Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

трети цилиндър не работи не получава искра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    трети цилиндър не работи не получава искра

    до трети цилиндър не идва искра от бобината смених свещи и кабели не помогна /колата е брава 1.6 16v 103 к.с. / съпротивленията на бобината са на вторичните намотки са 9320 и на двете а на първичните 1 ом и на двете малко се разминава от стойностите дадени в ръководството но това е от грешката на уреда дайте съвет дали може да е от бобината или е нещо друго лампата на инжекциона не свети а и когато ходих на диагностика казаха че нищо и няма на колата.
    брава 1.6 , 16 v ,103 k. c.

    #2
    сега доколкото разбрах си с две бобини ,ако е така възможно е да имаш проблем и на 2 цилиндър,ако не не ти се ходи при майстор,изваждаш свещите,набучваш ги на лулите,допираш ги на маса ,даваш контакт ,включваш на 4-та и теглиш колата и гледаш-трябва на 1 и 4 цилиндър да цъкне едновременно ,и на 2 и 3 пак,ако на 2 цъкне а на 3 не ,пробваш да размениш кабели със здрав цилиндър,и ако пак не цъкне - вероятно бобина,ако цъкне -кабел.да не забравиш да пробваш преди това свещите,това че си ги сменил не значи работятдано съм помогнал
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      пробвах докато двигателя работи вадя кабелите един по един от страната на бобината и само на трети цилиндър не прескача искра на всички останали като доближа кабела до извода на бобината прескача искра и защото съпротивленията на на тази бобина която подава на 2 и 3 цилиндър са в тези граници които са дадени в раководството затова се самнявам дали е бобината или нещо друго ако взема нова и не се оправи ще ми дойде много скъпо вече смених свещи и кабели в рамките на 1 седмица и се оръсих около 120 лв за тези проби от къде е повредата
      брава 1.6 , 16 v ,103 k. c.

      Коментар


        #4
        dan4o написа:
        сега доколкото разбрах си с две бобини ,ако е така възможно е да имаш проблем и на 2 цилиндър,ако не не ти се ходи при майстор,изваждаш свещите,набучваш ги на лулите,допираш ги на маса ,даваш контакт ,включваш на 4-та и теглиш колата и гледаш-трябва на 1 и 4 цилиндър да цъкне едновременно ,и на 2 и 3 пак,ако на 2 цъкне а на 3 не ,пробваш да размениш кабели със здрав цилиндър,и ако пак не цъкне - вероятно бобина,ако цъкне -кабел.да не забравиш да пробваш преди това свещите,това че си ги сменил не значи работятдано съм помогнал
        Dan4o, ти е дал сравнително лесен и достъпен начин за проба! Аз , обаче не разбрах как си установил липсата на искра! Имай впредвид, че замерването на вторичното съпротивление може да ти отговаря на стойноста, но при високоволтов пробив това няма как да го установиш с оммера! Другия лесен експеримент е замяната на бубината с работеща, а иначе работата си е за мотортестер - там с осцилограмите на вторичната верига всичко ще си излезе!

        Коментар


          #5
          При система с двойни бобини, единственият начин да няма искра само на 1 цилиндър е да има вътрешно късо на единият край на бобината към маса. Проверява се като се разменят високоволтовите кабели на проблемната бобина - неработещият цилиндър ще се премести.
          Fiat Ritmo 105TC
          1600cc 105к.с.

          Коментар


            #6
            днес пробвах да разменя кабелите на 2 и 3 цилиндар и наистина неработещия цилиндър се премести явно бобината ще се сменя благодаря на всички за съветите които дадоха
            брава 1.6 , 16 v ,103 k. c.

            Коментар

            Working...
            X