Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърца отпред, като кривна в ляво?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърца отпред, като кривна в ляво?

    Като волана е напред или е леко в дясно няма проблем но и най малкото кривване в ляво и започва едно скърцане или църкане или писукане,лагер на сухо и аз не знам как точно да го нарека.От спирачките изключваме да е, носачите са здрави ? някъква идея ?около лявото колело се чувва

    #2
    Скоро сменял ли си накладки, или дискове? Отговори ми на този въпрос и ще имам много точен отговор! Има един лек дефект в позицията спирачните апарати-изпитах го на собствен гръб преди време. Та... сподели, за да споделя и аз!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Не съм сменял нищо по спирачките,но ще трябва да сменям дисковите че са много утаняли.А защо мислиш че е от нещо по спирачките при положение че като карам напред и надясно нямам проблеми?

      Коментар


        #4
        Спирачният апарат опира в диска! Може да ти се струва невероятно, но уви! Аз и един колага от форума минахме вече през тази щуротия! При мен се оправи, като подложих шайба с подходяща дебелина между спирачният апарат и главината. По този начин застопорих апаратът така, че диска да е точно в средата му, като погледнеш отгоре. Отдолу пък луфтовете можеш да провериш с нещп тънко, което да влезе между диска и апарата. А защо се получава само при завиване... идея нямам! Явно нещо се измества с милиметър, или по-малко и започва да свири. И при мен бе така. Само при ляв завой се получаваше.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Vladim написа:
          Спирачният апарат опира в диска! Може да ти се струва невероятно, но уви! Аз и един колага от форума минахме вече през тази щуротия! При мен се оправи, като подложих шайба с подходяща дебелина между спирачният апарат и главината. По този начин застопорих апаратът така, че диска да е точно в средата му, като погледнеш отгоре. Отдолу пък луфтовете можеш да провериш с нещп тънко, което да влезе между диска и апарата. А защо се получава само при завиване... идея нямам! Явно нещо се измества с милиметър, или по-малко и започва да свири. И при мен бе така. Само при ляв завой се получаваше.
          А твойте дискове как са защото мойте са за смяна супер изтънели са

          Коментар


            #6
            Моите са добри.
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #7
              Ех майка му стара от 1 година я има 35к минах нямаше и нищо че баш сега ли ще взема да се появи тоя дефект.Ще я махна накрая и ще си взема една алфа 156 2.4 150-ка

              Коментар


                #8
                E... може и нещо друго да е! При мен тази аномалия се появи при смяна на накладки от самият мен. Но пък бързо се усетих, къде е проблема.
                Frontera Sport, X20SE март 1998

                Коментар


                  #9
                  Vladim написа:
                  E... може и нещо друго да е! При мен тази аномалия се появи при смяна на накладки от самият мен. Но пък бързо се усетих, къде е проблема.
                  Хах от тук трябваше да започнеш 10х

                  Коментар


                    #10
                    Може ид а е лагер - при мен на Типо-то като кривна в едната посока се обажда отсрещния (понеже се натоварва повече).Ефектът обаче има и леко друго явление - на другото типо беше пък на обратно - и двата бяха охлабили и като цяло не виеха обаче като кривнеш в дясно се натоварва повече левия и вместо него свирваше десния понеже олеква и охлабва....странно но факт.
                    Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                    Коментар


                      #11
                      zfa159 написа:
                      Може ид а е лагер - при мен на Типо-то като кривна в едната посока се обажда отсрещния (понеже се натоварва повече).Ефектът обаче има и леко друго явление - на другото типо беше пък на обратно - и двата бяха охлабили и като цяло не виеха обаче като кривнеш в дясно се натоварва повече левия и вместо него свирваше десния понеже олеква и охлабва....странно но факт.
                      Tази теория ми се вижда по подходяща,но гайките са законтрени може ли да са се разхлабели

                      Коментар


                        #12
                        Същия проблем имам и аз със зимните гуми и лам.джанти вие ми отляво като завивам.Със летите джанти това го няма.На лявата страна съм и свалил фиксаторите на джантата защото на нея няма отвори,но като си поставя летните всичко замира.Между другото имам лагер за предна главина и ако някой го иска да пише цена няма да обявявам защото всеки си предпочита различни марки.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          -цензурирано- значи проблема е общ.Интересно че досега и нямаше нищо

                          Коментар

                          Working...
                          X