Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикация за поставен колан на Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Индикация за поставен колан на Мареа

    От край време индикацията за поставен колан/обезопасителен/ присветваше на таблото когато е поставен колана.Днес на дневен ред дойде и отстраняването на този проблем.Свалих седалката на водача и се оказа ,че от регулирането на височината на седалката болта който държи застопоряващото устройство на колана е прекъснал кабелите и същите когато се допрат индикацията загасва.Проблема бе решен за около 15 мин и сега всичко е ОК.Остана да загася само индикацията на Еърбега незнайно защо светна след поставянето на алармата и той.Централата съм я свалял няма влага нито външно нито вътре най вероятно е някаква натрупана грешка.И във тази връзка докато се рових из ръководствата на Брава и Мареа се натъкнах на механизми за саозатягане на коланите при удар и въпроса ми е:Има ли такива механизми във автомобилите ни и как действа Еърбега при поставен колан или при непоставен.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    Не ми се е отварял аир бег и него пожелавам на никого но мисля че и без поставен колан дейсва .За самозатягането на коланите може да пробваш докато го вадиш го издърпай рязко и трябва да затегне.
    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

    Коментар


      #3
      dani389 написа:
      Не ми се е отварял аир бег и него пожелавам на никого но мисля че и без поставен колан дейсва .За самозатягането на коланите може да пробваш докато го вадиш го издърпай рязко и трябва да затегне.
      Не ме разбрахте май, говоря за електрическо допълнително затягане на коланите.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        На някой автомобили (обикновено новите модели), еърбега не се задейства, АКО не е поставен колана! Причината е, че наранява много сериозно, когато нямаш поставен колан и се счита за опасно. Вероятно всички знаете, че еърбега е ефективен САМО когато се ползва в комбинация с поставен колан!Едит: Не съм, чувал за електрическо затягане... иначе дано имаш навик да ползваш колан и автомобила ти да е "на ясно", че имаш функциониращ еърбег и сложен колан (т.е. и двете да се отчитат правилно от автомобила).
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #5
          Дозатягането на коланите при ПТП при повечето автомобили става с пиропатрон-само командата е електрическа...
          Ex. Grande Punto Driver

          Коментар


            #6
            perlsite написа:
            На някой автомобили (обикновено новите модели), еърбега не се задейства, АКО не е поставен колана! Причината е, че наранява много сериозно, когато нямаш поставен колан и се счита за опасно. Вероятно всички знаете, че еърбега е ефективен САМО когато се ползва в комбинация с поставен колан!Едит: Не съм, чувал за електрическо затягане... иначе дано имаш навик да ползваш колан и автомобила ти да е "на ясно", че имаш функциониращ еърбег и сложен колан (т.е. и двете да се отчитат правилно от автомобила).
            Хайде да не е електрическо ама е полуелектрическо с някъкъв газ.Чел съм го някъде сигурно и затова питам и сега го изрових заповядайте.
            Прикачени файлове
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              На Opel Tigra съм виждал такова. Мисля че се казваше газпатрон и се намира под седалката. Свързан е с ключалката на колана.

              Коментар


                #8
                Торнадо, Колеги имам същия проблем вече съм писал за него и няма да се потретвам. Моята централа също е чиста - не е оливана от конденз или антифриз като аптека е, но "ламбека" още свети и така си карам. Скоро се опитах и стигнах реално до това, което Торнадо е показал на схемата. Сигурно някои от вас знаят показаното реално се намира под кората на средната колона на купето долу (захващането на колана). И като гледам схемата си мисля, че при поставен колан и при силен удар (не дай си Боже) се пука пиропатрона , изпуска налягането и дава контакт чрез жълтия конектор и кабел към централата за задействане (всички кабели и връзки на Аirbag-а и централата са с цвят жълт и много добре изпипани).Не ангажирам никого с това което написах, но проблема стои открит и при мен, много ме дразни и се надявам с общи усилия да го решим. За да се стигне до показаната схема се сваля кората на праговете на шофьорската-съответно дясната врата. Отвийте всички винтове и внимателно издърпайте с приплъзване праговата кората към колоната назад, иначе се чупят щипки(скоби) както аз направих, после гледах и затворих, защото ми беше "тъмно и неясно", пък и малко страх да не стане по-голяма.
                FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                Коментар


                  #9
                  И при мене имаше проблем с лампичката ми на коланите и го отстраних, махнах си лампичката Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Както и да е. А другото със затягането на коланите е верно. Преди седмица 1 приятел се удари с AUDI-то си, та днес ходихме за части по моргите. Заедно със волан с аербег, търсихме и колани Yellow_Flash_Colorz_PDT_19 , т.е. при отваряне на аербега се затягат и коланите с пиропатрон и сменяш и коланите после . Абе да не ни се случва пък...
                  Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                  Lancia Y

                  Коментар

                  Working...
                  X