От личен опит Вектра 1.6 инжекционна. От германия до България два ангренажа скъса. Единия още в Германия, а другия в Австрия. От тогава до ден днешен мотора даже не е и отварян и е като пушка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Collapse
X
-
Аз наскоро смених ремъка на мойта Темпра 1.6 75 к.с. Според надрасканото на капака на ангренажа ремъка е издържал 88 000км. Смених го за всеки случай. Много са ми казвали, че клапаните са освободени, ВЕРНО ЛИ Е? Аз непосмях да пробвам Ако клапаните са освободени, следващата смяна на ремъка ще е след 100 000 км . Интересно ми е някой със същия мотор дали е късал ангренаж и какви са били последиците.
Коментар
-
1.1 и 1.2 8v FIRE Мотори НЕ удрят клапани. Гарантирано 100 % Тоя мотор се слага на пунто, панда, новата панда.1.3 мултиджет е с верига, обаче по инструкции в книжката се подменя заедно с обтегача на 200000 км. Има доста случаи на скъсани вериги вече. В ахм-ауто изрично ме предупредиха момчетата да внимавам за това.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Темпрата 1.6 не е FIRE.Удря си клапаниhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар