Преди две седмици закупих свещи NKG, по съвет от много хора, описани като добри. Вчера както си карах на един светофар колата огасна и неможа да запали въобще повече. Тъй като свещите са нови започнах проверка на всичко останало - филтър за бензина (смених го с нов - добре че имах резерва), бобина, чукче и наковалня, делко, отвеждащия маркуч за гориво към резервоара, кондензатор на делко и т.н. След всичко проверено се оказа че свещите не са в ред. След като ги смених с едни стари всичко се оправи. Свещите са закупени по каталог и отговарят на топлинното число и другите характеристики.Въпреки че нещата се оправиха искам да опиша състоянието на свеща след като я свалих, тъй като е възможно да има и други проблеи по запалителната и горивната система:- черна и мокра-преди да ги сваля от ауспуха излизаше леко черен дим- хвърляше искра не само между електрода и горната част на масата, а и по пръстена отстрани- исрата беше слаба и излизаше само по краищата на електродаДруги аномалии:- тока до бобината беше 8 волта (измерено с мултицет), въпреки че акумолатора даваше 12,7 волтаПиша тази тема тъй като, както казах по горе много хора са доволни от тези свещи, но при мен създадоха проблем. Възможно е този проблем да е примерно от ниския волтаж идващ до бобината или от нещо друго - незнам. Затова ви моля след като описах нещата да дадете някаква идея, дали е възможно свещите да са отишли толкова скоро.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със свещите
Collapse
X
-
Re: Проблем със свещите
georgialeksandrov написа:- тока до бобината беше 8 волта (измерено с мултицет), въпреки че акумолатора даваше 12,7 волтаFiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Re: Проблем със свещите
georgialeksandrov написа:Въпреки че нещата се оправиха искам да опиша състоянието на свеща след като я свалих, тъй като е възможно да има и други проблеи по запалителната и горивната система:- черна и мокра-преди да ги сваля от ауспуха излизаше леко черен дим- хвърляше искра не само между електрода и горната част на масата, а и по пръстена отстрани- исрата беше слаба и излизаше само по краищата на електрода:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...pic.php?t=2885
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар