Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за летни гуми?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    kiro_of_the_day написа:
    То вярно, че и аз за първа зима (кви ги говоря - зима) слагам зимни гуми, ама това клипче - гледали ли сте го...!? http://vbox7.com/play3aab5b3
    В Щатите въобще си нямат понятие от гуми.Това зимни, летни ги нямат за нищо.

    Коментар


      #47
      Аз сега се чудя дали да купувам летни - току виж и лятото го отнямало...
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #48
        kiro_of_the_day написа:
        Аз сега се чудя дали да купувам летни - току виж и лятото го отнямало...
        Купувай! Лятото ще е горещо. :D

        Коментар


          #49
          doofiat написа:
          kiro_of_the_day написа:
          Аз сега се чудя дали да купувам летни - току виж и лятото го отнямало...
          Купувай! Лятото ще е горещо. :D
          Най-добре пролетни :D
          Fiat Stilo 1.8 16V

          Коментар


            #50
            еиии тая тема много интересна бе :D да ви кажа и аз:от гуми и масло не пестете.а колкото до гумите те са два модела-летни и зимни.и умната ей :D
            punto 1.2 16v sporting

            Коментар


              #51
              doofiat написа:
              Съгласен съм, че за Бургас може и без зимни гуми - каране с по-ниска скорост и в дните, когато асфалта е заледен да не караш колата.Но другото няма да се съглася - зимни и летни на лед, да са с еднакви показатели на сцепление.Ще ти дам един прост пример - вземи две гуми за триене на молив. Едната да бъде мека(гъвкава и лесна за огъване), а другата твърда(трудно се сгъва). Отиди до прозореца и без пристрастно плъзни по стъклото и двата вида гуми. Направи си сам извода.И второ, знаеш ли защо зимните гуми са с по-дълбок грайфер и въпреки това производителя им дава живот на експоатация, при големи натоварване, не повече от два зимни сезона за (климат като този в България), а за скандинавските страни живота им е само 1 година?Отговорът е: защото зимните са значително по-меки от всяка друга гума. Дори и летните не достигат това сцепление при високите летни температури.Пак си направи извод!
              Значи,за Бургас си съгласен,а за нашите столични булеварди-не?! Казвате,че и Цариградско не го чистят даже? А,за леда - няма значение дали си с лятна или зимна-леда си е лед и, ако не си предпазлив...няма никакво спасение.На лед,най-сполучливо се спира с двг. Това със молива ми хареса-има логика,но в действителност на заледен път,не е баш така,за съжаление - не се и надявайте да спирате бързо,ако под гумите Ви има лед(били те и зимни).Зимните, ми харесват много, само на сняг
              1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

              Коментар


                #52
                Не споря, но по мои лични тестове и наблюдения, ако колата има ABS и функционира нормално, е по-добре на заледено да се спира плавно със спирачката, защото при плавно спиране ABS-a на Фиатите е безупречен. На 02.01.2007 се качвах на Витоша и пътя по пътечките и паланчици беше стъкло. Спусках се (на клона беше такъв какъвто е на бул.Драган Цанков след Кулата посока Евлоги Георгиев) с активиран ABS около 1 км по лед. Колата спираше без проблем. Като се върнах обратно да тествам използването на двигателя за спирачка чувствах колата по несигурна в завоите и на места пак използвах спирачката респектично ABS.Но при рязко спиране на зеледен участък си важи класиката - двигателя е спирачката.П.С. Естествено гумите са зимни.

                Коментар

                Working...
                X