Колеги като изгася колата, но фаровете останат включени възможно ли е да гълта ток ? Акумолатора два пъти го зареждам и сутрин ми се случва да бутам за незнам си кой път, а уж като го гледаха тоя ак. беше читав Вчера лоша случка вали дъжд, а аз....По време на движение като включа реотаните за стъклата и гълта целия ток ..и оставам без чистачки на наи бързата скоротст едвам движат... Имам лош избор дали да бърша стъклата с парцал или да нямам чистачки и в двата случая нищо не виждамИ още един проблем... някъде губя ток нз от къде да почна да проверявам как и т.н. мразя да ходя по жичкаджии...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за фаровете
Collapse
X
-
Re: за фаровете
bscsystem написа:Колеги като изгася колата, но фаровете останат включени възможно ли е да гълта ток ? Акумолатора два пъти го зареждам и сутрин ми се случва да бутам за незнам си кой път, а уж като го гледаха тоя ак. беше читав Вчера лоша случка вали дъжд, а аз....По време на движение като включа реотаните за стъклата и гълта целия ток ..и оставам без чистачки на наи бързата скоротст едвам движат... Имам лош избор дали да бърша стъклата с парцал или да нямам чистачки и в двата случая нищо не виждамИ още един проблем... някъде губя ток нз от къде да почна да проверявам как и т.н. мразя да ходя по жичкаджии...Fiat Stilo 1.8 16V
-
Ами по принцип като са вкл. фаровете е нормално да гълта ток и сутринта да си намериш акумулатора паднал.А по вторият въпрос е малко сложно да се каже май, но е ясно-тръгваш от клемите на акумулатора(лош контакт, окисляване и оттам слаб ток), минаваш през бобини, делко, стартер, та чак докато стигнеш до двигателя.На мен например ми губеше ток от кабела, който излиза отдолу от бобината.Успех!N.Y. State of Mind
Коментар
-
sachma написа:Ами по принцип като са вкл. фаровете е нормално да гълта ток и сутринта да си намериш акумулатора паднал....Fiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво ставаУмолявам всички собственици на Audi между 1980-1995 да спрат незабавно с тия коледни маркучи под фаровете!!!
Коментар
-
viktorson написа:аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво ставаFiat Stilo 1.8 16V
Коментар
-
bscsystem написа:От къде да си купя ампермер и колко пари ще ми земат ? Явно проблема е в акумулаторa. Идеи за нов цени и т.н.1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
4/5 години хо-хо Трябва ми да си е нормален тока навсякъде явно касетофона дърпа много, ще откача усилватела докато купя кондензатор.. Ти с такъв акумулатор ли си, цената му защо е толкова ниска ? И как да замеря алтернатора? Кажи коледа да го замервам да купувам нов, ако трябва и да те черпя една бира
Коментар
-
bscsystem написа:4/5 години хо-хо Трябва ми да си е нормален тока навсякъде явно касетофона дърпа много, ще откача усилватела докато купя кондензатор.. Ти с такъв акумулатор ли си, цената му защо е толкова ниска ? И как да замеря алтернатора? Кажи коледа да го замервам да купувам нов, ако трябва и да те черпя една бира1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
Има и едно такова положение, когато изгори част от диодната плочка. Тогава акумулатора зарежда до около 12.8 волта и повече не може. Но тъй като все пак зарежда, релето не индикира повреда. Това състояние на алтернатора може да се усети само ако караш на фарове+парно и пуснеш чистачките. Тъй като консуматорите надвишават доста над зареждането е възможно някой от уредите да не разботи нормално - паното почва да духа по-слабо (без да е намалено), фаровете почват да светят като свещи или чистачките се движат доста по-бавно от нормалното.Карах Рено 5 преди години и така една вечер ми загасна колата. Не щеше да запали повече. Премерих акумулатора и се оказа под 10 волта. Заредих и пак го сложих ... докато не загасна отново. После я издърпах в сервиз и се установи повредата.Същото ми се получи и на Алфа-таhttp://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
viktorson написа:аз така останах неприятно изненадан една сутрин, когато не успях да запаля с новия ми новеничък акумолатор...полследва разглобяване на алтернатора...здрав се оказа...после сам открих проблема - малката крушка на багажника свети НЕПРЕКЪСНАТО!!! явно прекъвача се беше скапал но тая малка гад си светела базспир и аз се чудя какво става: Der Engel ist Viren :
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар