Откачило ми се е лостчето, което затваря и отваря клапата за външен въздух към купето на Bravo. Може ли някой да ми каже как се демонтира целият блок на вентиларира с клапата. Евентуална схема. Благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Клапа за външен въздух на Bravo
Collapse
X
-
....казваите де, че и моита не се затваря и на ланчата ми беше с тоя проблем и като се сетя къв зор беше ебати, хич несе хващам пак ако и на бравото е толкова трудно. рових с търсачката за подобна тема тука ма нещо несе справих, така че с колегата ще сме благодарни ако някои пусне някое линкче или напрво си каже как става хавата и струва ли си усилията . Благодарим!!!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
И така колега малко ме съмнява само лостчето да е откачено но дано е така .С първото което започваш е да свалиш жабката като отвориш вратичката има няколко винта по краищата и още 2 на самото дъно .След това с помоща на подвижна лампа на доста не удобно място ,падащо се от страни на клапата има малко моторче квадратно с мръсно бял цвят има 3 винта но ти можеш да развиеш само 1 за другите два трябва да се свали таблото.Отвиваш 1 ният винт и с него има малка гумена шайба а другите като напънеш моторчето на вън чупиш ошите на другите 2 ,когато го освободиш от винтовете остава само лостчето на клапата.Ако повредата не е само в лостчето на клапата отваряш машинката има в нея една ос с резби която ще е здрава и 3 зъбчатки от пласмаса някоя от тях не е здрава,запазваш парчета та и отиваш при чесовникар и го молиш да ти каже каде може да ти направят същата зъбчатка от бронз, ако ти оттърва може и другите да ги направиш метални ас така направих и 6/7 месеца няма проблем.Надявам се това да помогне . После по обратния начин зглобяваш като сложиш лостчето на клапата намесваш машинката добре да прилепне на място то и завиваш 1 ния винт той държи достатачно.Намен лично това с чупенето на ушите неми хареса но само това е начинат без да сваляш цялото арматурно табло УСПЕХ.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
-
Здравейте.За да не отварям нова тема ще пиша тук.Кака да разбера дали тази клапа функционира нормално или не?Забелязах ,че когато е малко по-студено времето ,в колата се получава един много неприятен конденз, когато не е карана и всичко е влажно(наи-вече под педалите).Дали това е от тази клапа?Или този поленов филтър?Благодаря за отговорите предварително!Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Ми как!? лягаш под жабката сваляш мотора на парното (тва е фасулска работа) само с един винт е и после като капачка за буркан, и там се вижда клапата!Даваш на контакт и цъкваш копчето за клапата и гледаш, и наи вероятно няма да видиш нищо да се случва щото аз до ся такава работеща клапа на ланча и фиат несъм видял След това псуваш извесно време докато ти олекне, и забравяш за проблема докато не се появи някои хитър и лесен начин за оправянето на тоя дефект. Между другото начина съм го замислил остава да го изпълня и ще го публикувам тука нагледно със снимки.Като обещавам да не се налага да сваляте цели табла за да го оправите !Ако решиш все пак да се заемеш с нея те чакат още много псувни и скъсани нерви,щото ще трябва да разглобиш всичко отпред, ще си навлечеш доста повече беди от колкото ако само клапата не работи. Ако те дострашее да разглабяш таблото следва да счупиш двете уши на моторчето които няма как да развиееш щото са в на маикаси г***** след като ги счупиш моторчето е вече в ръцете ти. Тогава с ужас установяваш че е счупена оста (щото ако не е счупена пак няма да можеш да го свалиш без да разглабяш) оста или ти си я счупил при напъването или тя се е счупила от самия напор на мотора и затова не ти работи клапата. Ако е здрава оста те чака ново 20, изкъртени са зъбните колелца вътре в машинката. Тук вече незнам как ще си помогнеш ! Но и в двата случая изход от ситуацията почти няма!!! зато аз съм го замислил тва с машинка от централно но да видим за сега ме мързи и е само идея, ако я направя ще пиша!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Благодаря ти за подробното обяснение Slavi_Lancia! Мен ме интересуваше за какво точно служи таи клапа и до колко е важна. Чудех се защо в колата ми е влажно на пода и защо ми се запотяват стъклата.Дали е от тази клапа или от поленовия филтър? Преди да започна да разглобявам каквото и да искам да съм сигурен че има смисъл. Мерси за отговора!Fiat Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Аз намерих решение и го публикувах http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=14226 Вече месец карам и работи перфектно.Bravo 1.8 16V
Коментар
-
Да, щом ти е влажно в краката сигурно радиатора на парното ти тече,а с клапата просто казваш вътре ли да върти въздух или от вън да вкарва, само за това служи от развалена клапа няма да ти е влажен пода А тази рационализация която е побликувал колегата е хитра но не е естетически издържана. Трябва нещо по "профисионално" решение да се намери.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Абсолютно си прав. Решението не е много естетично, но всичко си има цена. За 1,50 си ми емного естетично. Днес карах едно Mitsubishi Grandis. На 1 година. Трябва да ти кажа, че дрънка от естетика. След това си се качих на Бравото и въпреки всичко си ми харесва и ще си го карам докато може. После....Bravo 1.8 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар