Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1.8 16V термостат

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1.8 16V термостат

    можете ли да ми кажете къде се намира и дали е на достъпно място, че ми писна да ми играе температурата, ама искам да го купя и аз да си го сменя, да не набутвам пари и на майстори?
    ex Fiat Bravo GT

    #2
    все някой трябва да знае
    ex Fiat Bravo GT

    Коментар


      #3
      По моите скромни разбирания тръгваш от горния край на радиатора по маркуча дето е захванат към радиатора и той ще те отведе право на термостата.Задачата на термостата е да отвори клапана си и да пусне антифриза към радиатора при достигане на определена температура примерно 80градуса.И това е начина да видиш дали ти работи термостата като запалиш колата с ръка да пипаш от време на време този маркуч и ако той се затопля едновременно с другите значи термостата ти е постоянно отворен а когато работи то този маркуч е студен докато другите топлят и то доста .
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #4
        Re: Браво 1.8 16V термостат

        lulinsquad написа:
        можете ли да ми кажете къде се намира и дали е на достъпно място, че ми писна да ми играе температурата, ама искам да го купя и аз да си го сменя, да не набутвам пари и на майстори?
        а дали температурата ти играе защото е развален термостата изправноста му можеш да провериш по начина по който Коцев ти е описал но според мен проблема не е в термостата а в датчика или уреда на таблото
        TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
        UNO 1.0 FIRE

        Коментар


          #5
          Термостатът е в отделно тяло, закрепен за корпуса на двигателя - не се открива трудно, но така е при мен - не знам дали е същото при останалите двигатели. Сменя се за половин час и не е сложна операция, но все пак в Итал Сервиз ми взеха 40 лв за труд Разбира се, оказа се, че моят термостат е по-скъп от останалите, което и се очакваше, де, та цялата операция ми излезе около 110 лв.
          Alles in Ordnung

          Коментар


            #6
            ето ти схемичка на 1.8
            FIAT Stilo 1.4 16V
            FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

            Коментар


              #7
              Zaphod написа:
              Термостатът е в отделно тяло, закрепен за корпуса на двигателя - не се открива трудно, но така е при мен - не знам дали е същото при останалите двигатели. Сменя се за половин час и не е сложна операция, но все пак в Итал Сервиз ми взеха 40 лв за труд Разбира се, оказа се, че моят термостат е по-скъп от останалите, което и се очакваше, де, та цялата операция ми излезе около 110 лв.
              значи 70 лв самия термостат, на мен точно толкова ми искат александър ауто за 1.8...
              ex Fiat Bravo GT

              Коментар


                #8
                lulinsquad написа:
                Zaphod написа:
                Термостатът е в отделно тяло, закрепен за корпуса на двигателя - не се открива трудно, но така е при мен - не знам дали е същото при останалите двигатели. Сменя се за половин час и не е сложна операция, но все пак в Итал Сервиз ми взеха 40 лв за труд Разбира се, оказа се, че моят термостат е по-скъп от останалите, което и се очакваше, де, та цялата операция ми излезе около 110 лв.
                значи 70 лв самия термостат, на мен точно толкова ми искат александър ауто за 1.8...
                на мен за 1.9ТД ми излезе 98лв...и после се чудя защо имаше приспособен втори термостат...
                ФИАТ ТЕМПРА 1.9TD

                Коментар


                  #9
                  Re: Браво 1.8 16V термостат

                  stef написа:
                  lulinsquad написа:
                  можете ли да ми кажете къде се намира и дали е на достъпно място, че ми писна да ми играе температурата, ама искам да го купя и аз да си го сменя, да не набутвам пари и на майстори?
                  а дали температурата ти играе защото е развален термостата изправноста му можеш да провериш по начина по който Коцев ти е описал но според мен проблема не е в термостата а в датчика или уреда на таблото
                  така предполагам, защото зимата парното ми загряваше супер бавно дори с един картон пред радиатора в големите студове от люлин до константин величков още треперех вътре...
                  ex Fiat Bravo GT

                  Коментар

                  Working...
                  X