Въпроса ми е, че като запаля сутрин малко работи като дизел (трака), като загрее се успокоява, но пак си остава малко по шумен. До сега не съм карал фиат и ми е малко страно! Казаха ми, че фиатите си били по шумнички по принцип! Та ако може някои да даде съвет или инфо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.8GT
Collapse
X
-
Зависи с какво масло караш.Ако е по-гъсто или пък ако няма вискозитет ще трака.Аз имах Браво 1.4 12V и му сипах Selenia gold 10W40, казвам ти всяка сутрин чукаха клапани сякаш в мотора имаше пясък а не масло.Смених го с Lemforder 10W40 и всичко се оправи. Има вероятност и повдигачите на клапаните или разпределителния вал да са износени, но не съм много сигурен за това. Даже сега трябва и аз да сменям масло и се чудя какво да е. Селенията колегите от форума я хвалят доста но аз съм жив свидетел за качествата й и затова я отбягвам.Bravo HGT 2001
-
v_a_c_h_o_o написа:Зависи с какво масло караш.Ако е по-гъсто или пък ако няма вискозитет ще трака.Аз имах Браво 1.4 12V и му сипах Selenia gold 10W40, казвам ти всяка сутрин чукаха клапани сякаш в мотора имаше пясък а не масло.Смених го с Lemforder 10W40 и всичко се оправи. Има вероятност и повдигачите на клапаните или разпределителния вал да са износени, но не съм много сигурен за това. Даже сега трябва и аз да сменям масло и се чудя какво да е. Селенията колегите от форума я хвалят доста но аз съм жив свидетел за качествата й и затова я отбягвам.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Ами то няма кой знае какво за схващане. То 10W40 си е 10W40, зависи колко самото масло има качествата на такова. Не зная колегата какво масло има в картера, аз просто му дадох пример за моите главоболия от Selenia
Коментар
-
hit-ko написа:v_a_c_h_o_o написа:Ами то няма кой знае какво за схващане. То 10W40 си е 10W40, зависи колко самото масло има качествата на такова. Не зная колегата какво масло има в картера, аз просто му дадох пример за моите главоболия от SeleniaBravo HGT 2001
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:hit-ko написа:v_a_c_h_o_o написа:Ами то няма кой знае какво за схващане. То 10W40 си е 10W40, зависи колко самото масло има качествата на такова. Не зная колегата какво масло има в картера, аз просто му дадох пример за моите главоболия от SeleniaSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Може да прочетеш за маслото на http://cmi.bg/bg/index_bg.htm - продукти - morris - какво масло да избера?Дано да ти е от ползаBravo 1.8 16V
Коментар
-
Nino написа:v_a_c_h_o_o написа:hit-ko написа:v_a_c_h_o_o написа:Ами то няма кой знае какво за схващане. То 10W40 си е 10W40, зависи колко самото масло има качествата на такова. Не зная колегата какво масло има в картера, аз просто му дадох пример за моите главоболия от SeleniaBravo HGT 2001
Коментар
-
v_a_c_h_o_o написа:Мнооого съжалявам, че неволно обидих твоята любов Selenia,SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
С двете ръце се подписвам за гаранцията на Селенията!!!маслото си е много добро и си е правено точно за нашите двигатели!това мнение го споделям от опит карал съм и със Селения и с други масла всичките все от един и същ клас.......колкото до въпроса на колегата което беше маи основното за темата моето мнение че са позаминали хидравличните повдигачи на клапаните но не е кои знае каква болка за умиране.колега а при загрял двигател на тихи обороти имали това чукане за което говориш?
Коментар
-
Иванко РС си караше типото с Селения рацинг!!!на колко километра е типото никои не може да каже на километраж беше към 150хил майче( както аз казвам най малко е на толкова :D )та колегата разправяше пък и аз съм го виждал с очите си че работата и звука на мотора са много по "меки"при едни и същи обороти били те високи или ниски държеше по високо налягане на маслото!!!преполагам че никои няма да очаква като си сложи такова масло двигателя му да стане +15 коня
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар