Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистачка задно стъкло за браво

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чистачка задно стъкло за браво

    днес си разглобих машинката,защото чистачката не работеше,установих, че моторчето е здраво, и захфанах механизма.Оказа се, че оста която върти чистачката е клеясало толкова яко, че след като го напръсках с какво ли не изтекоха сума ти гадости и се пораздвижи, но не напълно и повече не иска.Дали изобщо има шанс да го подкарам или да търся друго и евентуално на каква цена вървят?
    Bravo HGT 2001

    #2
    чистачка

    опитаи да е потопиш в нещо да се разкисне или е разглоби тотоално да остане само ос и кожух пробвай тогава иначе втора употреба но да пробваш дали върти и дали шлшците са здрави
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      опитах да го разглобя, но не можах, най-много да изкривя оста или да счупя нещо.Ше пробвам да я изкисна и ще видя тогава.
      Bravo HGT 2001

      Коментар


        #4
        чистачка

        ако не нова или от Италянеца втора употреба и си винаги с чисто задно стъкло
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          мойта пък ос е крива и, от там имам две дъруги на задното стъкло, тя и самата чистачка се е посукала и е доста неприятно, позакрепих я, но почти не я използвам, и сега като се замислих, главно използвам страничните огледала а, по темата, провери какво можеш да направиш с тази, пробвай WD-40, напръскай обилно и чак тогава като си сигурен, че за нищо не става си вземи друго моторче - това си е най-лесното :D
          Прикачени файлове
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #6
            то май фабрично им се кривят рамената или по скоро от стареенето, защото това ми е 2-ро браво и на 2-те имах деруги по стъклото от чистачката.
            Bravo HGT 2001

            Коментар


              #7
              то е защото са си пластмасови, но не знам с какво друго рамо мога да го заменя, на коя кола е подобно
              A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
              e30 forever!

              Коментар


                #8
                BEX---GT---TDi написа:
                то е защото са си пластмасови, но не знам с какво друго рамо мога да го заменя, на коя кола е подобно
                Махни старата чистачка и запази само рамото. Вземи си една чистачка от магазина за 5лв с накрайници. Сложи единия накрайник в рамото и го залей с епоксидна смола. След това ще можеш да си слагаш обикновена чистачка. Гледай да наместиш добре накрайника, така че да натиска чистачката после.
                Сега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
                Преди: Браво 1,6 16в SX

                Коментар


                  #9
                  хм, хитро, ще го обмисля и ще го пробвам
                  A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                  e30 forever!

                  Коментар


                    #10
                    v_a_c_h_o_o написа:
                    опитах да го разглобя, но не можах, най-много да изкривя оста или да счупя нещо.Ше пробвам да я изкисна и ще видя тогава.
                    Не напъвай,няма да можеш по този начин.Свали внимателно зегерката,която държи пръскалката.Махни пръскалката и О-пръстенчето,без да го късаш.С една бургия 2 мм започни да разпробиваш прастмасовата втулка от началото/откъдето се показва остта/ към корпуса.Отворите ги нанасяш през 5-6 мм.Пробиваш/в средата на втулката по дължина/,докато стигнеш до остта.Трябва да пробиеш поне 8-10 отвора-абе 40-50 мм.След това взимаш един макетен нож и съединяваш отворите-демек разцепваш втулката до последното отворче.Внимавай да не го подминеш,за еда не се увеличава цепнатината.Вътре ще видиш ужасно ръждясалата ос.Понапръскваш я с ВД и я избиваш много внимателно.В основата на втулката при корпуса има набита метална втулка-това е вътрешния лагер на остта-тя ще излезе заедно с нея.Изчистваш я хубаво със шкурка/оста/,напълваш с грес и сглобяваш.Надявам се да съм бил ясен-малко дълго излезе.Ако имаш въпроси-на твое разположение съм.Успех
                    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                    Коментар


                      #11
                      след като сглобя корпуса нали трябва да го залепя с нещо, че иначе пак ще се напълни с вода, с изолирбанд ще стане ли или трябва да търся нещо друго?
                      Bravo HGT 2001

                      Коментар


                        #12
                        Няма да слагаш нищо.Има едно О-пръстенче,което е на оста-то не дава на водата да прониква навътре.Ако трябва-смени го.А пръскалката достатъчно добре прибира разцепената пластмасова втулка,която е водач на оста.Аз съм с Темпра и при мен е малко по-различно,но вече 2 години задната чистачка работи безотказно,ремонтирана по този начин.
                        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

                        Коментар


                          #13
                          lu40 мерси много за изчерпателната информация.Още утре ще се пробвам.
                          Bravo HGT 2001

                          Коментар

                          Working...
                          X