Колеги, вчера ми изгасна колата в остър завой! Овладях волана и си я запалих в движение и си продължих на втора. Движех се с около 30. Спрях, погледнах нещо очевидно да няма - нищо! Нито някакви шумове.....нищо! Палих няколко пъти след това, даже взех колата и си минах около 30 км вчера. Няма проблеми. Днес паля, към медицинска, правя един остър завой - изгасна! Едвам овладях колата! Тя е със серво, не е лесно в завой без серво!От какво може да е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне в завой??!
Collapse
X
-
На газ ли си? Ако си на газ и изпарителя ти е монтиран по посока на движението (което е правилно) е нормално да изгтсне при рязък обратен завои, защото мембрааната на изпарителя от центробежните сили се измества в обратната посока и ти затваря газта, Оправия няма, просто няма да завиваш като на състезание Ако нямаш газ тва вече е друг въпрос ще го мислим пак!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Все ми се мота из главата, че подобен проблем вече беше обсъждан, ама кой знае къде е пропаднала темата...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:На газ ли си? Ако си на газ и изпарителя ти е монтиран по посока на движението (което е правилно) е нормално да изгтсне при рязък обратен завои, защото мембрааната на изпарителя от центробежните сили се измества в обратната посока и ти затваря газта, Оправия няма, просто няма да завиваш като на състезание Ако нямаш газ тва вече е друг въпрос ще го мислим пак!Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Не че нещо ама погледни си кабела от ламбда сондата дето минава покраи мотора и купето,и се миндилка там, да не се е протъркала изолацията и в завои да омасява , малко странен дефек но на дедрата на един колега така ставаше , като завие на дясно и гасен , кви ли не сервизи, кво ли не смени и няма оправия докато един ден не се навряхме да сменяме бенз.филтър и при рутинен оглед отдолу видяхме че кабела на сондата е опирал в една греда и се е протрил. оправихме го и краи с гасненето.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар