Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Носачи.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Носачи.

    Преди време бях на стенд на преден мост от там се разбра , че шарнирите са за смяна. Та питането ми е:шарнирите в комплект с носачите ли са или мога да ги намеря отделно?Говорих с един монтьор и той ми каза , че може да намери само шарнири.
    Punto 55 SX

    #2
    Незнам току що си купих носачи заради шарнирите и незнам дали си стува занимавката с преправянето.Носача е 50лв. на "Стамболийски" и като кажеш че си член на форума ти ги дават двата за 90лв. демек 10% отстъпка (за което евалата на човека които я уреди щото в продължение на 10 дена им напраих оборот от около 200лв. :D ). Смятам че няма да е рентабилно или в най добрия случай ше спестиш 30-40. Айде успех с ремонтите!

    Коментар


      #3
      Заради тия носачи от 50лв е такава славата на Fiat. Аман от простотии. НЯМАМ ДУМИ!

      Коментар


        #4
        Въпроса ми беше по-скоро дали изобщо има шарнири отделно от носача.
        Punto 55 SX

        Коментар


          #5
          Re: Носачи.

          mentor написа:
          Преди време бях на стенд на преден мост от там се разбра , че шарнирите са за смяна. Та питането ми е:шарнирите в комплект с носачите ли са или мога да ги намеря отделно?Говорих с един монтьор и той ми каза , че може да намери само шарнири.
          Бягай през девет дерета далеч от този "монтьор"! Виждал е Фиат колкото аз руска ядрена подводница клас "КИЛО".Шарнира и носача са едно цяло при Фиат, някои модели на Форд и Пежо... за други в момента не се сещам.Иди до магазините "Славянка" там поне ще придобиеш визуална представа какво представлява.При другите коли не са едно цяло и могат да се сменят поотделно.. например Рено.Успех!
          SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

          Коментар


            #6
            Мдам, едно цяло са и не се ремонтират поотделно.Разбира се, ако се разхлопа шарнира винаги могат да се рециклират, но...всеки сам преценя.
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.

              Коментар


                #8
                maiden написа:
                Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
                Ха-ха. Ей тия последните са много разпространени. Има ги навсякъде и често са по-евтини от неоригиналните (ментета). Е, раздрънкват се за 2-3 месеца, ама те фиатите са така...
                Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...

                Коментар


                  #9
                  maiden написа:
                  Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
                  Позволявам си да добавя TRW/първоначално вграждане/ и LOCKHEED цените са солени, но за проблема се забравя дълго, дълго време!!
                  SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                  Коментар


                    #10
                    Така си мислех и аз(че са едно цяло), ама все пак да питам.
                    Punto 55 SX

                    Коментар


                      #11
                      maiden написа:
                      Качествените носачи са така изработени и пресметнати, че едновременно се износва и шарнира и втулките, което води до икономическа изгода да се смени целия накуп. Хем по-лесно, хем на същата цена почти. Иначе шарнира е капсулован и теоретично не може да се сменя само той, както е при повечето други автомобили. При добро желание обаче може да се преработи и да се ползва шарнир от друг автомобил (сменяем), но надеждността на системата пада, поне според мен. Да добавя само от наблюденията ми от колеги, познати, приятели, от форуми и т.н. кои са добрите марки носачи:-Frap-Fiorella-Vema-AS Metal-MOOGКалпави носачи:-BIRTH-някакви испански - ъъъъ..TIMKEN мисля-"оригинални италиански", на които не пише нищо и т.н.
                      Преди време имаше подобна тема и там възникна лек спор относно личния ми опит , но все пак ще се повторя че съм слагал Фрап на Пунто / със заводско и със по-твърдичко окачване / и на Уно / пак така / , и се разтропват за 1000 км . А с оплюваните Вirth карам безпроблемно десетки хиляди ... не знам как става така

                      Коментар


                        #12
                        1000км??? Аз ги правя за 1-2 седмици. Направо ме хвърли в размисъл.Те ладовите карат повече.
                        Punto 55 SX

                        Коментар


                          #13
                          Да не слагаш ладови на Пунтото?
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            значи да кажа и аз от опит. преди 3 години смених ляв носач и сложих birth, казаха че са калпави, но в магазина твърдяха, че вече били оправили качеството. и сигурно са прави защото вече минах над 45000 км. и не е трепнал. преди две седмици след дълго отлагане смених десен носач (беше си оригиналния на над 222000 км., както и левия), беше се разхлопал и шарнира и втулките. от същия магазин ми дадоха frap, пак на цена около 58 лв. сега като покарам ще видим. но едно е сигурно гаранция кое е менте и кое оригинално няма. и то не само за авточастите, за съжаление. та колега шарнира е комплект с носача и късмет при покупката.
                            TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

                            Коментар


                              #15
                              mentor написа:
                              1000км??? Аз ги правя за 1-2 седмици. Направо ме хвърли в размисъл.Те ладовите карат повече.
                              естествено, че карат повече, всичко ладово кара повече :D
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X