От 2 седмици зареждам само 100 октанов бензин от OMV и съм много доволен . Колата тръгна доста повече от преди..Преди сипвах 95 само на Лукоил. Сипвал съм и 98 от Лукоил разлика м/у 95 и 98 никаква.От както сипвам на ОМВ разхода ми падна драстично близо 1-2 литра на 100 км пробег в София. Засичането го направих като оставих колата да изгасне следствие свършване на горивото. Сипах една 10литрова туба , нулирах дневния брояч и чаках колата да изгасне... Данните са 126 км и колата изгасна което прави 7.936 ~ 8 литра разход , а праюеди си ги лапаше 9-10 като нищо.Стила на каране ми е постоянен , не ми прищраква като някои ме изпревари или ме засече да го гоня или да се правя на състезател...Карам си съвсем нормално сменям предавките на 2000-2500 оборота.Някой от вас може да каже че е останало гориво в резервоара , аз обаче казвам че след като угасне от липса на бенизн няма и капка бензин в него..(свалях го да чистя отдушника и забелязах че наи ниската точка в него е там от където излиза трубичката за помпата . Кофти е само че като свърши напълно докато качи помпата въртя 3-4 пъти .Другото което забелязах са свещите :D преди като карах със 95 и ги гледах от време на реме поне 1 път в месеца забелязвах че са малко чернички , а сега като ги свалих едни керемидено-бяли направо перфектното изгаряне(снимах ги и по късно ще кача снимките) Другото което се опитах да науча... Заговорих едно от момчетата на Лукоил дето сипва бензина... Питах го колко лъже колонката , той ми вика не лъже . Обаче аз му доказах че лъже имам лабораторен съд от 1000 мл. казвам му сипи ми 1 литър в този съд сипва той на колонката се изписва 1.88лв - 1.00 литра гледам в съда 960 мл . Та къде е този бензин ??? Отговора е следния >>> Колкото е по студено толкова повече бензина се свива , а колкото е по топло токлова повече се разширява. Всяка една колонка има терморегулатор със този ти ми термо регулатор се коригира плътноста на бензина за точното му отчитане . И така към колуминацита на темата , като врътнат терморегулатора на + 30 градуса , а околната температура е (както сега 5-10 градуса ) ни спиват по малко количество гориво .Другото което е че горивото по бензиностанците се продава на ТОН (става въпрос при зареждане от цистерна към бензиностанция) Да ама 1 тон не е равен на 1000 литра бензин нали ?Равен е при определена температура (не се сещам в момента) какт 1литър вода е равен на 1 кг при 11 градусаОт там пак ние обираме пешикра
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разход на гориво...
Collapse
X
-
CCB написа:при 4 градуса 1кг вода е = 1 литър водаИначе похвално си го затапил ония аз не искам да се заяждам, защото само разправии стават и никой не ти обръща внимание.Всяко едно Уно Tурбо си мечтае като порасне да стане Делта Интеграле :D
IHI,Mitsubishi,KKK,Garrett,Holset,Turbonetic's
1.Uno 1.3 turbo FORZA ITALIA
2.Audi B4 1.6 (ежедневка)
Коментар
-
Няма такава температура при която 1 литър бензин да се превърне в 960мл. Просто колонката си лъже с 4%Също няма и такава температура при която 1 литър бензин да е 1 кг. Бензина винаги е по-лек от водата - тоест литър бензин е винаги под 1кг (0.7 - 0.8кг - не помня точните цифри, а и не са важни)Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
johnfound написа:Също няма и такава температура при която 1 литър бензин да е 1 кг. Бензина винаги е по-лек от водата - тоест литър бензин е винаги под 1кг (0.7 - 0.8кг - не помня точните цифри, а и не са важни)Bravo 1.2 16v, ноември 1999г.
Polo 1.0, юли 1997г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар