Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пак проблем с Bravo-то!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пак проблем с Bravo-то!!!

    Здравейте колеги! Не знам какво става с тази кола, но само проблеми по нея. Преди време имах проблеми със скоростната кутия. Закарах я на сервиз, оправиха я, смениха ми съединителя, всичко точно. Колата си вървеше нормално, но на 22.12.2006г ми се скъса жилото, което много ме изненада, защото съединителят е нов. Както и да е, смених жилото в един сервиз в Стара Загора, защото там се скъса. Идвам си тука в София, карам си без проблем, всичко нормално. Но миналата седмица и тази седмица, скоростите взеха да се сменят много трудно. Според мен проблема идва от там, че като натисна педала на съединителя не винаги се вруща в изходно положение(в смисъл връща се до ниво по-ниско от педала на спирачката). Моля хората, които разбират да кажат какво да направя, за да го оправя.
    Fiat Bravo SX 1.6 16V

    #2
    здрасти пич и аз съм от суха река, а за съединитела жилото се регулира може да не са ти го регулирали, ако не можеш да си го оправиш сам пиши ми ще те пратя при един майстор в квартала, и в моя сервиз може ама там ша ти одерат кожата.
    Намирам части всякакви
    0899113575

    Коментар


      #3
      Re: Пак проблем с Bravo-то!!!

      megamuscle написа:
      Здравейте колеги! Не знам какво става с тази кола, но само проблеми по нея. Преди време имах проблеми със скоростната кутия. Закарах я на сервиз, оправиха я, смениха ми съединителя, всичко точно. Колата си вървеше нормално, но на 22.12.2006г ми се скъса жилото, което много ме изненада, защото съединителят е нов. Както и да е, смених жилото в един сервиз в Стара Загора, защото там се скъса. Идвам си тука в София, карам си без проблем, всичко нормално. Но миналата седмица и тази седмица, скоростите взеха да се сменят много трудно. Според мен проблема идва от там, че като натисна педала на съединителя не винаги се вруща в изходно положение(в смисъл връща се до ниво по-ниско от педала на спирачката). Моля хората, които разбират да кажат какво да направя, за да го оправя.
      И освен реглажа, както ти казва колегата, провери и от къде минава жилото, понеже най-вероятно ти и задържа в бронята, а това става когато е затиснато или огънато прекомерно! При Брава и Браво жилото си има определено място на преминаване при монтиране!

      Коментар


        #4
        Съжия проблем имаше брат ми с неговото Рено Клио. Просто според мене неправилно поставено жилото. Оправиго иначе пак ще се скъса
        Fiat Bravo 1.4, 12V, 1998

        Коментар


          #5
          Благодаря колеги. По принцип питах познати и те ми казаха, че сигурно има триене някаде. И ми казаха, че ако не се сложи жилото както трябва, пак ще се скъса. Утре мисля да отида в сервиз, да ми го регулират, и се надявам да го направят както трябва, защото ми омръзна, и вече направо ме е страх да натисна съединителя. Ако някой има предложения за сервизи в Сухата Река да пише.
          Fiat Bravo SX 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Аз имах същият проблем и си го оправих сам: Жилото прави обратен завой. Трябва радиуса на този завой да е максимално голям. При мен минава от външната страна на тръбите на климатика и има пластмасова скоба закачена за купето. Тя държи жилото по нависоко. Не е лошо да наблюдаваш дали има капки масло отдолу под колата сутрин. Трудното влизане може да е от липса на масло, или са ти сложили масло с по-висок вискозитет. Виж какво масло препоръчва производителя. За моята (1,8 16V) трябва 75W-80 (синтетично масло) Успех
            Bravo 1.8 16V

            Коментар


              #7
              Ludmil Mandichev написа:
              Аз имах същият проблем и си го оправих сам: Жилото прави обратен завой. Трябва радиуса на този завой да е максимално голям. При мен минава от външната страна на тръбите на климатика и има пластмасова скоба закачена за купето. Тя държи жилото по нависоко. Не е лошо да наблюдаваш дали има капки масло отдолу под колата сутрин. Трудното влизане може да е от липса на масло, или са ти сложили масло с по-висок вискозитет. Виж какво масло препоръчва производителя. За моята (1,8 16V) трябва 75W-80 (синтетично масло) Успех
              Не не е от скоростната кутия, защото когато педала на съединителя си е където трябва, предавките влизат без проблем. Проблема идва от там, че понякога съединителя не се връща в изходно положение(изходното положение е малко над педала за спирачката), а се връща на ниво около сантиметър под педала на спирачката. Всъщност аз така мисля, утре като я закарам на сервиз ще се разбере истината.
              Fiat Bravo SX 1.6 16V

              Коментар


                #8
                Добре. Сигурно е от жилото. Моето беше много сгънато и вървеше много трудно. Да хванеш мускулна треска. След като го поставих на мястото му си върви доста леко и нямам никакви проблеми.
                Bravo 1.8 16V

                Коментар


                  #9
                  Колеги проблема се оправи само с реглаж, но сега съединителя отцепва много нагоре. От сервиза ми казаха, че това е нормалното за тази кола. Кажете вашето менение, защото според мен не би трябвало да има проблем, ако съединителя отцепва по-надолу.
                  Fiat Bravo SX 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    ...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      Slavi_Lancia написа:
                      ...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.
                      Да ама зацепва чак като го пускам. Почти до педала на спирачката. За това казвам, че не е нормално и ми е супер смотано, защото съм свикнал да отцепва доста по-надолу.
                      Fiat Bravo SX 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        megamuscle написа:
                        Slavi_Lancia написа:
                        ...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.
                        Да ама зацепва чак като го пускам. Почти до педала на спирачката. За това казвам, че не е нормално и ми е супер смотано, защото съм свикнал да отцепва доста по-надолу.
                        Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.
                        Bravo 1.6 SX 16V 76kW/103hp '96г

                        Коментар


                          #13
                          megamuscle написа:
                          Slavi_Lancia написа:
                          ...e, горе, горе не би трябвало като почнеш да го отпускаш да изминава повече от 5см когато да усетиш зацепване.Като се има предвид че хода го дават около 16 см не би трябвало и като почнеш да го натискаш да започне да отделя по рано от 5 см. Тоест истината е посредата.Виж в схемите на браво които има в форума там е дадено наи добре.
                          Да ама зацепва чак като го пускам. Почти до педала на спирачката. За това казвам, че не е нормално и ми е супер смотано, защото съм свикнал да отцепва доста по-надолу.
                          Скиии ся,отваряш капака, там е голяма теснотия точно под стоиката на акомулатора, са скоростите (обяснявам така понеже незнам колко си в час с колите) върху тях ще видиш рамото за съединителя и жилото закачено на него. В края на самото жило-(то е на резба) има една пласмасова гаика, тя се развива много лесно, направена е на ръка да може да се върти, развии тази гаика 3-4 оборота и виж как ти е съсединителя, (помни оборотите за да можеш да ги върнеш обратно ако прекалиш с развиването) ако още ти е висок развии още 2-3 оборота , и пак опитаи, така си го нагласи с развиване и завиване, че да започва да ти потегля колата когато си го отпуснал около5-6 см от пода. Имаи предвид че тази пуста гаика трудно се вижда но ако нямаш АБС ще има от къде да бръкнеш за да я стигнеш , иначе ще ти трябва канал за по лесен достъп, макар че моита е с АБС и пак успявам да бръкна и да я напипам без да гледам, но ако не си много наясно няма да стане без да виждаш.
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #14
                            Slavi_Lancia написа:
                            Скиии ся,отваряш капака, там е голяма теснотия точно под стоиката на акомулатора, са скоростите (обяснявам така понеже незнам колко си в час с колите) върху тях ще видиш рамото за съединителя и жилото закачено на него. В края на самото жило-(то е на резба) има една пласмасова гаика, тя се развива много лесно, направена е на ръка да може да се върти, развии тази гаика 3-4 оборота и виж как ти е съсединителя, (помни оборотите за да можеш да ги върнеш обратно ако прекалиш с развиването) ако още ти е висок развии още 2-3 оборота , и пак опитаи, така си го нагласи с развиване и завиване, че да започва да ти потегля колата когато си го отпуснал около5-6 см от пода. Имаи предвид че тази пуста гаика трудно се вижда но ако нямаш АБС ще има от къде да бръкнеш за да я стигнеш , иначе ще ти трябва канал за по лесен достъп, макар че моита е с АБС и пак успявам да бръкна и да я напипам без да гледам, но ако не си много наясно няма да стане без да виждаш.
                            Мерси за съвета. Ще пробвам и ще пиша какво е станало.
                            Fiat Bravo SX 1.6 16V

                            Коментар


                              #15
                              Franchesko написа:
                              Аз като взех бравото съединителят му отделяше много високо, майсторите казаха че за фиат е нормално, свикнах и си карах, след няколко месеца съединителят се прецака, смених го, старият се беше изтрил до дупка , а сега си отделя напълно нормално по средата. Само дето пак ми беше криво да му свикна ,струваше ми се много ниско. Така че това са глупости че за тази кола е нормално. Вероятно ако ти отделя високо и е регулиран правилно се готви за смяна в близките месеци според мен.
                              Съединителя го сменях преди 3-4 месеца. Дори няма 3000км. Не може да е от него.
                              Fiat Bravo SX 1.6 16V

                              Коментар

                              Working...
                              X