Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня

    става въпрос за фиат панда 850 кубика....има някакъв проблем с чукчето...сдаде багажа-смених го-стопи му се палеца(на самото чукче-мисля че е от гетинакс)-този който се опира в остта която се върти, на която си е закрапен самият палец на делкото...незнам как му е името...иначе там кадето се допира с наковалнята няма как да се остави малък луфт...незнам защо-а знам че трябва поне половин милиметър да има разстояние но при мен няма как...та както и да е с ново чукче колата работи перфектно,но работи 1-2 дни и пак се топи палеца на чукчето...явно от някаде развива висока температура....каде според вас е проблема...че аз грам не ги вдявам нещата и съм закъсал на една бензиностанция на паркинга от 3 дни ....а незнам дали има значение че сложих друга бубина...която е с по малко съпротивление?!...но и със стартата бубина пак го правеше това...не мисля че тя играе много ?!
    FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

    #2
    сложи няколко капки масло на оста на делкото-там би трябвало да има и киче, на което да му капнеш масло и да прави маслен филм м/у оста и изолатора на чукчето- ако контактите на чукчето и наковалнята са наред, проблем по електрическата част не би трябвало да има.Хлабината м/у контактите на чукчето и наковалнята е 0.45 мм +-0.03мм
    Fiat Ducato 2.5D
    Lancia Kappa 2.4TDS

    Коментар


      #3
      ...да де но няма как да оставя разстояние между чукчето и наковалнята(колкото и да го отпускам от винтчето-пак се опират )....а не разбрах каде трябва да капна масло и какво киче има??....а контактите на чукчето и наковалнята нагарят...и посиняват-явно се развива някаква висока температура...много странно ми се струва...
      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

      Коментар


        #4
        смени и бобината с кондензаторанамазваш леко с масло оста на делкото, дето е с гърбицитеима болче с което фиксираш наковалнята, даже би трябвало да са 2
        Fiat Ducato 2.5D
        Lancia Kappa 2.4TDS

        Коментар


          #5
          ами при мене болтчето е едно за фиксиране...а кондензатора и бобината скъпи и са принципно...че не ми се набиват пари в тази кола...и без това ми е за продаване...а бобината ми е от стария мерцедес но ми казаха че запали ли с нея-няма проблим...иначе съпротивлението и е 2 ома а на старата към 3.5 ома...а как да мерна кондензатора дали е наред??
          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

          Коментар


            #6
            купи си жигулов кондензатор за 3-4 лв, за няма смисъл да го мериш, съпротивлението на бобината е по-малко и за това тока е по силен ама пак трее да запали.Наковоалнята ако наистина е само с 1 болче, то тогава трябва да има поне още нещо, което да я фиксира.
            Fiat Ducato 2.5D
            Lancia Kappa 2.4TDS

            Коментар


              #7
              Re: въпрос за делко-по точно проблем с чукче и наковалня

              borchev написа:
              става въпрос за фиат панда 850 кубика....има някакъв проблем с чукчето...сдаде багажа-смених го-стопи му се палеца(на самото чукче-мисля че е от гетинакс)-този който се опира в остта която се върти, на която си е закрапен самият палец на делкото...незнам как му е името...иначе там кадето се допира с наковалнята няма как да се остави малък луфт...незнам защо-а знам че трябва поне половин милиметър да има разстояние но при мен няма как...та както и да е с ново чукче колата работи перфектно,но работи 1-2 дни и пак се топи палеца на чукчето...явно от някаде развива висока температура....каде според вас е проблема...че аз грам не ги вдявам нещата и съм закъсал на една бензиностанция на паркинга от 3 дни ....а незнам дали има значение че сложих друга бубина...която е с по малко съпротивление?!...но и със стартата бубина пак го правеше това...не мисля че тя играе много ?!
              Проблема ти е основно в подмяната на бубината!!! В този случай тече два пъти по-силен ток, а чукчето, ако не му се стопи палеца - ще му залепне контакта! Тала. че сложи си бубина / оригиналната е с първично съпрот. 3.8 ома/ и си рашаваш проблема! И си намери чукче с текстолитов палец, а не с пластмасов!

              Коментар


                #8
                става и от лада за 15 лв
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #9
                  да-оригиналната бoбина е с 3.8 съпротивлени, а тази която аз съм сложил е с 1.8 ...НО...няма вариант да се остави разстояние между чукчето и наковалнята...в крайна точка на наковалнята пак се допират с чукчето....евентуално ще трябва да се разпробива наковалнята....иначе се допират...но пък колата работи като по часовник така като се допират-сега пак смених кондензатора-левче струва и чукче и наковалня смених и запали от четвърт...но като няма разстояние не е ли проблем???
                  FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                  Коментар


                    #10
                    разстояние трябва да има когато чукчето е на гърбицаако никога не се допират то колата няма шанс да запалине бързай да разпробиваш
                    Fiat Ducato 2.5D
                    Lancia Kappa 2.4TDS

                    Коментар


                      #11
                      а как мога да рабера кога е на гърбица и в какво положение да застопоря наковалнята?
                      FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                      Коментар


                        #12
                        се как си я направил да пали като не знаеш кога е на гърбица- ми то вала дето опира в чукчето има толкова гърбици, колкото са цилиндрите- вала на делкото, на което се набучва палеца
                        Fiat Ducato 2.5D
                        Lancia Kappa 2.4TDS

                        Коментар


                          #13
                          съжалявам за малоумието си но на моят вал, на който седи палеца на делкото няма гърбици ...трябва ли да има? грам не съм в час и нещо не зацепвам...рпосто знам че сега пали....но дали пак няма да почне да развива висока температура дори и със старата бубина незнам
                          FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                          Коментар


                            #14
                            ми трябва да има щом нещо бута чукчето, ама аз почвам да се чудя- хем не знаеш за гърбици, хем колата пали--- аааааа мъглааааа не мога да си го представя Смени си бобината с такава с по-високо съпротивление и карай до следващото чукче
                            Fiat Ducato 2.5D
                            Lancia Kappa 2.4TDS

                            Коментар


                              #15
                              писна ми и бобината ще сменя и я продавам...и без това жена ми вече не иска да я кара...иначе е хубава количка
                              FIAT PUNTO 1.7TD & MAZDA 323F & LANCIA PRISMA 1.6I.E. & OPEL ASKONA

                              Коментар

                              Working...
                              X