Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пишман станах с моя Фиат :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колеги незнам ама и аз съшто като колегата msotiroff смених доста работи по моита фиатка Bravo 14 12v 96 та даже и аз мислех да пускам подобна тема :D ,значи да се похваля аз досега съм сменил бензинова помпа,стартер(него не го смених че е скъпо поправиха го ),термостат,и стъпково моторче, него преди една седмица го смених че не можело да се почисти.Но въпреки тиа провреди Fiata продалжава да си ме кефи дано все някога спре да се чупи де .Иначе иам един приател де постояно ми хвали неговата доизелова Golf 2 90 коня ,колко вървяла и колко здрава била,важното е че моито фиатче с неговите 80 коня не и се дава . Пожелавам на всички колеги да са ни здави фиатчетата осбно твоито msotiroff

    Коментар


      #17
      ...

      Коментар


        #18
        Нали всички сте наясно, че сме си купили стари коли, на които са им взели душата в Европа. Стари коли, които са на по 100-200 000 км. и на които частите им точно в този момент се амортизират и се нуждаят от смяна. При едни това става малко по-рано, при други малко по-късно. Няма какво да се учудвате и да се косите, че проблема е в колите Ви. Друг е проблема вече, че няма условия за поддръжка тук. Нито са ни частите като части, нито са ни специалистите като специалисти. При тия фактори как искате да си седнем в колите с мисълта "Брей, нямам какво повече да й оправям" ... в момента в които сме ги купили сме си сложили главата в торбата. Общо взето покупката на стара кола и поддръжката й тук в България е 10% удоволствие и 90% проблеми!

        Коментар


          #19
          kikoto написа:
          ...Иначе иам един приател де постояно ми хвали неговата доизелова Golf 2 90 коня ,колко вървяла и колко здрава била,важното е че моито фиатче с неговите 80 коня не и се дава...
          Тоя твой приятел сигурно е седнал в голфа директно от Москвич 408 или от ЗАЗ.Аз друго обяснение за такива хора - нямам.
          VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
          VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
          VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
          VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
          Нека Силата на бъде с Нас...

          Коментар


            #20
            Кире,Москвето и Голфето-2 си приличат доста,особено по наличните екстри.
            Octavia RS
            Evo 10-служебната играчка.

            Коментар


              #21
              Проблемите със старите автомобили са еднакви при всички.. един пич има Голф 3-ка от около 2 години.. и беше сметнал, че месечните разходи по поддръжката на автомобила от както я е купил са средно по 500лв на месец... сами си правете сметка колко ремонти е паднало по тази кола... (без да е имал катастрофа).Друг фактор е, че качеството на новите автомобили е много по-ниско спрямо това което се е правило преди 5-6 (да не говорим преди 15) години... Така, че и нов да е... като навъртиш километри и проблемите ти пак ще са същите... Практиката е, да се кара един автомобил докато е в гаранция от производителя... като мине тя, сменяш автомобила! Повечето не можем да си го позволим.. за това по-умната при избора на автомобила (нямам предвид марката) и след това внимателно с карането, защото и пенсионерите не могат да тичат, а и костите им се трошат лесно
              FIAT Marea 1.9 JTD HLX

              Коментар


                #22
                perlsite написа:
                ... защото и пенсионерите не могат да тичат, а и костите им се трошат лесно ...
                Отдавна го чакам това сравнение! Еваларско!
                VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                Нека Силата на бъде с Нас...

                Коментар


                  #23
                  Аз също не мога да се оплача от 1.4 12V дотук за три години бензинова помпа (колата е на газ още от Италия произведена е 03’98 а газта е монтирана 05’98 BRC) предни амортисъори и хидравлична рейка ( купих си я с течаща) и съединител. Иначе - само масло и гориво.Другата ми кола - амортисьори и в момента моторче за празен ход, а също и съединител. Това за 1 година и 48000 километра.Другото което си мисля - щом аз тука в БГ направих за една година тия километри, там в Италия може също да са правени... Тогава колата сигурно би могла да бъде най малко на 200000 при покупката и...Не подкрепям мнението че фиатите са чупливи. Чупят се точно толкова, колкото и всички други марки. Всичко е въпрос как е поддържана от предните собственици.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #24
                    zgabrovski написа:
                    Аз също не мога да се оплача от 1.4 12V дотук за три години бензинова помпа (колата е на газ още от Италия произведена е 03’98 а газта е монтирана 05’98 BRC) предни амортисъори и хидравлична рейка ( купих си я с течаща) и съединител.
                    Интересно защо почти 10-годишни АГУ монтирани в Италия /моята е монтирана 05.97г./ и до момента работят почти перфектно, а в момента в който някой си постави АГУ тук в БГ и започват проблемите
                    BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                    Среден разход на газ

                    Коментар


                      #25
                      И аз съм с газова монтирана в Италия и досега нямам проблеми с нея,само едни мембрани и смених,иначе за 2 години каране по нашите хубави пътища съм сменил само 1 носач, термостат ,съединител,масла , филтри и обичайните ролки и ремъци .Незнам много ли е това или просто съм попаднал на читава кола ама като чета какви проблеми има колегата направо си е за съжаление.
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #26
                        Аз си мисля че колегата msotiroff е имал лошия късмет да купи кола на около 200000-250000 км. На тези километри при всички марки автомобилипроблемите биха били аналогични.Така че колега проблема не е в това че си купил Фиат а в километрите на колата.С пожелания за безаварийно каране след тези ремонти.

                        Коментар


                          #27
                          masterkar написа:
                          zgabrovski написа:
                          Аз също не мога да се оплача от 1.4 12V дотук за три години бензинова помпа (колата е на газ още от Италия произведена е 03’98 а газта е монтирана 05’98 BRC) предни амортисъори и хидравлична рейка ( купих си я с течаща) и съединител.
                          Интересно защо почти 10-годишни АГУ монтирани в Италия /моята е монтирана 05.97г./ и до момента работят почти перфектно, а в момента в който някой си постави АГУ тук в БГ и започват проблемите
                          Колега, не съм съгласен напълно с тебе. Както повечето колеги от форума знаят съм с Фобос ГИ и съм доста доволен. Проблемът не е в газовите уредби, а в некадърните и лъжливи майстори. Повечето са пишман майстори и не разбират хич от това което правят.
                          Driving Marea Weekend 1.8 16 V on LPG

                          Коментар


                            #28
                            Richard Burns написа:
                            masterkar написа:
                            zgabrovski написа:
                            Аз също не мога да се оплача от 1.4 12V дотук за три години бензинова помпа (колата е на газ още от Италия произведена е 03’98 а газта е монтирана 05’98 BRC) предни амортисъори и хидравлична рейка ( купих си я с течаща) и съединител.
                            Интересно защо почти 10-годишни АГУ монтирани в Италия /моята е монтирана 05.97г./ и до момента работят почти перфектно, а в момента в който някой си постави АГУ тук в БГ и започват проблемите
                            Колега, не съм съгласен напълно с тебе. Както повечето колеги от форума знаят съм с Фобос ГИ и съм доста доволен. Проблемът не е в газовите уредби, а в некадърните и лъжливи майстори. Повечето са пишман майстори и не разбират хич от това което правят.
                            Въпроса ми беше риторичен и очаквах точно такъв отговор /разсъждение/ като твоя ! Предполагам, че "хардуера" за АГУ навсякъде по света е един и същ, но поставянето и настройката на АГУ за различните марки и модели инжекционни автомобили изисква повечко познания и съответната техника ... Така, че не виждам с какво не си съгласен с мен ?! Ти явно си един от късметлиите при поставяне на АГУ в БГ, което само потвърждава общото правило! А и ако не ме лъже паметта от постовете ти - май шефа на Фобос ти беше личен познат?П.С. На старата Ладичка 1500S сам си поставих руска АГУ и сам си я настройвах и нямах никакви проблеми :D ! Но едно е да поставяш АГУ на карбураторна кола, а за съвсем друго нещо става въпрос при инжекционите с ECU ! И ако там на газ се "задъхваше" по баирите, то сега с Фиатката няма такива проблеми - изобщо не може да се усети намаляване на мощността при работа на газ и по най-големия баир :D !
                            BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                            Среден разход на газ

                            Коментар


                              #29
                              За такива модели с пълна инжекция-само газов инжекцион и нищо друго.
                              N.Y. State of Mind

                              Коментар


                                #30
                                Сърдечно благодаря на всички колеги за исреността и съветите.Наистина се замислям дали да не ЪнИнсталирам АГУ-то. Дали ще има проблеми ако оставя Агу-то, но продължа да карам колата само на бензин ?![/b]nadq said:В подписа на човека пише - Fiat Brava 1.4, 12v ’97 И тва Браво ли се води от първите? Sad Много карък ти се е насъбрало,ман,сори Sad Мен на 2рата седмица ме подпряха отзад...,ако ще те успокои нещо...shit happens all the time SadКолега msotiroff,като си джиткаше по магистралката,не ти ли светна лампа за маслото,преди да спре да пали и смяната на вала..?Колега, не бих продължил да карам и един метър ако ми светне лампата за маслото. Не знам къде и колко високо е датчика за маслото, но никога не е светвала лампата. Имам съмнения даже, че е качвала масло, но по съвсем малко и затова не е светнала лампата, а това "малко" е било достатъчно за краха на вала.
                                M-Benz E 250 TD 150hp
                                M-Benz 200d 75 hp
                                Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                                Коментар

                                Working...
                                X