Значи заформя ми се някакъв гаден проблем с колата.Тя от отдавна нещо не е наред ама днес съвсем се сдуха.До днес държеше стабилни ниски обороти около 900 и подхарчваше повечко бензин като имаше лоша динамика.Обаче днес вече държи към 1200 стабилни ниски оборота,мотора хептем не изка да върви,а разхода по мои сметки на дневния брояч е към 17-18/100 и нагоре. .Е това вече е абсурд.Много си я обичам тая кола ама това е безобразно.Хаправих малък тест.Смених въздушния филтър с чисто нов,запалих я,за 2-3 секунди беше на 900 оборота и после пак си ги вдигна на 1200.После откачих кабела на ламбдата-никаква промяна.Пак го закачих-пак без промяна.Говоря за загрят двигател до работна температура.Някой ако може да помогне ще съм много благодарен.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с TIPO 1.6 DOHC
Collapse
X
-
Хе,хе!Момчета,намерих чисто ново!От един магазин за американски авточасти на Стамболийски и Константин Величков.Влизам и питам "...абе имам типо ама с ГМ инжекцион,та дали ще се намери при вас това моторче...?",и го показвам.А пича зад щанда вика "...абе познато ми е.чакай да видя..." И аз чакам стискайки палци.След минута иде с един кашон,порови малко в него и извади едно като моето. Малиииииииии,ударих си газъ в тавана от кеф.Е,дадох 130 лв,ама сега си имам чисто новичко моторче.Пича каза ,че е от Шевролет Корвет хахаха...Даде ми последното ама каза ,че ще докарат още.Така,че колеги там можете да намерите заветното стъпково моторче.Макар и леко скъпичко,все пак го има стига да се сетиш каде да го търсиш.Е все пак не е 200$ или 400 лв както ми казаха на едно място .Fiat TIPO 1.6 i.e. DOHC
Коментар
-
Обаче сега пак се появи проблем.Като я запаля студена,държи към 2500 оборота и после сжаля до към 1000-1200 и толкова.Така си работи сега на 1000 оборота.По някога ги сваля на 900 за миг и пак си ги качва.И още нещо.Динамиката се подобри много малко и то не след смяна на моторчето,а след няколкочасови интервенций по мотора от моя страна.Някой да има идея защо така прави тая кола?Fiat TIPO 1.6 i.e. DOHC
Коментар
-
Да ти кажа това с оборотите и при мен го прави, докато загрее 1200-1400 и то не заковава на едни обороти, ами сваля - качва, като загрее смъква на 900-1000 и по малко играе нагоре - надолу. Тия модели имам чувството че това им е нормалната работа.In Tipo Veritas
Фиат Типо 1.6 DOHC
Фиат Стило 1.6
Коментар
-
относно заветното моторче
Аз съм със същото Типо, моето моторче като умря колата остана на 3000 оборота и така.... сега е със същото моторче, ама с изключени кабели, като се извадят жиците то остава като голям регулиращ винт. Значи с въртене (ключ 32мм.)го наместих на топъл мотор да показва около 1000 оборота. като е студена я паля с леко натиснат педал и е чекмак . като заработи я държа 30 сек. с педала на по високи обороти и като я пуснеш остава на 600-700 може и да угасне, ама не винаги. Например зимата работи по стабилно щото е студено и иска по-богата смес мотора и тогава направо си стои на 800 об. студена направо мърка на снега. Лятото се задавя малко, ама като мина 500 метра и вече държи нормални обороти. Не видях смисъл да купувам ново моторче, а и разхода ми не мърда така че си пасувам и карам така. Сега ще слагам газова и си си мисля, че с газта ще ми е по добре без стъковия мотор той иначе ще ми бърка сместа - така мисля де ама ще видя.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар