Здравейте колеги! Не знам какво става с тази кола, но само проблеми по нея. Преди време имах проблеми със скоростната кутия. Закарах я на сервиз, оправиха я, смениха ми съединителя, всичко точно. Колата си вървеше нормално, но на 22.12.2006г ми се скъса жилото, което много ме изненада, защото съединителят е нов. Както и да е, смених жилото в един сервиз в Стара Загора, защото там се скъса. Идвам си тука в София, карам си без проблем, всичко нормално. Но миналата седмица и тази седмица, скоростите взеха да се сменят много трудно. Според мен проблема идва от там, че като натисна педала на съединителя не винаги се вруща в изходно положение(в смисъл връща се до ниво по-ниско от педала на спирачката). Моля хората, които разбират да кажат какво да направя, за да го оправя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пак проблем с Bravo-то!!!
Collapse
X
-
Re: Пак проблем с Bravo-то!!!
megamuscle написа:Здравейте колеги! Не знам какво става с тази кола, но само проблеми по нея. Преди време имах проблеми със скоростната кутия. Закарах я на сервиз, оправиха я, смениха ми съединителя, всичко точно. Колата си вървеше нормално, но на 22.12.2006г ми се скъса жилото, което много ме изненада, защото съединителят е нов. Както и да е, смених жилото в един сервиз в Стара Загора, защото там се скъса. Идвам си тука в София, карам си без проблем, всичко нормално. Но миналата седмица и тази седмица, скоростите взеха да се сменят много трудно. Според мен проблема идва от там, че като натисна педала на съединителя не винаги се вруща в изходно положение(в смисъл връща се до ниво по-ниско от педала на спирачката). Моля хората, които разбират да кажат какво да направя, за да го оправя.
Коментар
-
Благодаря колеги. По принцип питах познати и те ми казаха, че сигурно има триене някаде. И ми казаха, че ако не се сложи жилото както трябва, пак ще се скъса. Утре мисля да отида в сервиз, да ми го регулират, и се надявам да го направят както трябва, защото ми омръзна, и вече направо ме е страх да натисна съединителя. Ако някой има предложения за сервизи в Сухата Река да пише.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Аз имах същият проблем и си го оправих сам: Жилото прави обратен завой. Трябва радиуса на този завой да е максимално голям. При мен минава от външната страна на тръбите на климатика и има пластмасова скоба закачена за купето. Тя държи жилото по нависоко. Не е лошо да наблюдаваш дали има капки масло отдолу под колата сутрин. Трудното влизане може да е от липса на масло, или са ти сложили масло с по-висок вискозитет. Виж какво масло препоръчва производителя. За моята (1,8 16V) трябва 75W-80 (синтетично масло) УспехBravo 1.8 16V
Коментар
-
Ludmil Mandichev написа:Аз имах същият проблем и си го оправих сам: Жилото прави обратен завой. Трябва радиуса на този завой да е максимално голям. При мен минава от външната страна на тръбите на климатика и има пластмасова скоба закачена за купето. Тя държи жилото по нависоко. Не е лошо да наблюдаваш дали има капки масло отдолу под колата сутрин. Трудното влизане може да е от липса на масло, или са ти сложили масло с по-висок вискозитет. Виж какво масло препоръчва производителя. За моята (1,8 16V) трябва 75W-80 (синтетично масло) УспехFiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
megamuscle написа:Slavi_Lancia написа:...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г
Коментар
-
megamuscle написа:Slavi_Lancia написа:...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Скиии ся,отваряш капака, там е голяма теснотия точно под стоиката на акомулатора, са скоростите (обяснявам така понеже незнам колко си в час с колите) върху тях ще видиш рамото за съединителя и жилото закачено на него. В края на самото жило-(то е на резба) има една пласмасова гаика, тя се развива много лесно, направена е на ръка да може да се върти, развии тази гаика 3-4 оборота и виж как ти е съсединителя, (помни оборотите за да можеш да ги върнеш обратно ако прекалиш с развиването) ако още ти е висок развии още 2-3 оборота , и пак опитаи, така си го нагласи с развиване и завиване, че да започва да ти потегля колата когато си го отпуснал около5-6 см от пода. Имаи предвид че тази пуста гаика трудно се вижда но ако нямаш АБС ще има от къде да бръкнеш за да я стигнеш , иначе ще ти трябва канал за по лесен достъп, макар че моита е с АБС и пак успявам да бръкна и да я напипам без да гледам, но ако не си много наясно няма да стане без да виждаш.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
-
Franchesko написа:Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.Fiat Bravo SX 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар