с такава и останах много доволен от резултата.препоръчвам ти я цената е около 10лв.Имаи в предвид ,че има пасти за разлчен цвят боя прочети на самата паста.и за металик също.
                                FIAT MAREA 1.8 16V SLX sedan 98г.

                                Коментар

                                Working...
                                X