Колеги, пишман станах с тоя Фиат. Купих си Фиатчето преди два месеца. Всичко му беше перфектно, ама всичко. Проверих го отсекъде преди да го взема. Още на същия ден смених всичи консумативи - масло, филтри, ремъци, ролки и още куп други дребни неща, инсталирах чистак ново АГУ "Ловато". След известно време забелязах, че понякога в "Standby" не държи 800 оборота, а ги губи може би до 600. Веднага отидох в сервиз, където един мним майстор ми каза, че требва да се смени някаква си машинка "Bosch" за ниските обороти, която определяла съотношението между горивото и въздуха. Тази екстра ми струваше около 140 - 150 лева. След още малко време ми изгоря бензиновата помпа (искам да отбележа, че винаги имам поне 10 литра бензин в резервоара, паля, подгрявам и карам на бензин поне до втория светофар) - добре знаете колко струва и тази екстра. След това изгоре ключа на късите светлини, а той е едно цяло с тоя на чистачките - купих ключ, оправих и това. Не мина много време и веднъж, когато пътувах по магистрала "Тракия" усетих как колата започна леко да губи мощност. На следващата сутрин двигателят вие като вълчица на месечина и не ще да запали. Закарах я на въже в един реномиран сервиз. Момчетата си казаха думата - трябва да сменям разпределителен вал и 12 на брой кобилици и естествено отново масло и маслен филтър. Беше се слчило обичайното при тези Фиати - запушване на маслена магистралка. Ами поправих и тази беля - вярвам добре знаете цената и на тази екстра. Тъкмо си покарах зравото Фиатче два дни и не щеш ли - падна капката, която преля чашата на търпението ми, а именно изгореха свещички. КОЛЕГИ, МОЛЯ КАЖЕТЕ МИ - ДО КОГА ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ТОВА ???? И вашите коли ли са така или аз съм попаднал на трошка ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пишман станах с моя Фиат :(
Collapse
X
-
Колега сигурно си си взел фиат от по-старите години и доколкото разбирам с тях възникват такива проблеми. Моята брава 1,4 12V е произведени началото на 2007г и до сега по нея съм сменил само двата предни амортесьора. по дв-ля да чукам на дърво не съм барал нищо само сменям маслото на 8000км. Предполагам, че като си хвърлил толкова средства за да си ремонтираш колата не би трябвало да имаш повече проблеми с нея.BRAVA 1,4 12V
Nissan Navara
Коментар
-
В подписа на човека пише - Fiat Brava 1.4, 12v ’97 И тва Браво ли се води от първите? Много карък ти се е насъбрало,ман,сори Мен на 2рата седмица ме подпряха отзад...,ако ще те успокои нещо...shit happens all the time Колега msotiroff,като си джиткаше по магистралката,не ти ли светна лампа за маслото,преди да спре да пали и смяната на вала..?1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ
Коментар
-
msotiroff написа:Багодаря на колегите за съболезнованието. Фиата е Август ’97 - не е чак толкова дърт. А как е каран и подържан в Германия, това вече не знам.
Коментар
-
За мен лично изгорялата помпа и плаващите обороти можеш да ги отнесеш към монтажа на газовата уредба.Само за справка - повредата на моторчетата е повече мит отколкото реалност. Много често трупането на грешки и влошената работа се бъркат с проблемно моторче.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
абе честно казано според мен фиатите са така. сеа тука 10000000000 човека ще почнат да казват как са сменили само 1 нещо за 3 години и то струва 2 лева, аз ти казвам моя опит- постоянно нещо не е в ред, рядко успяваш да спретнеш колата в перфектна форма, физически нямаш тази възможност просто, всяка седмица нова изненада. единственото, което им признавам на фиат са двигателите, за 3 фиата никога не съм сменял нищо, ама абсолютно нищо по двигателя. изключвам кабели и дистр капачка и ремъци естествено. не съм отварял двигател на фиат. обаче всичко останало като окачване, електроника по мотора, скорости /тва е ад/, хидравликата, някви измислени сглобки имат например по лоста на скоростите абе фиат ама нов да еLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:... абе фиат ама нов да е ...VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Запушените магистралки... явно са ти сложили добавка в маслото преди да ти я продадат или са сложили някое неподходящо масло. Мойта е произведена 11’96 (според EPER) иначе се води август ’97. Така че, колега не гледай датата на първата регистрация. По колата почти всичко е BOSCH и сдава багажа. На мен преди седмица ми замина бобината (пак BOSCH) и взех нова за 120 лв. Следващото нещо, което очаквам е ламбда сондата (естествено пак BOSCH). Слагай хубаво масло (най-малко полусинтетика) и го сменяй по-често (7-8000 км)Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
имахме лада навремето, 450 хилки й направихме, след 80 000 спряхме да сменяме маслото, ангренажа е сменян 1 път, обаче колата палеше на газ като отворя прозореца и се протегна отвън и завъртя ключа, без да пипам ни газта, ни смукач. след това я продадохме и сега все още си върви. няма основен ремонт, не е отваряна скоростна кутия никога, не е имало такива проблеми. смените са били по окачването шарнири и накраиници, 1 път калници и 1 гърне. е тва е. поради тези причини си мисля, че или колини ни идват на по 500 000 км или са по-смотани от ладаLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
кофти късмет,токоз неща не пожелавам на никой да прави,не мога да кажа че фията е кой знае каква кола ,по моята доста ремонти съм правил,ама не така изведнъж .подобни изпълнения имах с един голф,който го правих 2 месеца,уморих се и му пуснах обява за продаване ,голфа и трабанта са единствените коли които може да продадеш по-скъпо от колкото ги купиш.типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар