Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за фаровете

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    за фаровете

    Колеги като изгася колата, но фаровете останат включени възможно ли е да гълта ток ? Акумолатора два пъти го зареждам и сутрин ми се случва да бутам за незнам си кой път, а уж като го гледаха тоя ак. беше читав Вчера лоша случка вали дъжд, а аз....По време на движение като включа реотаните за стъклата и гълта целия ток ..и оставам без чистачки на наи бързата скоротст едвам движат... Имам лош избор дали да бърша стъклата с парцал или да нямам чистачки и в двата случая нищо не виждамИ още един проблем... някъде губя ток нз от къде да почна да проверявам как и т.н. мразя да ходя по жичкаджии...

    #2
    Re: за фаровете

    bscsystem написа:
    Колеги като изгася колата, но фаровете останат включени възможно ли е да гълта ток ? Акумолатора два пъти го зареждам и сутрин ми се случва да бутам за незнам си кой път, а уж като го гледаха тоя ак. беше читав Вчера лоша случка вали дъжд, а аз....По време на движение като включа реотаните за стъклата и гълта целия ток ..и оставам без чистачки на наи бързата скоротст едвам движат... Имам лош избор дали да бърша стъклата с парцал или да нямам чистачки и в двата случая нищо не виждамИ още един проблем... някъде губя ток нз от къде да почна да проверявам как и т.н. мразя да ходя по жичкаджии...
    Ами сложи един ампермер последователно на акумулатора и виж дали при изключен двигател и включени фарове имаш консумация. Ако колата е фиат не би трябвало да има разлика вкл/изкл.Повишена консумация при изключен двигател (и контакт) се търси, като се изключват последователно всички предпазители (бушони) и се наблюдават показанията на ампермера. Когато разбереш от коя верига идва консумацията започваш да търсиш по нея. Това е на първо четене.Всъщност как разбра че "губиш ток"?
    Fiat Stilo 1.8 16V

    Коментар


      #3
      Ами по принцип като са вкл. фаровете е нормално да гълта ток и сутринта да си намериш акумулатора паднал.А по вторият въпрос е малко сложно да се каже май, но е ясно-тръгваш от клемите на акумулатора(лош контакт, окисляване и оттам слаб ток), минаваш през бобини, делко, стартер, та чак докато стигнеш до двигателя.На мен например ми губеше ток от кабела, който излиза отдолу от бобината.Успех!
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #4
        От къде да си купя ампермер и колко пари ще ми земат ? Явно проблема е в акумулаторa. Идеи за нов цени и т.н.

        Коментар


          #5
          sachma написа:
          Ами по принцип като са вкл. фаровете е нормално да гълта ток и сутринта да си намериш акумулатора паднал....
          Ако е така фаровете му трябва да светят след като изгаси двигателя и извади ключа. Или поне да остане на габарити. Не съм виждал фиат който да го прави.Всеки глупав мултицет за 5 леа от пазара има ампермер. Ако не си работил с такова нещо внимавай с обхватите да не го опукаш. Всъщност за да разбереш дали акумулатора ти е заминал или имаш утечка, която го сваля през нощта просто изключи една от клемите довечера. Ако утре пак е паднал значи е акумулатора. Ако е ОК, почвай да търсиш утечката. Успех.
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #6
            мда благодарско.

            Коментар


              #7
              аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво става
              Умолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!

              Коментар


                #8
                viktorson написа:
                аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво става
                Аз пък една вечер хартисах. Загасих двигателя и след 5 мин. тръгвам да паля ама едвам измъца. Гледам-лампата на таблото не свети! Оказа се че е изгоряла, аз не съм обърнал внимание че не ми свети на контакт, алтернатора кихнал и... Добре че бях близо до сервиза та изприпках пеша. Докараха ми зареден акумулатор та се добрах до бокса.
                Fiat Stilo 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  bscsystem написа:
                  От къде да си купя ампермер и колко пари ще ми земат ? Явно проблема е в акумулаторa. Идеи за нов цени и т.н.
                  Нов,Монбат(български,по US лиценз),ако си със 1.4 12V,44ah акумулатор ще ти е екстра(толкова го дават по книжка за този двг).50,55лв е.Иначе има и на Варта,Бош...там цените са почти двойни.Българския, би трябвало да изкара 4,5 годинки(вносните-повече), ако нямаш проблеми с алтернатора(замери го задължително-може да не ти зарежда или да презарежда и оттам да ти се скапва сегашния!).Не е за препоръчване да вземеш и по-мощен от предвидения за колата(алтернатора се скапва)!
                  1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                  Коментар


                    #10
                    4/5 години хо-хо Трябва ми да си е нормален тока навсякъде явно касетофона дърпа много, ще откача усилватела докато купя кондензатор.. Ти с такъв акумулатор ли си, цената му защо е толкова ниска ? И как да замеря алтернатора? Кажи коледа да го замервам да купувам нов, ако трябва и да те черпя една бира

                    Коментар


                      #11
                      bscsystem написа:
                      4/5 години хо-хо Трябва ми да си е нормален тока навсякъде явно касетофона дърпа много, ще откача усилватела докато купя кондензатор.. Ти с такъв акумулатор ли си, цената му защо е толкова ниска ? И как да замеря алтернатора? Кажи коледа да го замервам да купувам нов, ако трябва и да те черпя една бира
                      Защо се смееш,по толкова карат средно бг акумулаторите, ако зареждането ти е във ред! Отиваш на най-близкото място, където продават акумулатори и казваш, че искаш да си купиш нов акумулатор и ако може първо да ти замерят дали ти зарежда алтернатора...всеки, който има мултицет може да ти го замери...аз нямам във Шел трябва да имат - там шиткат Варта и съответно им заверяват гаранциите - поне на една френдка там го направиха това. Аз съм си със този, който си беше на колата, когато я взех - Бош,44ah - може и оригиналния да си е,чувал съм ,че можели да изкарат и по 10 години,хохо Което ще рече, че другата седмица, като скове студа, може и аз да купувам, хохо :D
                      1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                      Коментар


                        #12
                        Има и едно такова положение, когато изгори част от диодната плочка. Тогава акумулатора зарежда до около 12.8 волта и повече не може. Но тъй като все пак зарежда, релето не индикира повреда. Това състояние на алтернатора може да се усети само ако караш на фарове+парно и пуснеш чистачките. Тъй като консуматорите надвишават доста над зареждането е възможно някой от уредите да не разботи нормално - паното почва да духа по-слабо (без да е намалено), фаровете почват да светят като свещи или чистачките се движат доста по-бавно от нормалното.Карах Рено 5 преди години и така една вечер ми загасна колата. Не щеше да запали повече. Премерих акумулатора и се оказа под 10 волта. Заредих и пак го сложих ... докато не загасна отново. После я издърпах в сервиз и се установи повредата.Същото ми се получи и на Алфа-та
                        http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
                        Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
                        FIAT Punto 02' 1.9 JTD
                        FIAT Punto 99' 1.7 TD

                        Коментар


                          #13
                          Преди да се хвърляш на нов акумулатор, първо задължително се увери, че всичко ти е наред и не губиш от някъде ток, защото като изпуснеш няколко пъти акумулатора да падне под критичния минимум поради някаква утечка и ще трябва да ходиш пак в магазина за нов.
                          FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                          Коментар


                            #14
                            Като се замисля, на никоя кола не съм си правил труда да измеря консумацията при нормално (изрядно) състояние. А май ще е добре да го направя, че да имам с какво да сравнявам при проблем.
                            Fiat Stilo 1.8 16V

                            Коментар


                              #15
                              viktorson написа:
                              аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво става
                              къде е тоя прекъсвач че аз реших малко генерално проблема като директно откачих лампата ...
                              : Der Engel ist Viren :

                              Коментар

                              Working...
                              X