Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ангренажен ремък и мотор!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ангренажен ремък и мотор!

    Здравейте колеги!Имам колега с Форд.Скъса му се ремъка-и мотора-мармалад!800лв. за ремонт-нова глава,разп.вал и др.Друг с Опел Астра също скъса ремък,но никакви последствия!Та въпроса ми е какво се случва с нашите Фияти?По специално с Пунто 1,2/75кс.Искам да поясня-Като се скъса ремъка и мотора угасне най естесвено е според мен да посегнеш отново да запалиш!Откаде да знаеш,че се е скъсал ремъка!

    #2
    Няма никакво значение дали ще посягаш да запалиш, той вече мармалада ще е станал . Иначе твоя мотор прави мармалад, а май повечето фиати също.
    Пари от Интернет
    Всичко за колата
    Modsbg.com

    Коментар


      #3
      Буталата не са ли освободени, така че да не става удар с клапаните. На една проста ВАЗ 2105 с освободени невярвам и на по-нови модели коли да не са, аз в момента съм с Пунто 1и се надявам да съм прав.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        NikMar написа:
        Буталата не са ли освободени, така че да не става удар с клапаните. На една проста ВАЗ 2105 с освободени невярвам и на по-нови модели коли да не са, аз в момента съм с Пунто 1и се надявам да съм прав.
        Мисля, че в секцията за ангренажа на аутодата пише за всеки модел дали са освободени или не. На стилото например не са Нямам обяснение, но е така. Може би промяната в обема не може да се компенсира... не знам, нека някой по-знаещ да се признесе.
        Fiat Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #5
          Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            Абсолютно!Май освен Опел,няма други двг. дето да не стане мармалад при скъсан ремък/верига!

            Коментар


              #7
              PUNTO_S55 написа:
              Абсолютно!Май освен Опел,няма други двг. дето да не стане мармалад при скъсан ремък/верига!
              И твоя мотор няма да стане мармалад нищо че фиатски - ако караш това което ти е НИК/ПУНТО 55 S/ разбира се.
              Punto SX 1.1 55

              Коментар


                #8
                май фаер моторите не удрят, ама по добре да неразбирам дали е истина или не
                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                UNO 1.0 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Не е вярно. Удрят си здраво всички фиатове (не съм сигурен за някой типовци) Немските автомобили имат защита и прибират буталата, но и там има случай в който става мусака.Просто мисленето на италианците не е такова. За да скусаш ремък значи не трябва да си го сменял, ама това си е вече твой проблем не техен пп: Тия гранде пунто абарт бяха май с вериги

                  Коментар


                    #10
                    bscsystem написа:
                    Немските автомобили имат защита и прибират буталата, но и там има случай в който става мусака
                    колегата казва за форд в първия пост, при бмв няма мотор който да е защитен сигурен съм че и при опел има мотори при които удря /16V-мотори/ така че според мен не е до производител а до точно определен тип ДВГ
                    TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                    UNO 1.0 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Да не съм сигурен за всички модели, но голфовете 100 про прибират и нищо им няма промерно

                      Коментар


                        #12
                        johnfound написа:
                        Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.
                        Мда и аз си мислех, че ще е заради обема/сгъстяването. Ама какво имаш предвид с "Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко." Те гнездата или са изкопани или не т.е. ако ги има не е възможно да се появи конфликт (удар). Не схващам нещо...
                        Fiat Stilo 1.8 16V

                        Коментар


                          #13
                          Еййй. Бая глупости се наговориха тука. Германците това - италианците онова. Опел това - Фиат онова. Айде който не знае да не говори наизуст, моля
                          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                          Нека Силата на бъде с Нас...

                          Коментар


                            #14
                            Ми с бравото скъсах ремък и после ходих при майстора да ми обеснява как съм изпотрошил кочинатаС голф 3 същата работа с тая разлика че само си смених ремъка.Това че карам фиат не значи, че трябва да си затварям очите баси.

                            Коментар


                              #15
                              bscsystem написа:
                              Да не съм сигурен за всички модели, но голфовете 100 про прибират и нищо им няма промерно
                              Това последното нещо не се разбра!Но въпреки това ми е интересно как става "прибирането" на буталата от чисто техническа точка. Ще ме извиняваш за извратената представа, ма си го представям нещо като главичка на х*й! Когато трябва тя се прибира?
                              bscsystem написа:
                              Просто мисленето на италианците не е такова. За да скусаш ремък значи не трябва да си го сменял, ама това си е вече твой проблем не техен
                              Още нещо не разбрах, какво общо има мисленето на италианците с проблема на темата? Май допускаш, че са направени така специално за да прецакат потребителя?! Странно!А колегата johnfound го е обяснил толкова просто и технически грамотно!ПП...Всички 1.3 multijet мотори са с верига.
                              SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                              Коментар

                              Working...
                              X