здавеийте колеги, мисля че проблема ми е за раздел газови уредби, но тука повече хора четат..така проблема е следния: симптом Сутрин когато запаля колата на бенз. и прехвърля на газ прави някаква магария която доста ме нерви. Значи минал съм на газ и си тругвам за работа и след 5 метра колата загасва, като забелязах че се чува едно цък, и според мен някакво реле се изключва(включва) след което колата загасва.......това става само на газ и никога на бензин., освен това колата не иска да запали след това на газ. (представяте ли си какво става когато съм на кръстовище и колата загасне ) Но определено си мисля че това става след намесата на някакво реле.след като покарам и колата си загреее мога да кажа, че това не се случва, но ми се струва че това реле изключва не защото колата е загряла. причини; според мен де Имам някакви съмнения относно акомулатора.... в смисъл, че сутрин примерно е паднал докато е стоял през ноща и тока пада при ранното палене при което понеже карам винаги на фарове и с музика тока пада някак си и това реле ми спира газта.... баси незнам, понеже не разбирам много от токове и от газови, но според мен проблема е свързан някак си с ел. система и релета, клапани или каквото има при газови уредби Или пък има някакъв стоп клапан за газта който се затваря (незнам те дали дефектират, и какъв им е принципа)и последен симптом ако мога да направя картинката по пълна, от известно време колата пали много трудно на газ особенно при първи старт, после по се ядва. (сменени са свещи и филтри, имам за смяна синия температурен датчик, но не вярвам заради него да гасне.)Ами това е, иначе Темпрата е самолет, но това ме дразни от 2-3 седмици, ама сега съм по цял ден в унивеситета и нямам време, нали съм студент веченАми давайте идеи, бирата от мен (и точно седмица преди да се появи този проблем, ходих да ми проверят газовата как е ситуацията и ми казаха, че всичко е супер, не се наложи да пипат нищо, освен това колата си върви повече от перфектно, и разхода и е добре, абе с 2 думи веднъж да тръгне и ако не загасне си е супер. )
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с газовата? сутрин не пали и после гасне. ОПРАВЕНО
Collapse
X
-
проблем с газовата? сутрин не пали и после гасне. ОПРАВЕНО
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Етикети: –
-
глас самотен, глас в пустиня.........СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
Колега не съм фен на газовите уредби но много коли съм карал на гас и не мисля че проблема ти идва от акумолатора,гаста дава много отлагане на графит и от там работата на клапанчетата се влошава .Иди на газаджия обесни си проблема и те знаят точно кое реле да пипнат иначе ти трудно можеш да го разбереш.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Това гаснене само при студен двигател ли е? Моята също сутрин, ако е по-студено времето пали на газ, но след 2-3 минути започва да работи неустойчиво и гасне. Това е защото не се подгрява изпарителя и той замръзва от изпарението на газта. След като загрее двигателя няма проблем. За това в такива случаи превключвам за малко на бензин и после пак на газ.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Не, .....по принцип го прави само на студен двигател, в смисъл само сутрин, после цял ден не я паля но вечерта като се прибираме не го прави въпреки че мотора е изстинал.....Освен това според мен не е проблема, че изпарителя е студен, понеже се чува едно тцък , след което загасва. В смисъл че нещо се изключва(включва) в следствие на което загасва. Оборотите са си супер, колата си работи напълно устойчиво и не дава никакви признаци че иска да загсва, след което тцък и край . А това с антифриза е , имам си достатъчно и не е мръднал, невярвам да има връзка.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
значи това писаното нагоре го изключвам, освен ако не си халюцинираш за цъкането на реле. ако обаче си го внушаваш е възможно да замръзва изпарителя. както и да е проверката е лесна- палиш на бензин, обръщаш на газ, отваряш капака и кесиш пипаш изпарителя замръзва ли, слушаш за цъкването и после да гасне. ако стане така значеи клапана на газта нещо сееееее такоа, виж го стегнат ли е добре за масата, как му +. във всички случай палиш и наблюдаваш няма друг изходLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
мерси, утре ще стоя и ще се ослушвам, но все пак доста е топло да замръзва каквото и да е , освен това миналата зима цяла зима нямах бенз. помпа и никога не ми е правила този проблем,винаги е палила от раз(като фиат)и после никакви проблеми, термостата ми е сменен и на 5-та минута духа топло в колата, но ще стоя и слушам може да го изхващам проблем, имам съмнения за този клапан дето казвашСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
100% ти замръзва изпарителя, а цъкването е като загасне мотора (по скоро в момента в който мног паднат оборотите) ти затваря притока на газ да не изтича на вятъра - всички са така. Почисти си изпарителя и може да се оправи. Обикновено като започне да замръзва, означава че е събрала вода и боклуци в изпарителяа. Другото е че замръзването само по себе си скапва мембраните на изпарителя. Така че сутрин най добре зимата я пали на бензин, да поработи 1-2 минути - само да отвърне водата, и си минавай на газ спокойно. Виж също да нямас въздушна възглавница на водата до изпарителя и като е студена да не развърта вода през него. Целта на водата която минава през изпарителя е да го ТОПЛИ, т.е. да не му дава да замръзва, а и като е загрял по-добре изпарява газта.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
нееее това го прави и доста след като е загряла колата просто докато сляза на работа и е някакво мъчение почти целия път го минавам на бензин, и след като тръгна към ТУ вече не гасне но дотогава отдавна е загряла колатавсе пак може и да е нещо задръстен изпарителя, но важното е че след като е загряла пак така става но след 30 мин. каране бенз, газ после вече не гасне, освен това оборотите са винаги 900, и никаква идея че ще загасва, просто го отрязва, цък и край, дори след като е загряла, но не повече от 30 мин. след тръгванетоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
оф как мразя майстори.........ама май ще се наложи, просто не ми се слушат глупостите на някой всезнайко от рода на " Колата се е счупила, ко ша прайм ся", ........."трябва да се смени............" половината кола, и накрая не решават проблемаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
здравейте,и аз имам подобен проблем. Днес запалих на бензин и оставих да позагрее минута, две(а времето е доста хубаво и е топло навън!). След което тръгнах бавно по улицата все още на бензин и в края на улицата превключих на газ. Колата продължи да се вдижи нормално и след около още 50 метра изгасна. Чу се споменатото цъкване, но предполагам че се чува защото колата изгасва и автоматично минава на бензин. После запалих адски трудно. Задържах повече ключа и припали на адски ниски обороти и се тормозеше, в момента в който натисна газта колата не вдига обороти а се мъчи. След около 10тина секунди колата стабилизира оборотите на 1000, но при подаване на газ те падат Имам чувството, че се дави.След още 20тина секунди в опит да форсирам двигателя успявам, но като натисна газта и оборотите не се качват плавно а на пресекулки и след това се нормализират. След което на по-висока скорост вече извън малките улички минах на газ и колата си работеше нормално. Това ми се случи и онзи ден когато заредих с газ. Някой да се с сблъсквал с подобен проблем? Много странно ми е това поведение на двигателя и газовата като цяло.Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Ако проблема е в "цъкането" намери кабела, който подава захранване към електромагнитния клапан на изпарителя, който спира притока на газ. Направо подай + към клапана за да не се влияе от други смущения и да е постоянно отворен.Виж как ще се държи. Ако няма проблеми, значи причината е в подаване на напрежение до клапана и трябва да се насочиш на там. Моят ключ за газта е автоматичен - първо пали на бензин и после превключва на газ. Аз намерих кабела за електромагнита и с едно ключе му подавам + и така паля само на газ.Tempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
е поне не съм сам.....събота се надявам да разнищя този проблем и веднага ще кажа какво е излязло....дано да успея де, че то нали знаете точно тогава всичко ще е ок и няма да има и следа от проблема ама така е фасони ще ми прави....утре ще я заплаша вербално пък да видимСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар