bscsystem написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ангренажен ремък и мотор!
Collapse
X
-
VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
-
bscsystem написа:Ми с бравото скъсах ремък и после ходих при майстора да ми обеснява как съм изпотрошил кочинатаС голф 3 същата работа с тая разлика че само си смених ремъка.Това че карам фиат не значи, че трябва да си затварям очите баси.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
bscsystem написа:Технически грамотно не знам как е за което съжалявам. Говоря конкретно (в момента за голф и фиат (браво/а)) Че когато дойде момента ху* да се прибере голфа го прави а фиата ти го вкарва от зад в най-добрия случай с 300лв.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам ли
Коментар
-
bscsystem написа:Абе не знам далиbscsystem написа:Знам го защото хора около мен са ми го казвалиbscsystem написа:Просто не съм чул до сега,Но все пак, моля те да попиташ "ОНЕЗИ" хора как ГОЛФА си "ПРИБИРА" буталата при скъсване на ремък, аз обещавам да почерпя една МОДУЛАЦИЯ!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Значи....двигателите дето са GDI(gasoline direct injection) НЯМА как да прибират квото и да било,защото клапаните влизат доста по-навътре в цилиндъра и няма начин да се "вкопае" буталото,щото трябва да се продупчи :D Така че си зависи от модела двигател...Това че "малкото" двигателче на Пунтото няма да размаже клапаните ВЯРНО ли е?
Коментар
-
bscsystem написа:Абе не знам дали VW понеже пасат патки и от 1200куб.см немогат да направят 80к.с. и заради това не трошат двигатели, но е всеизвестно че фиат специално за късането на ремък не превъзхождат определено VW,а това е всъщността на темата и спора в момента. Знам го защото хора около мен са ми го казвали, хора които смениха мойте бутала, кобилици и т.н. И който не веднъж след отваряне на поне 2.3 голфа (не знам точно кой двигатели са били) след скъсан ремак викаха ми сичко си е здраво нема кривини и т.н. Друг е въпроса, че да се стигне до такъв момент със скъсан ремък сам по себеси собственика си е винове, а и + това не ми се спори, ама грам! Просто не съм чул до сега, след скъсване на ремък двг. на фиат да е здрав, но може и такива случайда имат знам лиN.Y. State of Mind
Коментар
-
Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):johnfound написа:Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Никой не се заяжда с колегата... прочетете постовете назад.Обясни се защо е така.И никой не отрича, че голфа може да има някаква защита от скъсване на ремък.... може челото на буталото да е направено така, че да не да не се среща с клапана, широко използван метод в миналото, както някой спомена и при ВАЗ 2105!!! Това се прави когато не се търсят кой-знае какви мощностни показатели от даден мотор!НО да се пишат приказки от типа на "една жена ми каза" и ,че "буталото се прибирало"," начин на мислене при италианците"..това не може да предизвика друго освени мисля че определено е за темата "БИСЕРИ". За това става дума.Като модератор и администратор /все-още/ в този форум не мисля, че трябва да отива до нивото на tuning.bgСъжалявам за
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Единственото смислено и компетентно мнение (обърнете внимание на второто изречение, ако сте поне средно интелигентни - ще си направите изводите):johnfound написа:Не винаги е възможно да се защитят клапаните от удар с буталото. Особенно при съвременните двигатели с висока степен на сгъстяване. При дългоходовите двигатели (където хода на буталото е по-голям от диаметъра му) като правило буталото не удря клапаните. Обратно при късоходовите двигатели, като правило, буталото се удря в клапаните. При дизелите без изключения буталото удря клапаните, заради голямата степен на сгъстяване.Изкопаване на гнезда за клапаните в буталото е възможно само ако конфликта е за съвсем малко. В противен случай фрезованите гнезда ще нарушат чувствително геометрията на горивната камера и ще намалят степента на сгъстяване.N.Y. State of Mind
Коментар
-
Ей че хубава тема стана! Ама никой не се сети да намери някъде чертеж на бутала или размери на ход на бутало и клапани та да се види аджеба дали ще се цункат двете или не и да спрем спора, а да се информираме компетентно. За тези които още се чудят защо някой се чупят а други не, има 2 варианта единия с освободени/ вкопани бутала - напримвер ВАЗ 2105 / а другия вариант е в зависимост от хода на буталото и клапана. Не виждам какво има да се чудим и спорим за останалите глупости.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар