Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
Къде има такива стендове?Сега звънях на Александър Ауто и ми казаха, че нямат такава джаджа за мерене или поне те не са чували за такава
Тодор ти го е казал.Иди за по-сигурно на стенд за измерване на изгорели газове в антифриза.За капачката на разш. съд ти бях споменал доста отдавна.Свърши първо тези процедури и тогава мисли за разни страхотии .
Къде има такива стендове?Сега звънях на Александър Ауто и ми казаха, че нямат такава джаджа за мерене или поне те не са чували за такава
Тук, във форума всеки се опитва да помогне, но никой няма директни впечатления и само можем да те разболеем от разни версии! Истината е, че наистина трябва да се направи първо един тест за наличие на изгорели газове в охладителната система и тогава да се преценява гарнитура ли е, глава ли е или само необезвъздушена система! Добър ориентир за наличието на въздух в системата е изчезването или намаляване на парното! И друго което можеш сам да проследиш е дали температурата и надуването се получават при работа на мотора на място / оставяш го да работи и му следиш температурата/ или когато си на ход и го понастъпиш! Втория случай е гарнитура / все-още с малки пропуски/ или глава. За тест за газове в системата смятам, че почти всеки сервиз има такъв химикал за тестване, не е никакъв стенд!
Добре де, то се видя, че не ви е заинтригувал проблема ми и няма да ви държа в невидени (за заинтересованите се отнася).Говорих преди 2-3 часа с Киро-Алфата, който изрази съмнения следните съмнения:1. Гарнитурата е тръгнала да си заминава и се оправя проблема за около 120 лв. със шлайфане на клапани и става за 2 дни.2. Другото предположение е много много лошо и се моля да не е то - можело и да е от пукнат блок. Възможна била заварка, но трябва да се установи къде е пукнатината. Оправя се, но за по-дълъг период.Пак казвам:- течове няма- загуба на мощност няма никаква- маслото не е мръднало
Може и да не разбирам от тези неща но не съм чул или видял гарнитура хем да духа хем после да спира и да се оправя сама и на мин така ми казаха в динекспрес може да е гарнитура ама като говорих с един познат работещ в сервиз и той казва че няма такова нещо духне ли веднъж през гарнитурата на главата спиране няма. пък за спукан блок незнам ама все щеше да има смесване на масло с антифриз, а и на един комшия с рено дизел му се беше спукал блока и капачката на разширителя така изхвърча.....не искам да те успокоявам но си мисля че проблема ти е по обикновен
може и да не си чувал и виждал за такава гарнитура ама аз съм виждал както не бях чувалтри гарнитури смених дакато разбера че става дума за някаква микроскопична шупла на главатамакар че беше шлайфана, просто като загрее двигателя и се разшири метала на главата тая шупласе отваря и малко по малко издухва гарнитурата, при мене това ставаше при работа на двигателяпри включена перка, колко съм я бръмчал на място докато се уверя и почна да виждам балончета в разшерителния съд.
уно 1.5i.e. имах,
типо 1.6.i.e. имах,
дедра2.0i.e. метанката, но вече бивша
Не се майтапете с тази работа! Не знам дали е стенд, може и уред за ГАЗАНАЛИЗ на антифриза/все тая/ да е, но не вярвам да е простия способ само с оцветяване.Мисля, че имаше подобна тема в OFFROUD форума, нямам време да я търся.
Такъв газанализ засега не мога открия. Къде се предлага като услуга не знам. Питах Киро Алфата, Александър Ауто, но нещо без резултат.
Нямам представа къде в София има такъв тестер, но ето ти линк на вносител на такива тестери, има офис и в София - можеш да им звъннеш и да ги попиташ на кого в София са продали тази техника !http://www.consult-lozanov.com/repai...locktester.htm
Не знам пичове вече от къде да я почна.Тези дни установих, че ако карам колата докъм 2000-2200 оборота в съда за антифриза нивото не се променя (стои си на мах.). Когато обаче я натискам до 3500-3700 оборота съда за антифриза се пълни догоре - не мисля, че това е нормално. Ако я карам няколко дни с високите обороти капачката започва да пропуска и по съда има струйки.
До къде стигна с проблема? Имаш ли възможност да ми отделиш 30тина минути до към петък срещу почерпка? Кажи кога и къде или дай на ЛС да се разберем ако имаш желание.
До къде стигна с проблема? Имаш ли възможност да ми отделиш 30тина минути до към петък срещу почерпка? Кажи кога и къде или дай на ЛС да се разберем ако имаш желание.
Проблема много отдавна е решен и вече колата е минала 20 000 км оттогава.Проблема беше пукната глава. Не смеси масло с антифриз, но срелката беше в червения сектор за 3-5 мин. след което я охладих като я пуснах по едно дълго спускане. Направих ремонта и без да е нужно смених и сегменти и вече всичко е ок. Колата си върви много добре.Целият ремонт беше около 800 лв. с частите. Правеха я две седмици.
Коментар