Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със свещите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със свещите

    Преди две седмици закупих свещи NKG, по съвет от много хора, описани като добри. Вчера както си карах на един светофар колата огасна и неможа да запали въобще повече. Тъй като свещите са нови започнах проверка на всичко останало - филтър за бензина (смених го с нов - добре че имах резерва), бобина, чукче и наковалня, делко, отвеждащия маркуч за гориво към резервоара, кондензатор на делко и т.н. След всичко проверено се оказа че свещите не са в ред. След като ги смених с едни стари всичко се оправи. Свещите са закупени по каталог и отговарят на топлинното число и другите характеристики.Въпреки че нещата се оправиха искам да опиша състоянието на свеща след като я свалих, тъй като е възможно да има и други проблеи по запалителната и горивната система:- черна и мокра-преди да ги сваля от ауспуха излизаше леко черен дим- хвърляше искра не само между електрода и горната част на масата, а и по пръстена отстрани- исрата беше слаба и излизаше само по краищата на електродаДруги аномалии:- тока до бобината беше 8 волта (измерено с мултицет), въпреки че акумолатора даваше 12,7 волтаПиша тази тема тъй като, както казах по горе много хора са доволни от тези свещи, но при мен създадоха проблем. Възможно е този проблем да е примерно от ниския волтаж идващ до бобината или от нещо друго - незнам. Затова ви моля след като описах нещата да дадете някаква идея, дали е възможно свещите да са отишли толкова скоро.

    #2
    Дали не си попаднал на поредното менте в БГ?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Re: Проблем със свещите

      georgialeksandrov написа:
      - тока до бобината беше 8 волта (измерено с мултицет), въпреки че акумолатора даваше 12,7 волта
      1. Тока се мери в "ампери". Във "волтове" се мери напрежение.2. Акумулатор, а не акумолатор.3. Това напрежение на работещ двигател ли е, или на спрял?4. Каква е колата?
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #4
        Re: Проблем със свещите

        georgialeksandrov написа:
        Въпреки че нещата се оправиха искам да опиша състоянието на свеща след като я свалих, тъй като е възможно да има и други проблеи по запалителната и горивната система:- черна и мокра-преди да ги сваля от ауспуха излизаше леко черен дим- хвърляше искра не само между електрода и горната част на масата, а и по пръстена отстрани- исрата беше слаба и излизаше само по краищата на електрода
        Виж това:http://www.ngksparkplugs.com/tech_su...9_Poster.pdfа ето и от нашия форум :http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...pic.php?t=2885
        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
        Среден разход на газ

        Коментар


          #5
          затова се купуват свещи не според марката, която пише и която и аз мога да я напиша, а според това дали наистина са свещи или са макети само на свещи ако ме разбираш. колегата jonfound ти е казал останалото
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар

          Working...
          X