Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ангренажен ремък и мотор!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    bscsystem написа:
    Ми с бравото скъсах ремък и после ходих при майстора да ми обеснява как съм изпотрошил кочинатаС голф 3 същата работа с тая разлика че само си смених ремъка.Това че карам фиат не значи, че трябва да си затварям очите баси.
    Никой не те кара да си затвяраш очите. Що за глупости. Казвам, че тука сума ти народ изгавори сума ти глупости и то наизуст - чули-недочули...Всяка от гореизброените марки има и двигатели, които са защитени от този нежелателен ефект, а има и такива, които не са защитени.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      Технически грамотно не знам как е за което съжалявам. Говоря конкретно (в момента за голф и фиат (браво/а)) Че когато дойде момента ху* да се прибере голфа го прави а фиата ти го вкарва от зад в най-добрия случай с 300лв.

      Коментар


        #18
        bscsystem написа:
        Ми с бравото скъсах ремък и после ходих при майстора да ми обеснява как съм изпотрошил кочинатаС голф 3 същата работа с тая разлика че само си смених ремъка.Това че карам фиат не значи, че трябва да си затварям очите баси.
        А не мислиш ли, че когато Фиат са вадели от 1200 куб.см -75 -80 кс ,VW са пасли патки и това точно е причината да не може да се защити клапана от буталото, а не "мисленето на италианците" и "прибирането на буталата" при VW?!
        SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

        Коментар


          #19
          bscsystem написа:
          Технически грамотно не знам как е за което съжалявам. Говоря конкретно (в момента за голф и фиат (браво/а)) Че когато дойде момента ху* да се прибере голфа го прави а фиата ти го вкарва от зад в най-добрия случай с 300лв.
          Ти му думай - оно ти вреви. Дигам ръце...
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам ли

            Коментар


              #21
              bscsystem написа:
              Абе не знам дали
              bscsystem написа:
              Знам го защото хора около мен са ми го казвали
              bscsystem написа:
              Просто не съм чул до сега,
              Аз също вдигам ръце от теб! Но все пак, моля те да попиташ "ОНЕЗИ" хора как ГОЛФА си "ПРИБИРА" буталата при скъсване на ремък, аз обещавам да почерпя една МОДУЛАЦИЯ!
              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

              Коментар


                #22
                Значи....двигателите дето са GDI(gasoline direct injection) НЯМА как да прибират квото и да било,защото клапаните влизат доста по-навътре в цилиндъра и няма начин да се "вкопае" буталото,щото трябва да се продупчи :D Така че си зависи от модела двигател...Това че "малкото" двигателче на Пунтото няма да размаже клапаните ВЯРНО ли е?

                Коментар


                  #23
                  Кажи сега твойто становище конкретно за нещатата, какво е ?! Или ти нямаш такова?! Щото аз до колкото те разбрах се присмиваш, че съм казал как голфа има "защита" при скъсване на ремък, а моя фиат няма?! Щото това е 20тия ми пост сигурно дето споменавам конкретно тия два автомобила.

                  Коментар


                    #24
                    bscsystem написа:
                    Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам ли
                    Не се заяждайте с колегата, в мнението си е абсолютно прав.Виждал съмолф скъсал ремък.Сложиха новия и голфа си запали и си литна пак, а аз като скъсах ремък ремонта беше доста интересна цифра, хем съм с Типо, демек стара кла.В случая бих предпочел голфа, от чисто финансова гледна точка.Иначе едновалката няма никаква защита-скъса ли ремък, жална ти майка.Но интересното е, че двувалката има.А и още нещо, което го знам само на теория-при изгасването на колата, скъсала ремък, не трябва да се пали веднага, а да се провери дали ремъка е скъсан или не, тъй като има възможност буталата да не са ударили клапаните, както и да няма потрошени повдигачи, пулове и т.н.Но пак казвам, това го знам само на теория.
                    N.Y. State of Mind

                    Коментар


                      #25
                      Ми то е достатъчно да влезнат няколко фиата в бокса и няколко голфа за смяна на ремък и без да си супер майстора ще видиш кое чупи и криви и кое не. Пък къде се прибират въобще не ми пука

                      Коментар


                        #26
                        Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):
                        johnfound написа:
                        Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
                        Всичко друго е: "мисля", "Чух", "Чух че някой чул".
                        VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                        VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                        VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                        VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                        Нека Силата на бъде с Нас...

                        Коментар


                          #27
                          Никой не се заяжда с колегата... прочетете постовете назад.Обясни се защо е така.И никой не отрича, че голфа може да има някаква защита от скъсване на ремък.... може челото на буталото да е направено така, че да не да не се среща с клапана, широко използван метод в миналото, както някой спомена и при ВАЗ 2105!!! Това се прави когато не се търсят кой-знае какви мощностни показатели от даден мотор!НО да се пишат приказки от типа на "една жена ми каза" и ,че "буталото се прибирало"," начин на мислене при италианците"..това не може да предизвика друго освен и мисля че определено е за темата "БИСЕРИ". За това става дума.Като модератор и администратор /все-още/ в този форум не мисля, че трябва да отива до нивото на tuning.bgСъжалявам за
                          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                          Коментар


                            #28
                            това си е работа на VW и FIATкаквото са проектирали, с това ще се оправятдават си гаранция хоратаа после след всяка смяна доста сервизи същоа в Европа - сигурно всички
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #29
                              kiro_of_the_day написа:
                              Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):
                              johnfound написа:
                              Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
                              Всичко друго е: "мисля", "Чух", "Чух че някой чул".
                              При това обяснение аз си зададох следният въпрос-защо тогава при Типо 1.6 едновалов двигател се помила всичко, а при Типо 1.6 двувалов-не?Имам предвид факта, че и двата двигателя са с еднакъв обем и не би следвало да има разлика в дължината на хода на буталото, а според спецификацията разликата в диаметъра на буталото е следната:едновалов мотор-86.360мм.двувалов:86.410мм.
                              N.Y. State of Mind

                              Коментар


                                #30
                                Ей че хубава тема стана! Ама никой не се сети да намери някъде чертеж на бутала или размери на ход на бутало и клапани та да се види аджеба дали ще се цункат двете или не и да спрем спора, а да се информираме компетентно. За тези които още се чудят защо някой се чупят а други не, има 2 варианта единия с освободени/ вкопани бутала - напримвер ВАЗ 2105 / а другия вариант е в зависимост от хода на буталото и клапана. Не виждам какво има да се чудим и спорим за останалите глупости.
                                FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
                                Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

                                Коментар

                                Working...
                                X