Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.
Съединителя го сменях преди 3-4 месеца. Дори няма 3000км. Не може да е от него.
Съжалявам за , но гледам че сме доста народ от Сухата река, защо да не си направим една "квартална среща"
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.
Съединителя го сменях преди 3-4 месеца. Дори няма 3000км. Не може да е от него.
Колеги омръзна ми вече честно ви казвам. Този съединител ще ме побърка. Всеки майстор ми казва различно. Един ми казва, че е от жилото, друг че е от съединителя. Направо не знам какво да правя. Ходих да ми го настроят за 2-ри път в рамките на 5 дена и пак същата работа. Карам си аз 2-3 дена без проблем. И днес пак. Трудно превключване на скоростите, педала на съединителя не се връща до горе. УЖАС!!! Просто не издържам. Моля ви дайте съвет. Казаха ми, че е много важно как е монтирано жилото, защото иначе се огъва, трие и къса. Кажете къде да отида да ми решат проблема. МОЛЯ!!!
Наи вероятно ти е от жилото, неможе да е от съединителя така един ден работи 2 не. Ама и къде ги намираш тея маистори ебати едно жило да немогат да оправят.Ще взема да ти дам един телефон на Явор-шефа тои е от клуб ланча имат сервиз и много са на ти с нещата по италянките 0887693951 обади му се обясни му и се разбеврете нещо да те оправи наи накрая че като ти видя темата пак наи отгоре и ми настръхва косата.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Почти със сигурност е от калпаво поставане на жилото. На моето старото се беше скъсала гумата и закачаше някъде. А след като сложих новото жило поне 7-8 пъти съм го натягал, защото отделяше много ниско. Карам една седмица така и пак натягане. Сега вече сигурно се е разтегнало и не съм го пипал от 4-5 месеца.
Почти със сигурност е от калпаво поставане на жилото. На моето старото се беше скъсала гумата и закачаше някъде. А след като сложих новото жило поне 7-8 пъти съм го натягал, защото отделяше много ниско. Карам една седмица така и пак натягане. Сега вече сигурно се е разтегнало и не съм го пипал от 4-5 месеца.
Ами да от жилото е. Зкарах я на сервиз и като ми дигнаха колата на крика, само като я видях ми призля. Жилото така се беше огънало и пречупило, че просто не знам как съм карал така. Естествено протектора се беше протрил и металните нишки бяха почнали да се късат. А жилото го сменях преди 1 месец. Омръзна ми от "майстори". Дано поне тези го оправят и да нямам проблеми.
Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.
Съединителя го сменях преди 3-4 месеца. Дори няма 3000км. Не може да е от него.
Колега имам точно същия проблем от както ми смениха жилото на съедин.реших да го дам на маистори да го сменят но по добре да го бях сменил сам и без това след това наколко пъти го реголирам защото едвали не се разтягаше което било нормално при ново жило.Но вече не мърда след третия път на регулиране . регулира се сравнително лесно само трудно се вижда.За да го регулираш от пласмасопата гайка трябва да хванеш контра с клещи или ключе мисля, че беше 6 или 8.
Почти със сигурност е от калпаво поставане на жилото. На моето старото се беше скъсала гумата и закачаше някъде. А след като сложих новото жило поне 7-8 пъти съм го натягал, защото отделяше много ниско. Карам една седмица така и пак натягане. Сега вече сигурно се е разтегнало и не съм го пипал от 4-5 месеца.
Ами да от жилото е. Зкарах я на сервиз и като ми дигнаха колата на крика, само като я видях ми призля. Жилото така се беше огънало и пречупило, че просто не знам как съм карал така. Естествено протектора се беше протрил и металните нишки бяха почнали да се късат. А жилото го сменях преди 1 месец. Омръзна ми от "майстори". Дано поне тези го оправят и да нямам проблеми.
Колега,ако имаш начин снимай жилото и по точно къде минава как е правилното му полужение. Или ако някои вече го е направл моля , да пусне снимките в форума.
Колега,ако имаш начин снимай жилото и по точно къде минава как е правилното му полужение. Или ако някои вече го е направл моля , да пусне снимките в форума.
Ако всичко е наред и върви нормално ще го снимам и ще пусна снимки. Ако може някои, на който жилото му е сменяно и няма проблем с него, да каже в кой сервзи го е сменил, за да знам, ако отново се наложи къде да ходя.
Колега,ако имаш начин снимай жилото и по точно къде минава как е правилното му полужение. Или ако някои вече го е направл моля , да пусне снимките в форума.
Ако всичко е наред и върви нормално ще го снимам и ще пусна снимки. Ако може някои, на който жилото му е сменяно и няма проблем с него, да каже в кой сервзи го е сменил, за да знам, ако отново се наложи къде да ходя.
Ти къде ходи??
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар