Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какви са признаците за заминали биалетки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Какви са признаците за заминали биалетки

    интересува ме кога тропат, при малки неравности, при големи дупки, какви са симптомите - нестабилност при висока скорост, при рязък старт и.т.н.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Прегледа ти е 2 лв. на сервиз на цялата предница.Поне в Карлово е толкова.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      Прегледа ти е 2 лв. на сервиз на цялата предница.Поне в Карлово е толкова.
      тва и аз го знам :D не е в 2-та или 5-те лева въпроса.
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Общо взето почуква почти постоянно особенно, ако караш по павета.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          биалетки

          ми потропват като се криви колата по неравности като изправяш на завой също леко веднъж не като каретата да трака няколко пъти Добре че при мен няма такива работи на PUNTO ELXMи потропват, като се криви колата по неравности. Също, като изправяш на завой. Леко веднъж, а не, като каретата да трака няколко пъти. Добре, че при мен няма такива работи на PUNTO ELX
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: какви са признаците за заминали биалетки

            pakumba написа:
            интересува ме кога тропат, при малки неравности, при големи дупки, какви са симптомите - нестабилност при висока скорост, при рякъз старт и т.н.
            да ти кажа на мен в момента ми потропва кокато съм с малка скорост и правя завой в комбинация с неравност и се чува еднократно хлопване също и когато тръгнеш рязко , спреш рязко със завлачване на гуми пак е еднократно хлопване а ти знаеш ли колко струваха? колата е мареа 1.8 16v
            FIAT MAREA 1.8 16V SLX sedan 98г.

            Коментар


              #7
              офф написах ти добър отговор, ама нета се ........ и се изгуби- накратко за темпра 2 лв е едното тампонче, комплекта биалета с тампоните е към 12-13 лв
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Преди 2 месеца сменях биалетка- цена 25 лв. А колкото до прегледа клякаш, хващаш я смело с гола ръка и клатиш. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
                Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                Lancia Y

                Коментар


                  #9
                  Аз за 6 месеца смених 2 биалетки и се от ляво, като и двата пъти се бяха счупили направо.А тропането е направо отвратително, дори с усилена яко музика се чуваше
                  TIPO 1.6 SX
                  <ОцВеТиТеЛ>

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте,Малко да я върнем темата от архивите, защото не искам да отварям нова. При мен проблема предполагам, че е от биалетка и затова пиша тук. Проблема е следния - когато завивам надясно и завоя е широк и го взимам с малко по-голяма скорост, се чува едно тропване, което наподобява на удряне на камъче в ламарина. Чува се от пред от ляво. Двама човека ми казаха, че проблема е биалета, но искам да чуя и вашето мнение.
                    FIAT Bravo JTD GT '99

                    Коментар


                      #11
                      Аз смених само тампони, че като гледам новите беалетки страхме хваща да ги сложа. На старите нищо им нямаше, само тампоните бяха станали като шайби Четири оригинални тампона FIAT - 7лв.
                      Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                      Коментар


                        #12
                        spark написа:
                        Аз смених само тампони, че като гледам новите беалетки страхме хваща да ги сложа. На старите нищо им нямаше, само тампоните бяха станали като шайби Четири оригинални тампона FIAT - 7лв.
                        от хит ко ли взе тампоните? и аз смених само тампончета и направих 10 000- сега фтулките са почти откъртени, тампоните мязат на трътка. а как така ще се чупят бе, ще ме накарат да сменям само тампончето на самата биалета, горе , където се хваща за щангата- дали се продават и те? ако ще ми се чупят, ще го направя така
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          Е чак да се счупят... да не са правени в час по трудово? В крайна сметка потропването много често е и от заминал носач - втулките, или шарнира. А тампоните на биалетката, която преди година и половина смених и бях купил от Хит-ко са си прекрасни до този момент!
                          Frontera Sport, X20SE март 1998

                          Коментар


                            #14
                            @pakumba: От хит-ко ги взех. Горните тампони дето са на щангата се съмнявам да се продават. То в магазина на хит-ко ми твърдяха, че само тампони на беалетките не се продавали ама аз нали му гледах сайта и направо им ги показах на компютъра в магазина Kато ги поръчвах казах да са Pirelli, на тампоните пише FIAT.И да не объркате шайбите, трябва да са е те така )=( като го завъртиш на 90 градуса.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              Разбита биелета издава един такъв звук, като че майстора си е забравил отвертката под капака на двигатела, и тя трака по калника. Чува се ясно, когато двете предни колела попадат в различно време по неравности, т.е. едното се повдига или смъква по неравност, или пък се редуват неравности от двете страни на автомобила...По-точно немога да го обясня :D Диагностика се прави, като се вдигне цялата предница на автомобила, така че предните клела да зависнат. Само тогава върху биелетките няма натиск и може с леко разклащане на белетките с ръка да се определи дали са разбити. В ето тази тема има и схеми с два вида биелетки ( елемент 4 ), използвани от Фиат http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...816&highlight=
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X