Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оборотите??

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с оборотите??

    Здравейте, от няколко дни надблюдавам странен проблем с колата ми. Значи, като спра на светофар колата си работи нормално..850 оборота и не мръдва.Само че след 30-на сек на светофара, изведнъж двигателя променя работата си, оборотите падат ( с около 50-на) и най-странното осветлението на таблото намалява. След като тръгна вс се нормализира. А забравих да кажа, че докато оборотите са по-ниски колата започва да претриса по-силно от нормалното. Какво да търся каот повреда или ...
    Bravo 1.6 16V

    #2
    Re: Проблем с оборотите??

    mixifixi написа:
    Здравейте, от няколко дни надблюдавам странен проблем с колата ми. Значи, като спра на светофар колата си работи нормално..850 оборота и не мръдва.Само че след 30-на сек на светофара, изведнъж двигателя променя работата си, оборотите падат ( с около 50-на) и най-странното осветлението на таблото намалява. След като тръгна вс се нормализира. А забравих да кажа, че докато оборотите са по-ниски колата започва да претриса по-силно от нормалното. Какво да търся каот повреда или ...
    Включва ти се вентилатора на радиатора и натоварва малко двигателя. Осветлението си променя яркостта, заради лекото падане на напрежението на мрежата - вентилатора определено дърпа доста ток.+-50 оборота не са много и не би трябвало да ги чувстваш, но може би има лек (все още) проблем със системата за празен ход. А може и въобще проблема да е с тампон на двигателя. В такъв случай вибрациите са от резонанс при леко понижаване на оборотите.
    Fiat Ritmo 105TC
    1600cc 105к.с.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с оборотите??

      johnfound написа:
      mixifixi написа:
      Здравейте, от няколко дни надблюдавам странен проблем с колата ми. Значи, като спра на светофар колата си работи нормално..850 оборота и не мръдва.Само че след 30-на сек на светофара, изведнъж двигателя променя работата си, оборотите падат ( с около 50-на) и най-странното осветлението на таблото намалява. След като тръгна вс се нормализира. А забравих да кажа, че докато оборотите са по-ниски колата започва да претриса по-силно от нормалното. Какво да търся каот повреда или ...
      Включва ти се вентилатора на радиатора и натоварва малко двигателя. Осветлението си променя яркостта, заради лекото падане на напрежението на мрежата - вентилатора определено дърпа доста ток.+-50 оборота не са много и не би трябвало да ги чувстваш, но може би има лек (все още) проблем със системата за празен ход. А може и въобще проблема да е с тампон на двигателя. В такъв случай вибрациите са от резонанс при леко понижаване на оборотите.
      Аз също имам проблем с перката, като се включи оборотите падат за секунда и колата малко претриса, мисля си че проблемът идва от неработеща първа степен на перката, гледах на една букса която излизаше от нея че има нагоряла връзка,уж я почистих но нямаше ефект, като стане топло мисля да я сменя или директно да вържа кабелите ако не намеря букса. Все си мисля че при първата степен,не трябва да смуче толкова много ток и дори не трябва да усещам кога се включва.
      Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

      Коментар


        #4
        Никакъв проблем няма, просто така калпаво са го направили. Като бях при моя бояджия и имаше някаъв майстор от съседния сервиз. И без да става на въпрос просто си каза човека: "Толкова калпаво е направена ел. инсталацията, че като се включи перката и изгасват светлините и тресе волана, това го има само при Фиат-ите". При мен е същата работа, ще кажеш че колата спира за момент.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          Незнам дали ще помогна, но понякога масата на двигателя ако на е добра се явяват доста неочаквани резултати от всякакъв род, провери и нея дали не е окислена или разхлабена.
          FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
          Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

          Коментар


            #6
            и при мен го имаше, дори гаснеше колата при включване на перката. оказа се, че лагера се е спекъл и понякога изобщо не иска да завърти, а това си е "режим на късо съединение", огромен пусков ток и т.н. и нагорели клеми естествено. а колега ти все пак си провери и ремъка на динамото. като си смених лагера на перката се оправи, но последствията бяха и прегорели клеми на няколко места - реостата за скоростите, големия предпазител и кутията с релетата за перката и климатика. е то май едно зло никога не идва само.
            TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

            Коментар


              #7
              Кофти работа,явно проблема може да се окаже по сериозен от колкото очаквах.Благодаря за инфото.
              Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

              Коментар


                #8
                Колега ако всичко е наред не трябва да има тези проблеми.Провери маса,евентуално тампон,ремък алтернатор,степен на вентилатор.Когато е студена на светофар прави ли го.На приятел подобен проблем се оказа ангренажен ремък.

                Коментар


                  #9
                  light написа:
                  Колега ако всичко е наред не трябва да има тези проблеми.Провери маса,евентуално тампон,ремък алтернатор,степен на вентилатор.Когато е студена на светофар прави ли го.На приятел подобен проблем се оказа ангренажен ремък.
                  При мен го прави само когато включва перката,т.е. когато качи 2 деления над средата, иначе си работи добре и не тресе,всички ремъци съм ги сменил август и от тогава съм минал 7000км ,не мисля че е ремък.
                  Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                  Коментар


                    #10
                    На второто деление след средата се включва 2 степен но би трябвало да чуеш само по силен шум от перката.

                    Коментар


                      #11
                      В този случай стъпковото моторче за празния ход не трябва ли да компенсира падането на оборотите. При мен също, като се включи перката на празен ход за момент се усеща леко падане на оборотите и веднага следва компенсиране от стъпковото моторче до нормалните обороти.
                      Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
                      двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F

                      Коментар


                        #12
                        Petko написа:
                        В този случай стъпковото моторче за празния ход не трябва ли да компенсира падането на оборотите. При мен също, като се включи перката на празен ход за момент се усеща леко падане на оборотите и веднага следва компенсиране от стъпковото моторче до нормалните обороти.
                        Това падане на оборотите мен лично ме дразни, има ли го този ефект при първа степен на перката.
                        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                        Коментар


                          #13
                          Перка

                          при мен си сърви идеално мотора като се включва Перката като се включват и други консуматори леко се затруднява но това е допустимо ако много се товари мотора на колата може да има проблем с мотора на перката или със съпротивлението за 1 и 2 степен Може да се провери с уред колко Ампера е консумацията и ако е повече да се провери всички връзки и мотора НЕЕ ВЯРНО че само при ФИАТ е така има го и при дреги коли но като нещо нее изправно е така независи от марката нали много модели са с електроника на БОШ е правете си извод .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Ами на мен си продължава да дава този пад.Забелязвам, че го прави след 2-то деление на средата на скалата. Покраи този проблем изникнаха и няколко други въпроса, а именно:1. Как става така, че вчера вечерта ми светеше лампата за бензина, а днес сутринта имам 2 деления и не свети? 2.Нещо скоростите се е...т с мене, понякога си влизат мн гладко, понякога не задната най-често неще 3.Открих закакво е лостчето до шоф. седалка , но като си я вдигна започва да се клати...така ли трябва да е? 4.Усещат се вибрации във волана, скоростния лост и ..всичко.Забелязах на стенда, че едната гумичка , която държи ауспуха е скъсана и гърнето виси, може ли да е от това?5. Колко литра гориво остават след като светне индикатора на таблото...
                            Bravo 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              mixifixi написа:
                              Ами на мен си продължава да дава този пад.Забелязвам, че го прави след 2-то деление на средата на скалата. Покраи този проблем изникнаха и няколко други въпроса, а именно:1. Как става така, че вчера вечерта ми светеше лампата за бензина, а днес сутринта имам 2 деления и не свети? 2.Нещо скоростите се е...т с мене, понякога си влизат мн гладко, понякога не задната най-често неще 3.Открих закакво е лостчето до шоф. седалка , но като си я вдигна започва да се клати...така ли трябва да е? 4.Усещат се вибрации във волана, скоростния лост и ..всичко.Забелязах на стенда, че едната гумичка , която държи ауспуха е скъсана и гърнето виси, може ли да е от това?5. Колко литра гориво остават след като светне индикатора на таблото...
                              1. може би поплавъка, открий какво е че да не останеш на пътя някога2. педала твърд ли е?3. не4. получава се резонанс, но не знам дали е от това5. като мига по завоите около 10, като светно постоянно около 7
                              2015 Renault Megane Expression GT
                              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                              Всичко за FIAT Bravo 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X