Здравейте!Имам следния проблем при 1100 куб-карбуратор90г.:лятото започна понякога да пали само като ме бутнат-а сега само при това условие(става въпрос само за студен двигател-ина газ и на бензин)На няколко елкона есента ходих-регулират е и след 2 седмици-пак същото!Не мога да си обясня защо пали само при БУТАНЕ и то само след 2-3 метра пали отраз и после работи перфектно!На сутринта историята пак се повтаря!Ако някой се е сблъсквал с такъв проблем,или има поне някаква идея-ще съм Ви много благодарен!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Типото пали само с бутане!
Collapse
X
-
Ам да кажем че съм със същия двигател.Откакто го имам съм палил на бутане само два пъти и то заради акумулатор.Принципно и на газ и на бензин пали от четвърт оборот както се казва.За да не иска да пали на стартер има две опции - или да няма компресия или да му е малко напрежението.Отвии една свещ и виж като завъртиш на стартер дали има искра - случва се при завъртането на стартер той да изсмуква тока от акумулатора и да няма достатъчно за искра (ако акумулатора е стар или пък има някъде контактен проблем).Ако има и искра идея нямам защо няма да иска да запали.ПРеди карах едно уно ама дизел - то нямаше компресия понеже беше много издухало и само на теглене палеше....тогава двигателя се завърта на по-високи обороти и съответно успява да вдигне достатъчно компресия за да запали и да работи добре после.За да я провериш съвсем подръчно направи следното - от капака на клапаните отгоре излиза един голям маркуч къс и отива в кутията на въздушния филтър.Откачи го от едната страна и като работи колата го запуши с ръка - ако вдига налягане,достатъчно за да ти бута пръста и да напъва значи изхвърля повечко компресия и иди да я мернат (един колега от тук имаше уред и мерихме компресията на времето....нормална за този двигател е около 11 и при мен беше толкова някъде).Моето ти казвам - пали от четвърт и на бензин и на газ.Щом и на двете не пали ако питаш мен е проблем с тоци-те.Успех!Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
-
Първо, компютърна диагностика, после се почва компресия, свещи, кабели, датчици, бенз.помпа и т.н., но първо го закачи на компютъра да стане ясно какво отчита, после ше мислим, има ли натрупани грешки, няма лиСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
За какво пък компютър - по тази кола има само един датчик на хол и е ясно че ако няма искра е или от него или от инд.бобина.Няма грам електроника за да ти трябва стнед и т.н. и даже и да идеш няма къде да го закачат този комп така че в най-лошия случай само ще ти вземат парите.При този тип двигател няма опция да запише някъде някаква грешка,да се прецака някой датчик (на дебитомер или на инжекцион и т.н.) защото е обикновен карбуратор с електронно запалване,базирано на датчик на хол и това е.Така давай смело с разглобяването и тествай едно по едно нещата....ако беше бенз. помпа нямаше да ти запали с бутане само два метра а доста щеше да си го побуташ а и доколкото те разбрах на газ също не иска да запали......Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Възможно е и друго - при по-ниско напрежение първо изключват вентилите на газовата уредба - този на газта и този на бензина. (при около 10V) Тоест, като завъртиш стартера има искра, но няма гориво. Бензиновият вентил обикновенно има кранче за принудително отваряне. Завърти го и опитай тогава (на бензин, защото ако си на газ ще пуска и газ и бензин).Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Пре ди време карах една вектра на гас същият проблем правеше и на газовото има един клапан който обръща горивата и се беше прецакал и месеше горивата .ЗА да разбереш дали е от него дръпни маркуча на бензина от него или от бензиновата помпа този който идва от резервоара.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Ако смесва горивата мисля,че като запали няма да работи равномерно!Заредих акумолатора-не запали,проверих свеща-дава искра!Но на карбуратора има едно нещо,което мисля е спирателен клапан,които би трябвало(на други коли е така) да цъка,когато го изключвам от буксата а този не се чува.Незнам дали ако не работи ,поне на газ дали играе накаква роля?Слизам пак да се човъркам...
Коментар
-
Щом си с карбурация,значи би трябвало да имаш бензинов и газов клапан!Бензиновият трябва да ти "цъка",когато ключа ти е на позиция бензин и си дал контакт.Тогава в момента на подаване на контакт се чува едно "цък".Същото трябва да го чуеш и когато му откачаш кабелчето.Освен това сигурен ли си,че имаш гориво в карбуратора?Да не би да караш до последно на газ и после да не минаваш на бензин?Тогава карбуратора ще е сух и докато подакчи бензин си е бая въртенеосвен това си мисля,че ако в карбуратора имаш бензин,то проблема ще ти е ток въпреки всичко.Махни си филтъра сутринта и провери дали имаш бензин в карбуратора.Да не би да остава сух и като вартиш на стартер да ти се изключва захранването на бензиновия(газов) клапан?Странно защо и на газ не иска да запали?На всички цилиндри ли имаш хубава искра?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Значи-клапана за който ставаше въпрос не е бензиновия а друг в самият карбуратор,аз го отвъртях и го пробвах директно с плюс и минус-ефекта беше едно бръмчене-значи работи!Иначи пак е запалих с бутане и после-перфектна работа!От маркуча духа слабо,но не дотам да ми навдига пръста.Реших да купя нов акомулатор и тези дни ще видим как ще пали на студен двигател и ще Ви пиша!Благодаря за съпречастието!
Коментар
-
Обърни внимание и на ключа който сменя гас бензин не знам с кои модел си но имаше едни които имат малко бушонче от зад провери и кабелите които влизат в ключа .Защото ако е изгурял бушона не включва релетата и изпарителят ти е вакумен палиш с само с дърпане по механичен и принодителен начин .И като си пробвал релета с кабелчета те работят но когато дадеш контакт до тях не достига ток независимо дали си на гас или на бензин.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар