bscsystem написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Collapse
X
-
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
bscsystem написа:Ми с бравото скъсах ремък и после ходих при майстора да ми обеснява как съм изпотрошил кочинатаС голф 3 същата работа с тая разлика че само си смених ремъка.Това че карам фиат не значи, че трябва да си затварям очите баси.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
bscsystem написа:Технически грамотно не знам как е за което съжалявам. Говоря конкретно (в момента за голф и фиат (браво/а)) Че когато дойде момента ху* да се прибере голфа го прави а фиата ти го вкарва от зад в най-добрия случай с 300лв.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам ли
Коментар
-
bscsystem написа:Абе не знам далиbscsystem написа:Знам го защото хора около мен са ми го казвалиbscsystem написа:Просто не съм чул до сега,SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Значи....двигателите дето са GDI(gasoline direct injection) НЯМА как да прибират квото и да било,защото клапаните влизат доста по-навътре в цилиндъра и няма начин да се "вкопае" буталото,щото трябва да се продупчи :D Така че си зависи от модела двигател...Това че "малкото" двигателче на Пунтото няма да размаже клапаните ВЯРНО ли е?
Коментар
-
bscsystem написа:Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам лиN.Y. State of Mind
Коментар
-
Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):johnfound написа:Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Никой не се заяжда с колегата... прочетете постовете назад.Обясни се защо е така.И никой не отрича, че голфа може да има някаква защита от скъсване на ремък.... може челото на буталото да е направено така, че да не да не се среща с клапана, широко използван метод в миналото, както някой спомена и при ВАЗ 2105!!! Това се прави когато не се търсят кой-знае какви мощностни показатели от даден мотор!НО да се пишат приказки от типа на "една жена ми каза" и ,че "буталото се прибирало"," начин на мислене при италианците"..това не може да предизвика друго освен и мисля че определено е за темата "БИСЕРИ". За това става дума.Като модератор и администратор /все-още/ в този форум не мисля, че трябва да отива до нивото на tuning.bgСъжалявам заSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):johnfound написа:Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Ей че хубава тема стана! Ама никой не се сети да намери някъде чертеж на бутала или размери на ход на бутало и клапани та да се види аджеба дали ще се цункат двете или не и да спрем спора, а да се информираме компетентно. За тези които още се чудят защо някой се чупят а други не, има 2 варианта единия с освободени/ вкопани бутала - напримвер ВАЗ 2105 / а другия вариант е в зависимост от хода на буталото и клапана. Не виждам какво има да се чудим и спорим за останалите глупости.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар