става въпрос за фиат панда 850 кубика....има някакъв проблем с чукчето...сдаде багажа-смених го-стопи му се палеца(на самото чукче-мисля че е от гетинакс)-този който се опира в остта която се върти, на която си е закрапен самият палец на делкото...незнам как му е името...иначе там кадето се допира с наковалнята няма как да се остави малък луфт...незнам защо-а знам че трябва поне половин милиметър да има разстояние но при мен няма как...та както и да е с ново чукче колата работи перфектно,но работи 1-2 дни и пак се топи палеца на чукчето...явно от някаде развива висока температура....каде според вас е проблема...че аз грам не ги вдявам нещата и съм закъсал на една бензиностанция на паркинга от 3 дни ....а незнам дали има значение че сложих друга бубина...която е с по малко съпротивление?!...но и със стартата бубина пак го правеше това...не мисля че тя играе много ?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня
Collapse
X
-
сложи няколко капки масло на оста на делкото-там би трябвало да има и киче, на което да му капнеш масло и да прави маслен филм м/у оста и изолатора на чукчето- ако контактите на чукчето и наковалнята са наред, проблем по електрическата част не би трябвало да има.Хлабината м/у контактите на чукчето и наковалнята е 0.45 мм +-0.03ммFiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
-
...да де но няма как да оставя разстояние между чукчето и наковалнята(колкото и да го отпускам от винтчето-пак се опират )....а не разбрах каде трябва да капна масло и какво киче има??....а контактите на чукчето и наковалнята нагарят...и посиняват-явно се развива някаква висока температура...много странно ми се струва...FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
ами при мене болтчето е едно за фиксиране...а кондензатора и бобината скъпи и са принципно...че не ми се набиват пари в тази кола...и без това ми е за продаване...а бобината ми е от стария мерцедес но ми казаха че запали ли с нея-няма проблим...иначе съпротивлението и е 2 ома а на старата към 3.5 ома...а как да мерна кондензатора дали е наред??FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
купи си жигулов кондензатор за 3-4 лв, за няма смисъл да го мериш, съпротивлението на бобината е по-малко и за това тока е по силен ама пак трее да запали.Наковоалнята ако наистина е само с 1 болче, то тогава трябва да има поне още нещо, което да я фиксира.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
-
Re: въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня
borchev написа:става въпрос за фиат панда 850 кубика....има някакъв проблем с чукчето...сдаде багажа-смених го-стопи му се палеца(на самото чукче-мисля че е от гетинакс)-този който се опира в остта която се върти, на която си е закрапен самият палец на делкото...незнам как му е името...иначе там кадето се допира с наковалнята няма как да се остави малък луфт...незнам защо-а знам че трябва поне половин милиметър да има разстояние но при мен няма как...та както и да е с ново чукче колата работи перфектно,но работи 1-2 дни и пак се топи палеца на чукчето...явно от някаде развива висока температура....каде според вас е проблема...че аз грам не ги вдявам нещата и съм закъсал на една бензиностанция на паркинга от 3 дни ....а незнам дали има значение че сложих друга бубина...която е с по малко съпротивление?!...но и със стартата бубина пак го правеше това...не мисля че тя играе много ?!
Коментар
-
да-оригиналната бoбина е с 3.8 съпротивлени, а тази която аз съм сложил е с 1.8 ...НО...няма вариант да се остави разстояние между чукчето и наковалнята...в крайна точка на наковалнята пак се допират с чукчето....евентуално ще трябва да се разпробива наковалнята....иначе се допират...но пък колата работи като по часовник така като се допират-сега пак смених кондензатора-левче струва и чукче и наковалня смених и запали от четвърт...но като няма разстояние не е ли проблем???FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
-
съжалявам за малоумието си но на моят вал, на който седи палеца на делкото няма гърбици ...трябва ли да има? грам не съм в час и нещо не зацепвам...рпосто знам че сега пали....но дали пак няма да почне да развива висока температура дори и със старата бубина незнамFIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар