Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Огромен разход на газ!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колега Forsaken, при тебе как е разхода на газ - като гледам си със същия мотор като мене???
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Така,вчера си засекох колата на 100 км градско-УРА,мисля че си е пак както едно време 7/100 км,но за всеки случай ще направя и още една засечка
      SKODA 105L '78
      PUNTO 1.2 MPI ELX '94
      FIAT 126p '89
      TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
      GRANDE PUNTO 1.2 '06

      Коментар


        #18
        Кажи какво точно правиха по колата ти!!!И аз искам такъв разход, ама ако може на градско
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #19
          Yavor написа:
          Кажи какво точно правиха по колата ти!!!И аз искам такъв разход, ама ако може на градско
          7/100 ми е градското :D Просто наново ми настроиха сместа газ-въздух.Даже майстора се чудеше как колата ми работи с толкова бедна смес-каза да направя едно кръгче,направих!Пита как е-викам му всичко си е ОК.Само дето на 5-та на баир не може да ускорява,ама по важен ми е икономическия елемент :D
          SKODA 105L '78
          PUNTO 1.2 MPI ELX '94
          FIAT 126p '89
          TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
          GRANDE PUNTO 1.2 '06

          Коментар


            #20
            Колега,

            Това,че разхода ти е такъв е много хубаво.Искам само да те предупредя,че сместа не трябва да бъде бедна,защото при бедна смес автомобила загрява повече,а също прегарят клапаните.Така,че помисли добре.Успехи !!!

            Коментар


              #21
              Не знам дали израза "бедна смес" е точен,защото колата си върви перфектно и нито придърпва,нито нищо.Но на мен ми се струва,че има различни комбинации газ-въздух,при които колата върви по един и същи начин,ама разхода е различен!Защото на мен ако ми харчи газ 10/100 км. извънградско, както последните седмици,то аз по добре на бензин да си я карам А и преди,и сега при 7/100 градско не ми е правила впечатление да загрява прекалено-винаги си е в нормите.
              SKODA 105L '78
              PUNTO 1.2 MPI ELX '94
              FIAT 126p '89
              TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
              GRANDE PUNTO 1.2 '06

              Коментар


                #22
                О.К

                Аз само да ти кажа,за да те предпазя от евентуални нежелани последствия.Най-добре да се погледне на газанализатор.Успехи !!!

                Коментар


                  #23
                  Re: О.К

                  milky написа:
                  Аз само да ти кажа,за да те предпазя от евентуални нежелани последствия.Най-добре да се погледне на газанализатор.Успехи !!!
                  Ама те точно на газанализатор ми я настроиха! И то в доста добър сервиз според колеги от форума.
                  SKODA 105L '78
                  PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                  FIAT 126p '89
                  TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                  GRANDE PUNTO 1.2 '06

                  Коментар


                    #24
                    О.К

                    Еми значи не би трябвало да ти е бедна сместа.Няма проблеми,може би си се изразил неточно или аз не съм те разбрал.Дано на следващото засичане ти даде още по-нисък разход.Успехи !!!

                    Коментар


                      #25
                      Yavor написа:
                      Колега Forsaken, при тебе как е разхода на газ - като гледам си със същия мотор като мене???
                      Ами колега, като гледам и на цвят я докрваш като мойта градско 12-13/100извънградско 7,8-8/100 при средна скорост 100км/ч.И мойте разстояния са малки, така, че дереджето ни е еднакво, не само колите.Мисля скоро да предприема някои стъпки към подобряване на разхода и ако стане ще те информирам своевременно!Успехи!
                      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                      Коментар


                        #26
                        Чета и въздишам...Мойта Фея градско под 12 не пада, а на дълъг път се върти между 10 и 11 (в зависимост от газстанцията и тежестта на обувката ми).Зимата разхода ми си е същия (очаквах лятото да падне, но не би).Другият ми проблем (който вероятно е свързан) е, че колата почна да загрява, и то не само в града. Отначало помислих че е от датчика на ветнилатора, вързах го с ключе и го пускам постоянно да върти, но се оказва че пак загрява. Втората ми стъпка бе да пусна парното, и като се комбинира с факта, че на шофьорската врата и изгоря моторчето на стъклото и не се сваля... все едно съм на сауна .Мисля си първо да продухам радиатора, да не се е задръстил някъде (скоро го взех втора употреба, тогава го надухме само да видим да не е спукан). В неделя на регионалната среща ми подхвърлиха идеята, че загрява заради натегнати клапани (щото карам на газ), та може и да я закарам и това да видят... Има ли някой друга идея?

                        Коментар


                          #27
                          Immortal написа:
                          Чета и въздишам...Мойта Фея градско под 12 не пада, а на дълъг път се върти между 10 и 11 (в зависимост от газстанцията и тежестта на обувката ми).Зимата разхода ми си е същия (очаквах лятото да падне, но не би).Другият ми проблем (който вероятно е свързан) е, че колата почна да загрява, и то не само в града. Отначало помислих че е от датчика на ветнилатора, вързах го с ключе и го пускам постоянно да върти, но се оказва че пак загрява. Втората ми стъпка бе да пусна парното, и като се комбинира с факта, че на шофьорската врата и изгоря моторчето на стъклото и не се сваля... все едно съм на сауна .Мисля си първо да продухам радиатора, да не се е задръстил някъде (скоро го взех втора употреба, тогава го надухме само да видим да не е спукан). В неделя на регионалната среща ми подхвърлиха идеята, че загрява заради натегнати клапани (щото карам на газ), та може и да я закарам и това да видят... Има ли някой друга идея?
                          По мое мнение 90% от случайте на загряване са от задръстен радиатор особено щом си го взел 2-ра употреба (естествено изключваме случайте на блокирал или слабо отварящ термостат). Аз лично се съмнявам да загрява много от клапани. Имах навремето една Мазда - задника си съдрах да я мъча - загряваше - оказа се запушен радиатор - тогава нямаше оригинални и сложих жигулски - стана перфектно - дори му присадихме и перката с мотора и стана оригинал - така я и продадох и на никой не му направи впечатление. :P
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #28
                            Immortal написа:
                            Чета и въздишам...Мойта Фея градско под 12 не пада, а на дълъг път се върти между 10 и 11 (в зависимост от газстанцията и тежестта на обувката ми).Зимата разхода ми си е същия (очаквах лятото да падне, но не би).Другият ми проблем (който вероятно е свързан) е, че колата почна да загрява, и то не само в града. Отначало помислих че е от датчика на ветнилатора, вързах го с ключе и го пускам постоянно да върти, но се оказва че пак загрява. Втората ми стъпка бе да пусна парното, и като се комбинира с факта, че на шофьорската врата и изгоря моторчето на стъклото и не се сваля... все едно съм на сауна .Мисля си първо да продухам радиатора, да не се е задръстил някъде (скоро го взех втора употреба, тогава го надухме само да видим да не е спукан). В неделя на регионалната среща ми подхвърлиха идеята, че загрява заради натегнати клапани (щото карам на газ), та може и да я закарам и това да видят... Има ли някой друга идея?
                            естествено първо провери термостата дали отваря и виж дали на решетката между фаровете /вътрешната черна част на квадратчета/ квадратчета са отворени ако не са намери си такава на които са отворени или ги пробий с подходящия размер аз така направих на моита и проблема изчезна провери си също и гърнетата ако имаш запушено /учедващо но често срещан проблем при типо/темпра/ също може да ти загрява пак от личен опит-свали задните гърнета те вървят заедно и пробвай дали тогава ще ти загрява
                            TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                            UNO 1.0 FIRE

                            Коментар


                              #29
                              Благодаря за идеите...Това с решетката между другото и аз си го помислих, защото моята е затворена. Има един въздуховод отдолу обачче, който ще пречи на въздуха дори и да махна маската изцяло. За да го извадя него, трябва да сваля радиатора, така че все го отлагам за събота и неделя, а тогава все нещо друго ми излиза...

                              Коментар

                              Working...
                              X