Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за изпускателна система и мощност.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз го правих това упражнение на предишната ми кола.toyota corolla 1.6 16v 125hp.резултата беше по-лош.по обяснение на доверени майстори двигателя се изпразва по бързо и по този начин му се губи мощността.
    punto 1.2 16v sporting

    Коментар


      #17
      Хи-хи-хи започват да ме подкрепят колегите.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        тези които са с прави тръби назад не вървят заради това а и двг-то им е пипнато.както например пишеше някъде състезателни коли :D
        punto 1.2 16v sporting

        Коментар


          #19
          прочетете малко по темата преди да пишете ... има много материали изписани из нета вижте как се смятат колектори и генерация и ще си отговорите на много въпроси и ще разберете защо ако откачите гърнетата няма да върви и т.н. .. дълго е за обяснение
          Madness Motorsport
          (\__/)
          (='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
          (")_(") signature to help him gain world domination.

          Коментар


            #20
            Та ми стана интересно и затова малко up на темата. След смяна на цялата генерация (след колекторите и не съм махал катализатора) ми паднаха оборотите на празен ход с една идея. От старата генерация почти нищо небеше останало като последното гарне го бях загубил половин година преди това. Разлика сега (освен оборотите ) има само в шума, сега мърка. Та въпроса ми е защо така с оборотите?
            brava 1.6_v16 elx

            Коментар


              #21
              Tornado, ако махнеш цялата изпускателна система след колектора, най-вероятния резултат ще е влошена работа на мотора, т.е. другата кола ще е по-бърза. ЕКУ-то почти сигурно ще премине в друг режим, поради факта, че ламбда контролата ще му подаде неверни стойности, вследствие на липсващите гърнета.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #22
                На старата ми кола се бешепочти откъснала тръбата преди катализатора - резултата беше страшно мудна и шумна кола и с голям зор 80км/час - след поправката всичко нормално. На колата от подписа има трипътен катализатор разположен непосредствено до ДВГ, тръба с мека връзка по пътя чак до отзад и там единственото гърне. Казвам го защото има коли с три гърнета.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  От опит, скъса се връзката преди 2-те задни гърнета на магистралата и хора едвам съм стигнал,повече от 80-90 не иска да върви и страшно се мъчи. Това на колата от подписа
                  Brava 1.6 16V 96

                  Коментар


                    #24
                    Ето и един отговор от мен,като мисля че съм добре запознат в случая,а и не само този,относно работата на ДВГ и процесите случващи се в тях.Всеки автомобил се комплектова с изпускателна система,която отговаря за предназначението му.Един от важните параметри тук,е съпротивлението на последната която оказва на двигателя.Ако то е малко и двигателят не е за спортни (състезателни цели)се нарушава правилното изгаряне на сместа и от там влошена мощ и голям разход на гориво.Това е така защото за серийните двигатели се определя такъв ъгъл на отваряне и затваряне на клапаните от разпределителния вал, съобразен с безшумноста на двигателя и неговата икономичност.Ако на такъв мотор се премахне част от изпускателната система,то поради намаленото и съпротивление и спрямо съответното изчисление на ъгъла на затваряне на изпускателните клапани,ще се намали мощноста и увеличи разхода на гориво,вследствие на непълно изгаряне в цилиндрите.(характерно пукане където част от сместа изгаря в тръбопровода на ауспуха а не в цилиндъра/да не се бърка с преобогатена смес където ефекта е подобен/).При спортните автомобили се премахва част от изпускателната система за да не оказва съпротивление на двигателя,но задължително с това се променят и фазите на газоразпределителният механизъм,съобразено с конкретните условия на работа на ДВГ.Обратно при по стар двигател,е от особено значение изправноста и целоста на изпускателната уредба,поради вече не така доброто уплътнение на клапаните и от там изгаряне на част от работната смес извън цилиндрите!(За справки/освен ако не си спомняте физика за 12 клас/виж в Google -Работни процеси и динамика на изгорелите газове в ДВГ)!
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #25
                      danzkix написа:
                      От опит, скъса се връзката преди 2-те задни гърнета на магистралата и хора едвам съм стигнал,повече от 80-90 не иска да върви и страшно се мъчи. Това на колата от подписа
                      При мене (със същия двигател) беше абсолютно същото като ми се разнебити меката връзка. Бучи много и върви малко. Аз съм с резонаторно гърне вместо катализатор, и разхода ми е по-голям от заводския в градски условия. Сега в момента съм издухал гарнитурата между колекторите и друцевката и пак е така - като спъната е - много шум за нишо (едва дигам 130 на равно).
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар

                      Working...
                      X