Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пишман станах с моя Фиат :(

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пишман станах с моя Фиат :(

    Колеги, пишман станах с тоя Фиат. Купих си Фиатчето преди два месеца. Всичко му беше перфектно, ама всичко. Проверих го отсекъде преди да го взема. Още на същия ден смених всичи консумативи - масло, филтри, ремъци, ролки и още куп други дребни неща, инсталирах чистак ново АГУ "Ловато". След известно време забелязах, че понякога в "Standby" не държи 800 оборота, а ги губи може би до 600. Веднага отидох в сервиз, където един мним майстор ми каза, че требва да се смени някаква си машинка "Bosch" за ниските обороти, която определяла съотношението между горивото и въздуха. Тази екстра ми струваше около 140 - 150 лева. След още малко време ми изгоря бензиновата помпа (искам да отбележа, че винаги имам поне 10 литра бензин в резервоара, паля, подгрявам и карам на бензин поне до втория светофар) - добре знаете колко струва и тази екстра. След това изгоре ключа на късите светлини, а той е едно цяло с тоя на чистачките - купих ключ, оправих и това. Не мина много време и веднъж, когато пътувах по магистрала "Тракия" усетих как колата започна леко да губи мощност. На следващата сутрин двигателят вие като вълчица на месечина и не ще да запали. Закарах я на въже в един реномиран сервиз. Момчетата си казаха думата - трябва да сменям разпределителен вал и 12 на брой кобилици и естествено отново масло и маслен филтър. Беше се слчило обичайното при тези Фиати - запушване на маслена магистралка. Ами поправих и тази беля - вярвам добре знаете цената и на тази екстра. Тъкмо си покарах зравото Фиатче два дни и не щеш ли - падна капката, която преля чашата на търпението ми, а именно изгореха свещички. КОЛЕГИ, МОЛЯ КАЖЕТЕ МИ - ДО КОГА ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА ТОВА ???? И вашите коли ли са така или аз съм попаднал на трошка ?
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    #2
    Сори, колега, много ти се е насъбрало. И аз имах проблем с вала на мойто браво, с 1.4 двигателя от по-старите години на производство е така за съжаление. Смени свещите и дано "черната" серия приключи.

    Коментар


      #3
      Колега сигурно си си взел фиат от по-старите години и доколкото разбирам с тях възникват такива проблеми. Моята брава 1,4 12V е произведени началото на 2007г и до сега по нея съм сменил само двата предни амортесьора. по дв-ля да чукам на дърво не съм барал нищо само сменям маслото на 8000км. Предполагам, че като си хвърлил толкова средства за да си ремонтираш колата не би трябвало да имаш повече проблеми с нея.
      BRAVA 1,4 12V
      Nissan Navara

      Коментар


        #4
        Багодаря на колегите за съболезнованието. Фиата е Август ’97 - не е чак толкова дърт. А как е каран и подържан в Германия, това вече не знам.
        M-Benz E 250 TD 150hp
        M-Benz 200d 75 hp
        Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

        Коментар


          #5
          В подписа на човека пише - Fiat Brava 1.4, 12v ’97 И тва Браво ли се води от първите? Много карък ти се е насъбрало,ман,сори Мен на 2рата седмица ме подпряха отзад...,ако ще те успокои нещо...shit happens all the time Колега msotiroff,като си джиткаше по магистралката,не ти ли светна лампа за маслото,преди да спре да пали и смяната на вала..?
          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

          Коментар


            #6
            msotiroff написа:
            Багодаря на колегите за съболезнованието. Фиата е Август ’97 - не е чак толкова дърт. А как е каран и подържан в Германия, това вече не знам.
            Не се притеснявай и мойта Темпра е от Германия и тамошният собственик не я е поддържал много та сега секи месец сменям по нещо. А мисля, че е наводнявана. Че е удряна и оправяна съм сигурен, но какво да се прави като нямах парички за друга..... Проблемът с колите в България е това, че нито колите са коли, нито майсторите са майстори нито частите са части. Като си я купиш и смениш туй онуй и става вечно твоя - не може да избиеш парите които си вложил в нея. Но все пак трябва да се придвижваме някак си, а и вай е по-евтино от колкото сградския транпорт :D
            Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
            Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
            Совалката средно на LPG
            Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

            Коментар


              #7
              За мен лично изгорялата помпа и плаващите обороти можеш да ги отнесеш към монтажа на газовата уредба.Само за справка - повредата на моторчетата е повече мит отколкото реалност. Много често трупането на грешки и влошената работа се бъркат с проблемно моторче.
              Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Коментар


                #8
                абе честно казано според мен фиатите са така. сеа тука 10000000000 човека ще почнат да казват как са сменили само 1 нещо за 3 години и то струва 2 лева, аз ти казвам моя опит- постоянно нещо не е в ред, рядко успяваш да спретнеш колата в перфектна форма, физически нямаш тази възможност просто, всяка седмица нова изненада. единственото, което им признавам на фиат са двигателите, за 3 фиата никога не съм сменял нищо, ама абсолютно нищо по двигателя. изключвам кабели и дистр капачка и ремъци естествено. не съм отварял двигател на фиат. обаче всичко останало като окачване, електроника по мотора, скорости /тва е ад/, хидравликата, някви измислени сглобки имат например по лоста на скоростите абе фиат ама нов да е
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  pakumba написа:
                  ... абе фиат ама нов да е ...
                  Навремето имаше един лаф "ЗАЗ да е ама нов да е"! Което никак не говори добре за колите втора употреба.
                  VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                  VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                  VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                  VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                  Нека Силата на бъде с Нас...

                  Коментар


                    #10
                    Запушените магистралки... явно са ти сложили добавка в маслото преди да ти я продадат или са сложили някое неподходящо масло. Мойта е произведена 11’96 (според EPER) иначе се води август ’97. Така че, колега не гледай датата на първата регистрация. По колата почти всичко е BOSCH и сдава багажа. На мен преди седмица ми замина бобината (пак BOSCH) и взех нова за 120 лв. Следващото нещо, което очаквам е ламбда сондата (естествено пак BOSCH). Слагай хубаво масло (най-малко полусинтетика) и го сменяй по-често (7-8000 км)
                    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                    Коментар


                      #11
                      Въпреки,че съм с дизелово мотор поддържам мнението че всички проблеми са дошли от монтажа на газовата уредба.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #12
                        :D здравеите,на всички!абе както се казва:купи си ФИАТ,да не те е яд!моита е на20год.,320хил.км.(поне толко показва),и аз много давам за части,ама на къде я насоча на там върви.и както казва колегата,всеки ден(е тая година още не)по нещо!!
                        FIAT UNO 55S. Мирише бензина!
                        FIAT MAREA1.6 16V

                        Коментар


                          #13
                          имахме лада навремето, 450 хилки й направихме, след 80 000 спряхме да сменяме маслото, ангренажа е сменян 1 път, обаче колата палеше на газ като отворя прозореца и се протегна отвън и завъртя ключа, без да пипам ни газта, ни смукач. след това я продадохме и сега все още си върви. няма основен ремонт, не е отваряна скоростна кутия никога, не е имало такива проблеми. смените са били по окачването шарнири и накраиници, 1 път калници и 1 гърне. е тва е. поради тези причини си мисля, че или колини ни идват на по 500 000 км или са по-смотани от лада
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            кофти късмет,токоз неща не пожелавам на никой да прави,не мога да кажа че фията е кой знае каква кола ,по моята доста ремонти съм правил,ама не така изведнъж .подобни изпълнения имах с един голф,който го правих 2 месеца,уморих се и му пуснах обява за продаване ,голфа и трабанта са единствените коли които може да продадеш по-скъпо от колкото ги купиш.
                            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                            хюндай акцент 1.5 CNG
                            киа каренс +метан

                            Коментар


                              #15
                              Въпреки че и аз карам дизел, мисля че не са ти сложили газовата уредба като хората.Преди имах едно Рено, карах го 40 000 км и след това му служих газова уредба.И все едно и направих нещо на тази кола.Спъна се горката, губи мощност и и падаха оборотите... само проблеми.

                              Коментар

                              Working...
                              X