Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с газовата? сутрин не пали и после гасне. ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    phoenix написа:
    оф как мразя майстори.........ама май ще се наложи, просто не ми се слушат глупостите на някой всезнайко от рода на " Колата се е счупила, ко ша прайм ся", ........."трябва да се смени............" половината кола, и накрая не решават проблема
    Ето ти нещо: http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htm - виж АГУ първо поколение - извинявай, ако подценявам познанията ти . След което утре сутринта:1. Даваш контакт - вдигаш капака - намираш ЕМВ /електро-магнитните вентили/ за газ и бензин и пробваш /сигурно ще ти трябва помощник/чка/ :Предполагам превключвателя ти има 3 положения "Бензин - Изключено - Газ".1.1. от Бензин - на Изключено слушаш дали ти сработва /изключва/ бензиновия ЕМВ1.2. от Изключено - на Газ слушаш дали ти сработва /включва/ газовия ЕМВ и т.н.Няколко пъти превключвания за да си сигурен, че нямаш проблеми със сработването на вентилите.2. Палиш - изчакваш малко - минаваш от бензин на газ на място. Ако:2.1. Няма проблеми, работи си устойчиво на газ проверяваш закрепването на кабелите към ЕМВ на газта - възможно е ако имаш хлабава връзка, по време на движение да ти изключва вентила и ... гасне колата на газ2.2. Има проблеми, колата гасне виж какво ти е написал Yavor /подкрепям го напълно/. А и като чета описанието на проблема това и според мен е най-вероятната причина!3. Ако не отстраниш проблема:3.1. Почистваш си изпарителя и ЕМВ за газта /вътре има нещо като филтърче, което ако се е запушило ... трябва да се почисти/3.2. Ако смяташ, че не можеш да направиш 3.1. търсиш си сервиз /майстор/ .4. Отстраняваш проблема лятото на "Св. Св. Константин и Елена"
    phoenix написа:
    това става само на газ и никога на бензин., освен това колата не иска да запали след това на газ. (представяте ли си какво става когато съм на кръстовище и колата загасне
    П.С. Забравих за нещо: Спазвай следната процедура: Ако ти изгасне колата на газ сутринта на кръстовище включи на бензин и така я пали, а не се мъчи в студеното време да я палиш на газ!И друго: Предполагам, че знаете реда за минаване от бензин на газ и обратно при карбураторните двигатели с ръчен превключвател ! Аз нямам такива проблеми - автоматичен превключвател "бензин-газ", но сега си спомних за АГУ-то и работата с него на Ладичката !
    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
    Среден разход на газ

    Коментар


      #17
      Ааааааааааа ще се досетиш за ладичката и как се обръща на газ и обратно нали всички на соц.возила станахме шо..май...ри
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #18
        Tornado написа:
        Ааааааааааа ще се досетиш за ладичката и как се обръща на газ и обратно нали всички на соц.возила станахме шо..май...ри
        Е да, спор няма :D ! На Ладата 1500S преди 10-12 години сам /с помощта и на двама колеги/ си сложих, настроих и поддържах руско АГУ. Бях мноооого доволен - инвестицията се възвърна за около 1 година и колата имаше добър разход: 7-8л/100км извънградско и 10л/100км градско /говоря за Шумен/ :D ! Е вярно, по нанагорнище и пълна с багаж и 3-4 човека си личеше, че няма тази мощност като на бензин, но ... не беше болка за умиране !Фиатката откакто съм я взел не съм пипнал нищо по настройката на АГУ-то - не смея за да не прецакам нещо - има много добра динамика и разход на газ :D !
        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
        Среден разход на газ

        Коментар


          #19
          Супер много мерси, утре ще проверя и направя всичко което си описал, незнаех че има филтър преди клапана, но пътрво това ще проверя, Относно паленето след като загасне, винаги я паля на бенз....нямам време да пробвам кога ще запали и да си скапвам стартера, просто го направих 2 пъти за пробата, и по скоро не пали след това. Ще пиша дакажа какво съм направил.п.с.Ха ха ха, днес само за протокола да отбележа, след като снощи и се накарах и я заплашиш с ремонти и майстори....... досега не е направила и намек от вчерашните проблеми, пристигнахме си супер спокойно.......и без магарии, цял ден обикалям с нея досега си е супер...900 оборота и мотора спи, мърка като коте. Но утре ще проверя всичко както го описа.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            #20
            phoenix написа:
            Супер много мерси, утре ще проверя и направя всичко което си описал, не знаех че има филтър преди клапана, но първо това ще проверя
            По скоро филтъра е в самия клапан за газ - трябва да го отвориш /клапана/ и почистиш филтъра. Но преди тази операция не е лошо да си спреш газта от бутилката!!!Цитат от тук - http://www.memtextom.dir.bg/aguinfo.htm"Електромагнитен вентил за газ Нормално затворен спирателен вентил, работещ на електромагнитен принцип. Монтира се на тръбопровода подаващ газово гориво към редуктора. Обикновенно е снабден и с филтър за газовото гориво."
            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
            Среден разход на газ

            Коментар


              #21
              Само да кажа че нищо не съм правил, а вече не гасне. Надявам се все пак да имам малко време да разглобя това онова тези дни. Между другото някой знае ли колко вземат газаджиите за отваряне и почистване на изпарителя и всички детайли които могат да се задръстят в едно газово. В смисъл нормална проверка и почистване на системата. Сигурно си има някакви ценоразписи които са сходни навсякъде.
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
              ИТАЛФЕСТ 2007

              Коментар


                #22
                Колега ,това което описваш може да се дължи на замърсен въздушен филтър,който в комбинация със сутрешната влага става абсолютна спирачка за въздуха в следствие на което колата почва да се дави,но като поработи малко и се затопли и влагата се изпари през целия ден нямаш проблем.Така че моя съвет е смени въздушния филтър. Дано съм ти бил полезен.
                REGATA 70
                LANCIA DEDRA 1.6IE

                Коментар


                  #23
                  камен написа:
                  Колега ,това което описваш може да се дължи на замърсен въздушен филтър,който в комбинация със сутрешната влага става абсолютна спирачка за въздуха в следствие на което колата почва да се дави,но като поработи малко и се затопли и влагата се изпари през целия ден нямаш проблем.Така че моя съвет е смени въздушния филтър. Дано съм ти бил полезен.
                  Има много логика в написаното от камен. И аз съм съгласен напълно с неговото предложение.Елементарен експеримент - запалвам колата на газ, позапушвам смукателния колектор за въздуха с ръка и ... колата почва да се дави и изгасва!
                  BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                  Среден разход на газ

                  Коментар


                    #24
                    добре, идеята наистина има доста смисъл, освен това май наистина има някаква връзка с него период когато имаше мъгли, тези дни ще сменя филтъра без значение какво се окаже. Просто сега нямам никакво време, а и се оказа, че след вербалните заплахи колата не прави повече магарии. Ще видим какво ще стане с времето.
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #25
                      Аз все пак да кажа какво излезе.Значи цялата работа се оказа в акумулатора. Имал е умряла клетка и понеже колата пали на бенз от раз не се налага да въртя стартера много при първоначално стартиране, но след като запаля и мина на газ при положение че светят фаровете, радиото работи, вентилатора на парното.....и другите консуматори.....тока пада и клапана на газта се затваря и спира газта.....колата загасва.после като се покара малко и алтернатора зарежда ....и няма проблеми. Сега съм с нов акумулатор (голям късмет, защото ми го смениха с чисто нов точно преди да му изтече гаранцията (след 1 седмица.)и сега колата си бачка супер........е разбира се вчера ми изгоря бензиновата помпа, но не трябва човек много да се радва...нали знаете.
                      СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                      бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                      сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                      ИТАЛФЕСТ 2007

                      Коментар


                        #26
                        phoenix написа:
                        Аз все пак да кажа какво излезе.Значи цялата работа се оказа в акумулатора....и сега колата си бачка супер........е разбира се вчера ми изгоря бензиновата помпа, но не трябва човек много да се радва...нали знаете.
                        Мдааам, доста неща са се били понасъбрали : акумулатор, бензинова помпа, ключе газ/бензин / http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...=asc&start=15/, неприятни преживявания ...Важното е, че си разрешил проблема! :D И от сега нататък: По-честичко и чети "конско" - да се замисля друг път дали да ти "върти номера"
                        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                        Среден разход на газ

                        Коментар


                          #27
                          ето как 2-3 дреболии на които не обръщах внимание как са се комбинирали и ми подляха вода, но сега всичко е ясно. Остава да сменя помпата ПАК и всичко ще е готово. Както и да е колата в момента е в движение, не че е спирала де, и в петък отпрашваме към Търново да се разтушим малко, че взеха да ни пушат главите, на работа. Ако някой от Търново чете тази тема можем да се засечем в този красив град на по бира. :D
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                          ИТАЛФЕСТ 2007

                          Коментар


                            #28
                            phoenix аз ще ходя в Търново в събота сутринта ама по работа, че и неприятна. Едни багажи едни чудеса. Както и да е, можеш ли да ми кажеш отде е пътя? Че като съм пътувал с автобуса преди съм спал. Знам магистралата до Шумен, после ще ме ориентираш ли как е маршрута?
                            Пунто SX 55 '95 Метан

                            Коментар


                              #29
                              Candid написа:
                              Както и да е, можеш ли да ми кажеш отде е пътя? Че като съм пътувал с автобуса преди съм спал. Знам магистралата до Шумен, после ще ме ориентираш ли как е маршрута?
                              Да помогна - макар и не към мен да е отправен въпроса .Варна - Шумен /по магистралата/ - не влизаш в Шумен /минаваш покрай 5-ти км/ - Белокопитово - след него ляв завой за Търговище - Търговище /тук внимавай - може да се мине по околовръстното /преди да влезеш вдясно - това ти препоръчвам/ или през града - гледаш табелите за София/ - покрай Омуртаг - покрай Ястребино - покрай Антоново - Кесарево - Козаревец - В. Търново: тотал 226.6 км С две думи: гледаш табелите за София след като слезеш от магистралата .Но ето ти и един линк за подробно инфо: http://www.bgmaps.com/routing/result...860adcd9&pID=1 П.С. Наясно си, че магистралата вече е до Шумен, а не до Каспичан /явно не са го актуализирали все още на картата от линка /.
                              BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                              Среден разход на газ

                              Коментар


                                #30
                                Благодарско!
                                Пунто SX 55 '95 Метан

                                Коментар

                                Working...
                                X