Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пастиране (с каква паста и как?)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пастиране (с каква паста и как?)

    Кажете с каква паста и КАК мога ръчно и сам да си пастирам колата. Вчера си я взех от VW сервиза в града ми защото я бях оставил за пастиране, което възлизаше на 80 лв. Викам щом е скъпо сигурно е качествено. Обаче освен няколко нови драскотини по боята друго не бяха направили. НАПРАВО СЪМ БЕСЕН! Сега е момента да кажа на всички от Благоевград, ако мислите да си пастирате колите не го правете в VW сервиз. Намърляха ми цялата кола вътре и вън. Бях я измил преди пастирането умишлено, защото знам, че преди пастиране е хубаво колата да е измита до блясък, а я намерих в окаяно състояние! Просто съм разочарован до не знам къде от качеството в България. Мама им мръсна не съм отишъл да я правя без пари, платил съм им и не си вършат шибаната работа както трябва.Кажете с коя паста за ръчно пастиране да я пастирам сам. Гледах темите от търсачката и разбирам, че 3М пастите (дето се хвалят най-много) са за машинно пастиране. А и най-вече как да я пастирам, каква е процедурата ... тези неща ме интересуват.Благодаря предварително!

    #2
    Преди си бях купил SONAX ,препарат против изпотяване на стъклата,кажи речи и пастата от тази марка SONAX,която е продават в OMV ,на изгодна цена върши работа.
    www.avi7.hit.bg
    Видеонаблюдение и системи за сигурност

    Коментар


      #3
      Отностно как става,с флекс с дунапренов накрайник,може и с дрелка обикновенна на ниски обороти.
      www.avi7.hit.bg
      Видеонаблюдение и системи за сигурност

      Коментар


        #4
        Ми това е системата даваш я на някой мераклия и тои ти я пастира срещу пари...цените вървят горе долу толкова от 60 до 90/100лв.Не знам защот си правил труда да я миеш това е тяхно задължение и не може сутринта да я измиеш и след няколко часа да почнеш да я пастираш. Също така сам не може да го направиш, процедурата е машинна. Да си купиш хубава машинка и гъби ти трябват 500лв... Пастите на 3м са хубави ... 3 са и една след друга се нанасят, всяка си е за нещо. Краиния резултат зависи от лака на колата ти все пак, ако не е хубав и стой един тон по матово от нормалното не очаква да се оглеждаш след това... Системата е такава ... 1. мие се 2. суши се 3. една пастав (втора/трета) Придава ти блясък, защото третира лаковото покритие на колата и евентуално, маха някой надрасквания който не са дълбоки по лака. Повече от половин ден е необходимо за пастирането мой, тия ако са ти я претупали за 3/4 часа е нормално да не видиш кой знае колко голяма разлика... за това аз или сам си я пастирам или цял ден ссе зареждам с нерви в слънчевото време и седя там ... 100лв са все пак не са 20...А сега до колкото знам има нова паста на 3м която е много добра и върши очевадно по добри резултати от старите

        Коментар


          #5
          Ricardo написа:
          Преди си бях купил SONAX ,препарат против изпотяване на стъклата,кажи речи и пастата от тази марка SONAX,която е продават в OMV ,на изгодна цена върши работа.
          Тия препаратчета за по 10лв само правят положението по зле ... на момента придава блясък... ама ти само с гъба да го търкаш автомобила няколко часа ще има блясък

          Коментар


            #6
            bscsystem написа:
            Тия препаратчета за по 10лв само правят положението по зле ... на момента придава блясък... ама ти само с гъба да го търкаш автомобила няколко часа ще има блясък
            това е друго нещопросто предпазва боята, като създава тънък слой отгорене маха драскотини и подобнии ако я вали дъжд 2-3 пъти почти не и личи на колата
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              sev написа:
              bscsystem написа:
              Тия препаратчета за по 10лв само правят положението по зле ... на момента придава блясък... ама ти само с гъба да го търкаш автомобила няколко часа ще има блясък
              това е друго нещопросто предпазва боята, като създава тънък слой отгорене маха драскотини и подобнии ако я вали дъжд 2-3 пъти почти не и личи на колата
              Винаги съм бил анти тия мазила, не защото са евтини, а защото съм мазал и знам какво става. На старите кошници може и да има смисъл да се маже. Ама на един нов автомобил или поне добре боядисан нали за това е лака и за това една кутия лак стига до 120лв, за да предпази автомобила максимално добре и да не е нужно да го мажеш с такива измишлиотини

              Коментар


                #8
                bscsystem написа:
                3/4 часа е нормално да не видиш кой знае колко голяма разлика...
                Какви 3-4 часа ... оставих им я на вечерта преди да затворят и ми казаха на следващия ден в 10 ч. да си я взема, а отварят в 9:00 ч. Като стигнах в 10:00 ч. там, те още я пастираха ... т.е. направили са я за по-малко от час ... освен новите драскотини ми бяха намърляли и лайсните. Целите бяха в бяло от пастата, дори не са я облепили колата преди да я пастират. Вчера целия ден и днес съм ги чистил, добре че се изчистиха все пак! ... То сега, че има по-голям блясък има, но вместо да изчистят някоя и друга драскотина, за които им бях казал, те са я надраскали още ...

                Коментар


                  #9
                  Ми ограбили са те Нали ти казвам между 6/8ч. е нормално да се пастира... това с пласмасите също е голям проблем, че един пък като се намажат хубаво с пастата и после като луд трябва да търкаш.

                  Коментар


                    #10
                    bscsystem написа:
                    Ми ограбили са те Нали ти казвам между 6/8ч. е нормално да се пастира... това с пласмасите също е голям проблем, че един пък като се намажат хубаво с пастата и после като луд трябва да търкаш.
                    Абе мани мани, търкал съм като луд, докато излезе ...

                    Коментар


                      #11
                      wwweb написа:
                      bscsystem написа:
                      Ми ограбили са те Нали ти казвам между 6/8ч. е нормално да се пастира... това с пласмасите също е голям проблем, че един пък като се намажат хубаво с пастата и после като луд трябва да търкаш.
                      Абе мани мани, търкал съм като луд, докато излезе ...
                      Това ако е твойта кола на снимката,много свети,като нова е.Едно време имаше табелки "образцов дом",сега е добре да се продават "образцова кола". Yellow_Flash_Colorz_PDT_19
                      www.avi7.hit.bg
                      Видеонаблюдение и системи за сигурност

                      Коментар


                        #12
                        bscsystem написа:
                        Винаги съм бил анти тия мазила, не защото са евтини, а защото съм мазал и знам какво става. На старите кошници може и да има смисъл да се маже. Ама на един нов автомобил или поне добре боядисан нали за това е лака и за това една кутия лак стига до 120лв, за да предпази автомобила максимално добре и да не е нужно да го мажеш с такива измишлиотини
                        е дано боята на нашите коли е на по 8-10 годиниима нужда от предпазванетвоята май е прясно боядисана, но това е друго нещо :D
                        2015 Renault Megane Expression GT
                        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                        Всичко за FIAT Bravo 2007

                        Коментар


                          #13
                          Ricardo написа:
                          wwweb написа:
                          bscsystem написа:
                          Ми ограбили са те Нали ти казвам между 6/8ч. е нормално да се пастира... това с пласмасите също е голям проблем, че един пък като се намажат хубаво с пастата и после като луд трябва да търкаш.
                          Абе мани мани, търкал съм като луд, докато излезе ...
                          Това ако е твойта кола на снимката,много свети,като нова е.Едно време имаше табелки "образцов дом",сега е добре да се продават "образцова кола". Yellow_Flash_Colorz_PDT_19
                          Абе тя е, но си има някоя и друга драскотина като всяка кола. От камъчета, от това от онова ... просто е неизбежно. Затова реших да я пастирам с нагласата, че точно изброените неща могат да се отстранят, но нещата не се получиха, както си ги мислех. Аман от мърлячи вече, тая кола няма да дам на никой повече да я пастира. Ще си го направя сам, поне да знам, че ще си го направя с удоволствие и ще се получи както аз искам ...

                          Коментар


                            #14
                            То ако са по-големи драскотините и господ да ти я пастира пак ще останат
                            N.Y. State of Mind

                            Коментар


                              #15
                              sachma написа:
                              То ако са по-големи драскотините и господ да ти я пастира пак ще останат
                              Не са големи. Като гледам по снимки във форума хората какви драскотини оправят, моите е невъзможно да не се оправят с паста. Ма то не става да тръгнеш да пастираш кола дето е измита 11-12 часа преди това, която преди да почнат да пастират я бяха намърляли (цялата беше прах) до не знам къде, щото се занимават и с боядисване и в тяхното хале е кочина. Не може да пастираш кола, на която не си предпазил пластмасовите части, щото след това лайсните и дръжките ми бяха побелели от паста и т.н. Единствената файда от тия 80 лв. ми е малко повече блясък, който колата си го има и без това, но целта на пастирането ми беше съвсем различна!

                              Коментар

                              Working...
                              X